Całe pomieszczenie wypełniła ciężka atmosfera. Obie ani na chwile nie odwróciłyśmy od siebie wzroku. Gromiłyśmy w siebie wzrokiem jakby to był pojedynek na szable. Widać było, że reszta zespołu była zaciekawiona nami jak i również zaniepokojona obecnym napięciem. A ja jedynie co czułam to podekscytowanie i wiem, że moja rywalka czuła to samo. Możemy pochodzić z dwóch różnych światów, ale to co nas łączy to właśnie miłość do szermierki. Piratka podeszła do mnie o krok bliżej. Jej kroki odbijały sie echem po całej sali, i nic dziwnego bo od dłuższej chwili nikt nie powiedział ani słowa.
- Mogę ci dać dwie opcje. Oddasz mi stanowisko kapitana od razu, albo wolisz utrudnienia ? - spytała pewna siebie, i z uśmiechem na twarzy.
- Chyba mnie nie doceniasz Umo. Skąd pomysł że oddam funkcje kapitana bez pojedynku? - odpowiedziałam doniośle.
- Miałam nadzieję, że wybierzesz utrudnienia. - odpowiedziała zadowolona.
Moja postawa nie pokazywała strachu ani uległości. Nie zmierzam oddać tego tak łatwo. Przyznam szczerze, że uwielbiam rywalizacje i coś czuję że ten pojedynek będzie interesujący. Zaśmiałam się pod nosem i spojrzałam na dziewczynę.
- Dobrze więc przygotujmy się. Najpierw ci pokażę nasz sprzęt tutaj, a następnie przystąpimy do pojedynku. - odpowiedziałam.
Dziewczyna zgodziła się na tę propozycję i odrazu pokazałam jej jak tu sprzęt działa. Nasza szkoła ma nowoczesny sprzęt do szermierki. Moja wcześniejsza szkoła z internetem była oczywiście o wiele bardziej wyposażona. Mieli silną drużynę szermierczą, jak i również najnowocześniejszy sprzęt głównie to było powodem mojego wyjazdu z Auradonu. Po mimo tego, że jestem córką Króla, to musiałam ciężko pracować żeby się tam dostać. Nauczyłam się wiele, ale to nie bedzie koniec. Jeszcze wiele muszę sie nauczyć, dlatego bez względu na wszystko nie oddam mojego miejsca. Gdy tylko obie już byłyśmy przebrane i założyłyśmy na siebie specjalne kamizelki z czujnikiem to byłyśmy gotowe. Dzieki temu urządzeniu bedzie wiadomo, która uderzyła pierwsza i zdobędzie punkt. Wzięłyśmy do rąk naszą broń, i ustawiłyśmy się na macie. Po lewiej był licznik punktów.
- Która pierwsza zdobędzie 10 punktów wygrywa. Użyjemy floretów zgadzasz się?- spytałam
Dziewczyna kiwnęła głową na znak, że się zgadza. Kilka sekund przed rozpoczęciem pojedynku zamknęłam oczy. Rozmyślałam jak to rozegrać. Będą dwie rundy po 3 minuty, a w między czasie 1 minutowa przerwa. Zakładam, że Uma rozegra to w ofensywie czyli strategii polegającej o atakowaniu przeciwnika. Ten pojedynek będzie wymagał dużo techniki i precyzji.
W florecie, podobnie jak w szpadzie i szabli, decyduje precyzja i szybkość ciosów. Jednakże w przypadku floretu istnieją określone miejsca ciała, w które trzeba trafić, aby zdobyć punkty. Floret ma bardziej ograniczoną strefę trafienia niż szpada czy szabla, co sprawia, że walka wymaga jeszcze większej precyzji i techniki. Zawodnicy muszą być bardzo zręczni i dokładni, aby skutecznie punktować w tej dyscyplinie szermierki. By zweryfikować nasze umiejętności floret nadaję się do tego najlepiej.
Obie weszłyśmy na mate i wykonałyśmy gest. Taki gest w szermierce przed pojedynkiem to właśnie ukłon. Zawodnicy wykonują ruch broni wprost do siebie, a następnie w dół jako znak szacunku i gotowości do walki. Jest to element etykiety i tradycji w szermierce, który ma na celu okazanie szacunku oraz przygotowanie się do pojedynku. Następnie usłyszałyśmy dźwięk gwizdka rozpoczynającego starcie.
Dziewczyna odrazu przeszła do ataku napierając, tak jak przewidywałam. Odrazu przeszłam do defensywy czyli linii obrony i robienia uników. Piratka dalej nie odpuszczała i stawiała na ofensywę. Gdy cały czas atakowa nie miała nawet czasu na obronę. Gdy tylko wyczułam odpowiedni moment miedzy jej atakami odrazu zaatakowałam jej najbardziej odsłonięta część. Trafiłam w klatkę piersiową. Od razu usłyszałyśmy dźwięk czujnika o zdobytym przeze mnie punkcie. Na tablicy natychmiast zmieniło punktację. Lekko odsunęłyśmy się na pewną odległość by rozpocząć kolejną walkę o punkt.
CZYTASZ
Beauty And The Pirate 🌹| Descendants | 🌹
FanficEleonora znana jako córka Pięknej i Bestii, siostra księcia bena, następna w kolejce pretendentka do tronu, uwielbiana ksiezniczka poddanych, po dlugim czasie wraca do Auradonu na koronacje swojego brata. Elena bo tak najbliżsi się do niej zwracają...