X UJEMNE HIV

24 5 0
                                    

- co? ja nie mam hiv bojanie... - rzekl jere byłem przerażony

- idz jeszcze naplujesz na mnie i bede chory! - rzekłem odsuwając sie od przykrej jere mr sauna.

- jak mogłes! uwiodłeś moego besti by skrócić mu zycie! - krzyknal tomi

- nie prawda!! - jere był chyba w mentalnym neglizu (fizycznym tez) mr sauna pragnął mnie dotknac ale odsunąłem sie do tomi

- zdystansuj sie zboczeńcu!

czułem w zagrożeniu. ubrałem swoj negliz i wraz z tomi opuscilem sauna zimmer raum.

- dziekuje ci tomi dzieki tobie jest to minus.

- nie ma za co starszy przyjaciel musi dbać o syna. - usmiechnal sie krzywo bo nie jest prosty zarzucając swym warkoczem. - ale na przyszłość nie wchodz w relacje z obcymi saunamistrzami wiesz ile jest tam bakterii?!?!?!?!

- na przykład hiv..?

- na przykład. i jak sie zarazisz to tulko bys zwisał u sufitu!

- ale hiv to nie bakteria tylko wirus...

- ............

wtedy zrealizowałem jak przykrej zrobiłem jeremu... on nie ma hiv! jest ujemny... tomi wprowadził mnie w blad!

- tomi jere jest negatywny i zdrowy musze do niego wrocic i wyrazic skruchę...!

- tak ziom kumpel lec...

- chyba to ze jestes starszy nie znaczy ze jestes mądrzejszy

ruszyłem spowrotem do sauna. wyleciałem nogami stupkami do jere zimmer zastałem tam jere. teraz juz wiedziałem ze jest w neglizu mentalnym siedział na niecieplym a zimnym karły kamieniu widziałem niezielone łzy w jego policzku i na jego oku. było mi przykrej......

usiadłem obok niego otaczając go ramieniem a on na mnie ujrzał.

- bojan odejdź jestem dodatni i brzydki nie zasługujesz na taki ujemny byt...

- jere nie jestes ujemny! jestes dodatni w sensie nie hiv ale zdrowo dodatni...

- no nie wiem...

sam byłem w szoku ale postanowilem go miłośnie pocalowac... czułem w jego ustach słone tez jego łzy podczas tego pocalunku...

- jere przebacz mi tomi to moj dorosły przyjaciel i nie umiem mu nie ufać....

- dobrze wybaczam...

i zmowu sie robilismy po otrzymaniu czerwono niebieskich tabletek na wzwód i ekstazę od majora toma.

Jere, im only dancing in sauna || käärijä x bojan taktakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz