twenty three

912 177 28
                                    

"Love! No fucking way!" ටේහ්‍යොන්ග් කෑගැහුවා... එකපාරටම වුනේ මොකද්ද කියලා ටේහ්‍යොන්ග්ට හිතාගන්න බැරිවුනා... වෑන් එක මොන පැත්තෙන් ආවද කියලා, ජන්කුක් ඇත්තටම වාහනේට හැප්පුනාද කියලා ටේහ්‍යොන්ග්ට කිසිම දෙයක් හරියට පෙනුනේ නෑ... ටේහ්‍යොන්ග්ගේ ඔලුව කැරකෙන්න වගේ ආවා... ඒ එක්කම ඔලුවට ගන් එක තද වුනාම, ටේහ්‍යොන්ග් තප්පරෙන් ඉන පිටිපස්සෙන් තමන්ගේ ගන් එක ඇදලා අරගෙන, පිටිපස්සෙන් හිටගෙන හිටිය හන්බින්ගේ ගෝලයා, ජොනීගේ බඩට වෙඩි තිබ්බා...

"Bloody bastard!" ජොනී බඩ අල්ලගෙන දණින් වැටුනම ටේහ්‍යොන්ග් ජොනීගේ ඔලුවට දෙපාරක් වෙඩි තියලා, පාර මැද්දෙන් දුවලා ගියා...

වෑන් එක කොෆී ශොප් එකේ ග්ලාස් වෝල් එක කඩාගෙන ඇතුලට ගිහින් තිබුනා... රියානා, එහෙමම බිමට ගුලි වෙලා, පුංචි අත් වලින් කන් වහගෙන ඉකිගැහුවා... ජන්කුක් රියානා ලගට විසිවෙලා ගිහින් සිහිය නැතුව වැටිලා හිටියා... ටේහ්‍යොන්ග්ගේ ඇගේ ලේ රත්වුනා... ටේහ්‍යොන්ග් දුවගෙන ගිහින් ජන්කුක් ලග දණගැහුවා... ටේහ්‍යොන්ග්ගේ ඇස් බොදවුනා... "ලව්" ටේහ්‍යොන්ග් ජන්කුක්ගේ ඔලුව උස්සලා ගත්තා... "ලව් ඇස් අරින්න" ටේහ්‍යොන්ග් ජන්කුක්ගේ කම්මුලට තට්ටු කරා...

ජන්කුක්ගේ ඔලුව අත් වලට අරගෙන ටේහ්‍යොන්ග් ජන්කුක්ව උස්සලා ඇගට හේත්තු කර ගත්තා... ටේහ්‍යොන්ග් ඇස් ලොකු කරගෙන අත දිහා බැලුවා... ටේහ්‍යොන්ග්ගේ අතේ ලේ ගෑවිලා තිබුනා... "නෝ!" ටේහ්‍යොන්ග් කලබලෙන් ජන්කුක්ගේ ඔලුව අතගාලා බැලුවා... ජන්කුක්ගේ ඔලුවේ පැත්තකින් ලේ ගලාගෙන ගියා... "නෝ! නෝ! නෝ" ටේහ්‍යොන්ග් එක දිගට කියවන ගමන් ජන්කුක්ව උස්සලා ගත්තා... ජන්කුක්ව අරගෙන හැරෙන්න ගියාම ටේහ්‍යොන්ග් රියානව දැක්කා... ටේහ්‍යොන්ග්ගේ තොල් වෙව්ලුවා... ටේහ්‍යොන්ග් එහෙමම ජන්කුක්ව උස්සගෙනම රියානා ලගට ගියා...

"ප්‍රින්සස්" ටේහ්‍යොන්ග් හිමින් කතා කරා... "රියා, ප්‍රින්සස්" රියානා ටේහ්‍යොන්ග්ගේ කටහඩ ඇහුනම තවත් බිත්තිය අයිනට ගුලි වුනා... "ප්‍රින්සස්, මේ බලන්න" ටේහ්‍යොන්ග් ජන්කුක්ව බිමින් තියලා ඇගට හේත්තු කරගෙන දණගැහුවා... "රියා මම ඩෑඩ්, ප්‍රින්සස් කතා කරන්න" ටේහ්‍යොන්ග්ගේ මුලු ඇගම වෙව්ලුවා... ටේහ්‍යොන්ග් වටපිට බැලුවා... වෙඩි සද්දේ නිසා වටපිටාවේ හිටිය හැමෝම එතනින් පැනලා දුවලා ගියා... පාරේ යන එන වාහන ඇරුනම, ශොප් වල ග්ලාස් ඩෝ වලින් සිද්ධිය බලාගෙන ඉන්න අය ඇරුනම කිසිම කෙනෙක්ගෙන් උදව් ඉල්ලන්න කවුරුත් එතන හිටියේ නෑ...

my dandelion ||vkook||Where stories live. Discover now