Minho
Hey, Lia..Lianın mezarının başında Jisung ile onunla konuşuyordum.
Minho
Neden bana söylemedin.. Hm?Jisung derin bir nefes almıştı.
Minho
Söylememen benim için daha zor oldu. Öğrendiğimde..Burnumu çekmiştim.
Minho
Öğrendiğimde benim için daha zor oldu be Lia'm.. Neden bana söylemedin. Acı çekiyorum biliyor musun? Ailemden kalan tek değerlim sendin. A-ama sende gittin. Hepsi gibi..Jisung burnunu çekip belimden bana sarılmıştı. Ben ise yavaştan ağlamaya başlamıştım.
Minho
Beni.. Beni nasıl bırakırsın ha?! Annem ve babamdan bana kalan son kişiydin. Benim yaşama sebebim yok artık duy beni! Bana söyleseydin.. Bana söyleseydin az zamanın kaldığını bildiğimden bu kadar acı çeker miydim ha..?!Daha fazla dayamazdım. Yere çökerek ağlamaya başlamıştım. Jisung yanıma eğilmiş ve saçlarımı okşamaya başlamıştı. Beni rahatlatmayı biliyordu ama kalbimden ağır bir darbe almıştım bir kere. İzi kalıcaktı bu aldığım darbenin.
Minho
Bunu haketmedi.. O-o bunu haketmedi Jisung! Ona öl-ölmek yakışmadı, asla!Jisung
Geçti.. Burdayım..Saçlarımı okşamayı bırakıp yüzüme bakmıştı. Yüzüne baktığımda onun da ağladığını görmüştüm. Jisungumu ağlıyorken görmekten nefret ediyordum.
Minho
Ağlama..Sıkıca ona sarılmıştım. Fakat şuanda ikimizde ağlıyorduk. Arkamızdaki Hyunjinde,Felixde, Jeonginde.. Hepsi ağlıyordu.
Minho
Sakın.. Duydun mu beni? Sende beni böyle bırakıp gitmeyeceksin.. Duydun mu beni..?Jisung cevap vermiyordu. Sadece hıçkırarak ağlıyordu. Hıçkırıklarının arasında zar zor konuşmuştu.
Jisung
A-asla..----------
Jeongin
Evet ne vardı?Elimde kahvemi içiyorken yanıma Changbinin gelmesiyle duraksamıştım. Ne olur ne olmaz kahveyi üstüme dökmemesi için yanıma koymuştum. Ondan bir cevap bekliyordum.
Jeongin
Evet? Ne oldu?Changbin
Biraz konuşabilir miyiz?Önce ona şaşkın şakın bakmıştım. Birkaç saniye sonra ise kahkalara boğulmuştum. O düzgünce konuşmayı biliyormuydu ki?
Jeongin
Sen konuşmayı biliyor muydun-PUHAHAHAHBunları söylerken hala kahkaha atıyordum.
Changbin
Önemli.Jeongin
I-ıh yemezler. Geçen sefer de aynısını yaptın. Ahhh yine beni böyle bir ortamda rezil etmene izin vermicem Changbin.Changbin
Ordan şaka yapıyor gibi mi gözüküyorum?Jeongin
Seni tanımayan biri gerçekten önemli bir şey söyleyeceğini zannederdi. Ama inan ben o yolları geçtim. Şimdi, başka bir şey yoksa gidiyorum.Changbin
Zaten seninle konuşulmaz ki..Jeongin
Aynen aynen hadi koçum hadi..-----------