Yeniden hepinize selaam ★
Uzun zamandır bölüm yazamıyordum.
Sonunda bugün içimde bölüm yazma isteği doğdu.
Keyifli okumalar yorum ve oyu unutmayın lütfen 💗- Seni çıkaralım hava soğumaya başladı hasta olma.
Tek hamlede beni belimden tutup kaldırdıktan sonra havuzun mermerine yavaşta bıraktı ardından kendi de kenar kısımdan tutunarak havuzun dışına çıktı.
Hava soğumaya başlıyordu üşümeye başlamıştım. Hakan hızlıca içeri girmişti. Az sonra üstünü giyinmiş, elinde iki tane havlu almış bir şekilde yeniden bahçeye döndü.
Havlulardan biriyle saçının suyunu gelişigüzel aldı. Diğer havluyu omuzuna atarak benim yanıma yaklaştı.- Gel bakalım senide kurulayalım.
Ne olduğunu anlamadan yere doğru eğilip beni kucağına aldı. Bahçedeki gri renk yeni olduğumu tahmin ettiğim oturma takımına doğru götürdü ve beni koltuğa bıraktı.
Havluyla saçlarımı yavaş bir şekilde
kurulamaya başladı. Sanki bir bebekle ilgileniyormuş gibi nazikti. Uzun zamandır kimse bu kadar ilgili davranmamıştı.- Tamamdır şimdi yukarı çıkalım güzelim benim.
- Teşekkür ederim ama gerek yok gerçekten hem saatte geç olmuştur eve gidiyim ben.
Her zaman yaptığı o güzel gülümsemesini gözler önüne sererek,
- Seni bu halde eve bırakacağımı düşünmedin gerçekten dimi?
- Niye, ne varmış halimde? Üstüme elbisemi giyip giderim işte.
Yüzünü yüzüme yaklaştırıp,
- Farkındasın dimi güzelim ıslaksın. Havuza davet eden benim o yüzden sen duş almadan seni hiç bir yere göndermem.
Normalde bu cümleyi başka biri kursa savunmaya geçip, inat edip, illa evinden çıkıp giderdim fakat bu kişi Hakan olunca ayaklarım da dudaklarımdan çıkanlar da diğer insanlarla aynı olamıyordu.
- İyi madem tamam alıyım bari.
Yanıma oturdu ve deniz görmüş bedevi gibi gülerek,
- Alalım barii.
Şaşırarak ne diyeceğimi bilemedim aynı zamanda utanmıştım.
- Ne!
- Şaka ya.
- Hiç komik değilsin maalesef.
- Tamam tamam hadi kalkıyoruz sen duşa giriyorsun.
Elimi tutuktan sonra bahçe kapısından geçip evin içine çekerek götürdü. Annesiyle zorla alışveriş yapan çocuklara benziyordum şu an. Elimi sıkı tuttuğu için çeksem de bırakamıyordum. Merdivenlerden yukarı çıkıp ilk girdiğimiz oda olan Hakan'ın odasına girdik.
- Banyo karşıda orada duş alabilirsin rahat ol ben yandaki banyoda giricem duşa rahatsız hissetme kendini.
Kelebek, kelebek, kelebeeeekleer karnımda git gide çoğalmaya devam ediyorlardı. Bu adam beklemediğim her anda beni nasıl heyecanlandırmayı başarıyordu?
- Çok teşekkür ederim.
Elindeki ıslak havlularla odanın kapısına doğru yürürken,
- Teşekküre gerek var mı güzelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HALİN
Teen Fiction'-Gerçekten tanıyor musun beni ya da tanıdığını mı düşünüyorsun? -Nasıl yani ne demek istiyorsun? -Sana onu tanıyor muyum sorgulaması yaptıranlardan uzak dur Helin yoksa üzülen sen olursun. -Anlayamıyorum Hakan neyi kast etmeye çalışıyorsun açık kon...