Jay'den:
Jake izin vermişti bana, peşinden bir yerlere gelmeme, evine girmeme ve ona dokunmama.
Ama gözleri çok farklı bakıyordu, önceden olduğu gibi değildi. O his yoktu artık, belki de bana karşı duygularını kaybetmişti.
Ağzından tek cümle duyamıyordum bana karşı, aynı yerde dursak bile o kadar uzak hissediyordum ki ondan.
Değişmemiş yönlerini görmek beni hüzünlendiriyordu ama bir yandan ruhumun özleminden içime sığamadığı kişiyi görmek umutlarımı dolduruyordu.
Benim Jake'imin orda olduğunu görmek mutlu ediyordu.
Uyuduğunda saçlarını okşuyordum, sadece saçlarına dokunabilmiştim.
İlk gördüğümde pembe olan saçlarını tekrar boyamış ve siyah yapmıştı.
Gözlerimin önüne gelen kestane rengi saçlarının kokusu yıllardır her gece benimle birlikteydi.
Şimdiyse simsiyahtı ellerime gelen saçlar. Olgunlaşmıştı öncesine göre, çoğu zevki değişmişti.
Dünyanın en güzel varlığıydı benim için.
Pişmandım onu bıraktığıma, pişmandım korkak olduğuma.
O zamanlar o ikimiz için her şeyi karşısına alabilirdi fakat ben onun için orda değildim. Şimdiyse ben ikimiz için tüm dünyayı karşıma alacaktım, onun bir şey yapmasına gerek yoktu.
Dudaklarımı hafifçe ensesine kadar gelen yedi yıl öncesine kıyasla uzun sayılan siyah saçlarına bastırdım.
Güzel kokulu meleğimdi.
"Sana izin verdiğim süre doluyor Jake. Bensiz daha fazla yaşamana izin vermeyeceğim." Koltukta uyuyakalmış çocuğun kulağına fısıldadım.
"Seni hala kendimden daha çok seviyorum."
-
geçiş bölümü
olaylara giriyoruz
bölüm çok uzun biliyorum ama
mecvurum arkadaşlar
😭👍🏻oy sınırı yapmıyorum çünkü geçip beni sinir ediyorsunuz diğer bölüm ben ne zaman istersem o zaman
herkes duyup bilsin ki artık haremi ben yönetiyorum☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beautiful eyes, jayke
Fanfictionrenkler sadece yanındayken gördüğüm özel şeylerdi, senden gidince renkler de gitti.