Minho
AHA BULDUM LAN BULDUMJisung
Ne?Minho
D-c oynicazJisung
Aa mantıklıHyunjin
Bi şey dicem ama kızmak yokJisung
SöyleHyunjin
Changbini de çağırayım mı? Hem cesarette ağzına sıçarız.Jeongin
Şeyy.. Çağırmasak?Minho
Korkma lan bebek ekmek. Biz varken seni kimseye siktirtmeyiz.Jisung
AYIP OLUYO AMAHyunjin
ArıyorumHyunjin Changbini arıyordu. Gelmesini gerçekten istemiyordum çünkü yine bana bir şey yapmasından korkuyordum. Ona zerre kadar güvenim yoktu.
----------
Hyunjin
Minho d mi c mi?Minho
DHyunjin
Jisunga olan ilgın ne zaman başladı?Hyunjin bunu dediği gibi Minho hemen Jisunga dönmüştü.
Şuan Minho sırıyıyor, Jisung ise cevap bekliyordu.Minho
Ona karşı her zaman ilgim vardı. Onu ilk tanıdığımdan beri..Jisung şuan büyülenmiş gibi Minhoya bakıyordu. Aynı şekilde Minhoda ona. Minho en sonunda bakışlarını çekerek boğazını temizlemişti.
Minho
Tamam. Ben soruyorum. Jeongin. D mi c mi?Jeongin
Uhhh.. DMinho
Bizden sakladığın bir şeyi söyle.Evet. Korktuğum başıma gelmişti. Onlara bacağımdaki izden bahsetmek istemiyordum. Hiç istemiyordum. Öğrenirlerse Changbini yaşatmazlardı.
Minho
Eee hadi Jeongin.Jeongin
S-sakladığım bir şey y-yok.Minho
Peki.Minho umursamayınca biraz rahatlamıştım. Ortamdakilere göz gezdirdiğimde Changbinin bana öldürücü bakışlarla baktığını gördüm. Direk önüme dönmüştüm.
Jeongin
Peki. Sıra bende. Felix. D mi c mi?Felix
Ağlayın cJeongin
Şimdi sıçtım ağzına. Git ve Hyunjini öp. DudaktanDiyip göz kırpmıştım. Felix ise gözlerini koca koca açarak bana dikmişti. Ben sırıtıyorken herkes olamaya başlamıştı. Felix gözlerini yanındaki Hyunjine çevirmişti. Yavaş yavaş ve yutkuna yutkuna Hyunjine yaklaşıyordu. Hyunjin ise dünden razı gibi Felixe yaklaşıyordu. En sonunda dudaklarının birbirine değmesi ile Jisung uzun ve tiz bir çığlık atmıştı. Ben ortamdakilere bakıyorken Hyunjin Felixin ensesinden tutup kendine daha çok bastırmıştı. Felix ise hızlı hızlı ve sertçe Hyunjinin omzuna vuruyordu. En sonunda ıslak bir sesle birbirlerinden ayrılmışlardı. Felix bana gözlerini sonuna kadar açmış bakıyordu.
Felix
T-tamam.. Sıra bende. Hmm. Sorcak kişi kalmadı. Changbin efendi. D or c?Changbin
C kardeşim c..Felix
Jeongin ile birlikte mağazadan ona etek alıcaksın.Changbin-Jeongin
Ne?!