wysiadlem z samolotu nogami pobieglem po moj bagaz. balem sie ze go zgubie wiec oznaczylem go duza iloscia teczowych tasiemek kupionych w pepco dla bogatych. poczulem jak ogien feuer sie we mnie gotuje gdy ujrzalem to dziecko co darlo morde w samolocie poklad zabiera moja walizke! to bylo nie do zniesienia. skonfrontowalem sie z nim na co to na mnie naplulo gott dzieci to scierwo ruchane cipa gowno niech sie zabije to dziecko. powiedzialem mu ze matka go nie kocha i wyrwalem mu swoja walizke moja opluta przez tego nieokrzesanca dlonia i odeszlem tak jak to dziecie odejdzie w moje zapomnienie.
gdy cisnienie i newton ze mnie opadli wsiadlem do autokaru co wiozl mnie do mego hotelu w ktorym mam sie zatrzymac. droga sie dluzyla to bylo cale 30 minut jazdy ale czas umilil mi bit na moich sluchawkach dżon ajm onli densink mojego idola davida bołjego. obok mnie siedzial taki bardzo gejowy byt, przedstawil mi sie jako antti tuisku, cala droge cos do mnie gadal ale mialem go gdzies chcialem odpoczac od kontaktu z ludzmi podczas tego wyjazdu moja praca wymagala ciaglego kontaktu z innymi osobnikami a ze sklep pani halinki byl bardzo popularny na naszym osiedlu w lublanie co chwile mielismy jakis konsumentow naszych produktow i sprzedawalismy je z dobrym popytem!
dojechalem wreszcie. na sluchawkach wlecial rebel rebel. wysiadlem i ujrzalem duzy ale nie za duzy bo troche maly drewnianyu budynek co wygladal jak schronisko dla zwierzat, to przez to, ze zaztrzymuja sie tu rowniez niedorosle osobniki homo sapiens i one powoduja zoo w tym miejscu. co prawga uwazalem ze kraty w oknach i mur kopiacy pradem to lekka przesada, dzieci nie wolno torturowac, je trzeba zabijac na miejscu ale no coz.
jakis przypadek wygladajacy jak jezus zaprowadzil mnie do mojego pokoju buyl on maly ale nie za maly wystarczajacy dla mnie na te 2 tygodnie relaksacji. pracownik ten oprowadzil mnie po budynku, podobalo mi sie to ze bardzo blisko mego pokoju mej wlasnosci znajdowala sie sauna. moj ziom tomi powiedzial jak ekskluzywne sa one w finlandii i od razu zadecydowalem ze musze sprobowac jej taktak.
teraz wlecial starman.
CZYTASZ
Jere, im only dancing in sauna || käärijä x bojan taktak
Fanfiction‼️ opis dzieła fińskiego: nie jest to kurwa pisane na serio bylysmy podejrzanie napalone podczas pisania tego dziela finskiego.. bojan mezczyzna ze sloweni po kilku latach uciazliwej pracy zdobywa sie na skosztowanie uroku finskich scian. jego przyj...