~Rose~
"𝘰𝘱𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘦𝘨𝘴" 𝘛𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘭𝘭𝘶𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘦𝘢𝘳.
𝘈 𝘤𝘰𝘭𝘥 𝘸𝘢𝘳𝘮 𝘴𝘩𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘤𝘳𝘢𝘸𝘭𝘦𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘮𝘺 𝘴𝘱𝘪𝘯𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘴𝘱𝘪𝘥𝘦𝘳𝘴 𝘪𝘯 𝘣𝘦𝘵𝘸𝘦𝘦𝘯 𝘮𝘺 𝘣𝘰𝘯𝘦𝘴.
𝘛𝘩𝘦 𝘴𝘮𝘦𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘪𝘴𝘵𝘢𝘤𝘩𝘪𝘰 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘭𝘰𝘳𝘢𝘭 𝘴𝘤𝘦𝘯𝘵 𝘥𝘳𝘰𝘷𝘦 𝘮𝘦 𝘤𝘳𝘢𝘻𝘺 𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘵 𝘱𝘦𝘳𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘮𝘦, 𝘰𝘯𝘦 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘦𝘵𝘸𝘦𝘦𝘯 𝘮𝘺 𝘣𝘳𝘰𝘸𝘯 𝘵𝘩𝘪𝘨𝘩𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘰𝘯 𝘮𝘺 𝘸𝘢𝘪𝘴𝘵.
𝘐 𝘨𝘳𝘰𝘢𝘯𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘭𝘰𝘸𝘭𝘺 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘭𝘦𝘨𝘴 𝘵𝘰 𝘩𝘦𝘳 𝘷𝘪𝘦𝘸.𝘏𝘦𝘳 𝘭𝘪𝘱𝘴 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘯𝘦𝘤𝘬, 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘦𝘴 𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘮𝘺 𝘴𝘬𝘪𝘯,𝘓𝘪𝘨𝘩𝘵,𝘍𝘭𝘶𝘧𝘧𝘺 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘦𝘴.
𝘐 𝘴𝘰𝘢𝘬𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳 𝘮𝘰𝘶𝘵𝘩, 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘰𝘧𝘵𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳 𝘭𝘪𝘱𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘳𝘮𝘵𝘩 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘵𝘩𝘦.
"𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦" 𝘐 𝘣𝘦𝘨𝘨𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵𝘯𝘦𝘴𝘴. 𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘴𝘦𝘦 𝘩𝘦𝘳, 𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘥𝘦𝘴𝘱𝘦𝘳𝘢𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘸𝘪𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘪 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥.
"𝘚𝘢𝘺 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘯𝘵" 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘦𝘮𝘢𝘯𝘥𝘦𝘥. 𝘩𝘦𝘳 𝘭𝘪𝘱𝘴 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘰𝘯 𝘮𝘺 𝘕𝘦𝘤𝘬.𝘬𝘪𝘴𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘳𝘥𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘶𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨.
𝘐 𝘢𝘳𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳𝘴 𝘳𝘶𝘣𝘣𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘮𝘺 𝘱𝘢𝘯𝘵𝘪𝘦𝘴,𝘭𝘰𝘯𝘨, 𝘴𝘭𝘦𝘯𝘥𝘦𝘳, 𝘮𝘢𝘯𝘪𝘤𝘶𝘳𝘦𝘥 𝘧𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳𝘴.
𝘐 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘵𝘰 𝘮𝘦𝘦𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘭𝘪𝘱𝘴 "𝘍𝘦𝘦𝘭 𝘩𝘰𝘸 𝘸𝘦𝘵 𝘐 𝘢𝘮" 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘴 𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘪𝘱𝘴 𝘮𝘦𝘵.𝘚𝘰𝘧𝘵𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘵𝘰 𝘴𝘰𝘧𝘵𝘯𝘦𝘴𝘴.
𝘐 𝘮𝘰𝘢𝘯𝘦𝘥. "𝘱𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳𝘴 𝘐𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘰𝘧 𝘮𝘦 𝘈𝘭𝘦𝘴𝘴" 𝘐 𝘯𝘦𝘢𝘳𝘭𝘺 𝘣𝘦𝘨𝘨𝘦𝘥.𝘐 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳,𝘐 𝘯𝘦𝘦𝘥𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳𝘴 𝘥𝘦𝘦𝘱 𝘪𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘰𝘧 𝘮𝘦.𝘈𝘭𝘭 𝘧𝘪𝘷𝘦 𝘪𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘱𝘳𝘦𝘧𝘦𝘳𝘳𝘦𝘥, 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘢𝘭𝘭 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘨𝘪𝘳𝘭.
The sun beamed down on my skin as I fluttered my eyes closed. Everything faded away. My anxiety, the depression, the worry, the stress. The only thing I could hear was the sound of the fake waves coming from my phone.
I thought about being on the beach with the sand between my toes, and the smell of briny salty water. I wanted to run into the icy cold water and let myself float, Dip my hair in the water until my scalp itched.
YOU ARE READING
𝑂𝑛𝑒 𝐵𝑟𝑜𝑘𝑒𝑛 𝐵𝑜𝑛𝑑 ~ 𝑊𝐿𝑊
Romance𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝟐 𝐨𝐟 𝐎𝐧𝐞 𝐖𝐢𝐬𝐡 𝐛𝐮𝐭 𝐜𝐚𝐧 𝐛𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐬 𝐚 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞. Months after the murder of Rose Novak's lover. Rose was heartbroken, sad and enraged. Rose finally gets the revenge she needs. After Rose's r...