|♡|2.Bölüm İki kapı|♡|

105 73 45
                                    

Hakan Karalı

Bugün Antalya'ya uçağım vardı. Dün akşam arkadaşlarla yemek yiyip gece yarısına kadar dışarıda vakit geçirdiğimiz için uyanmak bir hayli zor olmuştu.

Dün demişken restoranda gördüğüm kız resmen afet gibiydi. Gördüğüm an işte bu kız o kız, hayalimdeki kız o demiştim. Abartmıyorum kız gerçekten rüyalarımdaki kıza çok benziyordu.

Normalde kariyerime önem veren biri olduğum için bir kızı hiç şu anki gibi düşünmemiştim ama dünkü kız apayrıydı. Ancak başka şehir, üniversite derken bir daha göremeyeceğim için yanına gitmedim.

Saat 16.00 idi. İki saat sonra uçağım vardı ama taksi,trafik vs derken zaman gelirdi bu yüzden valizimi alıp evden çıktım. Asansörün düğmesine basıp gelmesini beklerken telefonum çaldı.

-Vasıfsız eleman arıyor-

Poyrazın aradığını görünce içimden of çekerek telefonu açtım ve kata gelen asansöre bindim.

- Efendim abicim söyle

+ Abi saatlerdir arıyoruz açsana

- Valiz hazırlıyordum

+ Lan kızlar bu kadar uzun süre valiz hazırlamıyorlardır iki saat oldu

- Sana noluyor kardeşim

+ Alınıyorum bak küserim

- Kapatıyorum

+ Tamam tamam dur uçağın kaçta dicektim

- 18 de dün demiştim ya balık hafızalı mısın

+ Abicim sen beni niye zorbalıyorsun anladık mimarlık kazandın

- Ben öyle bir şey mi dedim ya

+ Anladım ben hakancığım ben mezuna kalıp İzmir'de olacağım için şimdiden bana olan özlemin kudurdu senin

- Ne zırvalıyorsun ya

+ Anlamadık sankiiii

- Taksiyi çağırcam hadi eyvallah

+ Görüşürüzz iki gözümün lalesii

İçimden salak diye geçirip telefonu kapattım. Taksiciyi arayıp evin adresini verdikten sonra sitenin güvenliğinin yanında beklemeye başladım. Aradan geçen on dakikanın ardından taksi gelmişti havalimanını söyledikten sonra jbl marka kulaklığımı takıp yabancı playlistimden The weeknd'in True Colors şarkısını açtım.

~3 Saat sonra~

Uçaktan indikten sonra Konyaaltındaki yazlığımıza gelmiştim.
Artık burada kalacaktım.
Geldikten sonra yaklaşık bir saat dinlenmiştim saat 20.30du.

Buradaki arkadaşlarla akşam Konyaaltında buluşacaktık.
Hemen dolabımdan giyecekleri seçtim.
Yazlıktaki odamda kıyafetlerim olduğu için fazla valiz getirmeme gerek kalmamıştı.
Saçlarımı hızlıca şekillendirdikten sonra evin anahtarını, araba anahtarını, cüzdanımı ve telefonumu cebime atıp evden çıktım. -cebim geniştir-

 -cebim geniştir-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HALİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin