XVI ROZSYPANIE PRZEDWCZESNE NIEPOTRZEBNE BEZ SENSU

13 6 0
                                    

patrzyłem skruszony na tomi ktory patrzyl na mnie w objecuach jerego on moze tez ze skrucha w oczach to byla wyjatkowo niekomfortowa nie ŻÓŁtA grafitowa a moze i nawet czarna....

- tomi to nie tak... - rzeklem ze smutkiem w oczach tomi patrzyl w dal...
- bojan czy ty wogole chcesz być moim besti...?  - m
- dlaczego mialbym nie chcieć...?
- oczywiscie ze chce kocham cie tomi ale jako besti nie tak jak kocham jere....
- kochasz mnie? - wtracil sie jere ale wtopa!k  mjal byc nieswiadomy moich gefühle dopoki sam mu ich nie wyznam ale wlasnie to zrobilem gott to zycie to chyba fatamorgana...
- musisz wybrac albo ja albo jere.. - rzekl tomi

bylem w rozsypce. czemu tomi mnie nie wspieral..? myslalem ze sie przyjaznimy.... to on chyba jednak nie jest majoreme tomem bo  anir uzyczyl mi swych czerwono niebieskich tabletek na wzwod i ekstazs a gdyby nie chcial bym byl z jere to by mi ich nie dal! nie wiedzialem juz co jest peawda a co nie.

- nie wy oboje znacztbie duzo nie moge wybierac miedzy wami mężczyznami - rzeklem czulem roztrzesienie w moim fiele wysokim meskim podzielonym chyba z jere.
- tak masz racje niky nie moze ci kazac wybierac bo ti jest traktowanie ludzi jak byty niezywe! - dodal jere. zmierzylem go od palcow u stop do czubka jego chyba fatamorganicznych czarnych wlosow haare gdyz ostatnio przy naszym seksoo  ujrzalem biale weiß odrosty na jego jak myslalem kruczoczarnych haare. moze i jigdy nie podobal mi sie ten kolor wlosow blond na jedem mogl potencjalnie wygladac seksownie.
- no nie wiem... boje sie ze gdy bojan nie wybierze ti zostane odrzucony na drugi plan... - po glosie tomi wiedzialem ze nie klamie.
- tomi to ze zyskalem nowego kolege nie znaczy ze zostaniesz w tyle! - podbylem do smutny tomi i objalem go nie opieka ale ramionami milosci przyjazni.

po jakims czasie uplywu tak podszedl jere do mnie z tomi w ramionach i zlapal ma dlon w splocie. i tak stalismy nie z powodu choroby nacego mego kuzyna SPNM ale z powodu przyjacielskiej pogody.

Jere, im only dancing in sauna || käärijä x bojan taktakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz