Selamlar Halin isimli kurgumun ilk bölümüne hoşgeldiniiz 💖
Kurgu hakkında şu notu düşmek istiyorum ilk bölümlerde konuyu anlamayabilirsiniz.
6. Bölüme geldiğiniz zaman konuyu tam olarak anlıyorsunuz. Kurgumun güzel bir konusu olduğunu düşünüyorum. Umarım kurgumu beğenirsiniz keyifli okumalarr 💗19 Ağustos 2023
Bugün üniversite sonuçları açıklanacağı için erkenden kalkıp bilgisayarımın başına geçmiştim.
Şu anda sitede yoğunluk vardı o yüzden bir kaç dakikadır yüklenmesini bekliyordum çok heyecanlanmıştım.
Akdeniz Üniversitesi Hukuk istiyordum. Normalde doğma büyüme İzmirli olduğum için Ege Üniversitesi'ni hedeflememiştim ama İzmir'de yaşamıyor olsaydım kesinlikle Ege'yi tercih ederdim.
Sonunda site yüklenince hemen sonuçlarımı açtım. O bir kaç dakika bana ömür gibi gelmişti ellerim titriyordu içimden inşallah kazanabilmişimdir diye geçiriyordum sayfa yüklendi ve artık sonuç ekranı tam karşımdaydı. Ve evet Akdeniz Üniversitesi'ni kazanmıştım bu heyecanla hemen teyzeme bağırdım.
''Teyzeeeee kazanmışım başardııım''
Teyzem bu bağırışımdan sonra merdivenlerden yukarı koşarak odama girdi ve bana sarıldı çok mutluydum yıllardır istediğim o an gelmişti artık bende üniversiteye gidecektim.
"Aferin benim kızıma senin başarıcağına zaten inancım her zaman tamdı güzelim. Muraaat Helin kazandıı gel de kutla, uyan artık şu kış uykundaan."
Teyzem enişteme bağırırken ikimizde gülmeye başlamıştık eniştemin uykusu gerçekten çok ağırdı. Onu uyandırmak isterseniz en az on beş dakika başında bağırmanız gerekirdi.
Kendimi tanıtıyım ben Helin annem ve babam benden daha çok kendi işlerine önem verdikleri için ben on yaşındayken yurt dışına taşındılar beni de teyzemlere bıraktılar.
Aslında bunu fırsattan istifade yapmışlardı teyzemlerin çocuğu olmuyordu, annemler ise beni yanlarında istemiyorlardı teyzemde bana bakmayı teklif edince 'ailem' beni hemen teyzemlere bıraktılar.
Teyzem dediğime bakmayın asıl bana annelik eden o oldu yani Aylin teyzem, babalık edense hep Murat abi oldu. O yüzden benim asıl ailem onlar. Biyolojik ailem ise para gönderip arada görüntülü aramakla yetindiler.
Bunların dışında ise gayet sıradan 18 yaşında biriyim.
Hemen telefonumdan rehbere girip en yakın arkadaşımı Açelya'yı aradım.-Açelyaa laaaan kazandııımm seninki nasıll
-Bende kazanmışııım Heliiiinn aynı üniyi istiyorduk hayallerimiz gerçek olduu
-Ciddeeeen çok mutluyum şu an ağlicaaam
-Bendee yaa her şey çok güzel olcaaak
-Umarııımm hadi ben kapatıcam kahvaltı yapcakmışız
-Aylin teyze yine döktürmüştür kesin hadi afiyet olsun öptüüm
-Bende görüşürüüzz
Telefonu kapatıp hemen aşağı kata indim. Dubleks bahçeli bir evde oturuyorduk aşağı katta salon, tuvalet, mutfak, kiler tarzı bir erzak odası -teyzemin özel isteği- üst katta ise benim odam, lavabom, ebeveyn odası, lavabosu ve giyinme odası vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HALİN
Teen Fiction'-Gerçekten tanıyor musun beni ya da tanıdığını mı düşünüyorsun? -Nasıl yani ne demek istiyorsun? -Sana onu tanıyor muyum sorgulaması yaptıranlardan uzak dur Helin yoksa üzülen sen olursun. -Anlayamıyorum Hakan neyi kast etmeye çalışıyorsun açık kon...