~Yeni okul~

189 20 10
                                    

Jisung
Selam, ben Jisung. Ailemin ısrarları için Seul'de yeni bir liseye başladım.

-----------

İsteksiz bir şekilde uyanmıştım. İçimde kötü bir his vardı. Neden bilmiyorum ama, yeni okuluma alışamayacağımı hissediyorum ve bu beni üzüyor. Kendimi üzmemeye karar vererek üniformamı giyindim. Bu kravatı takmak zorunda mıydım?
Aşağı indim ve kendime küçük bir kahvaltı hazırladım. Yedikten sonra bulaşıkları yıkayıp ayakkabılarımı giyip çıktım.

-----------
Okula gelmiştim. Okul gerçekten çok büyüktü ve güzeldi. Acaba içindekilerde öyle mi? Diye geçirdim içimden ister istemez..
Okula girdiğimde arka bahçeden kahkaha sesleri geldiğinden oraya doğru ilerlemiştim. Hey, oda neydi? Bir erkek çocuğuna sırf feminen giyindiği için zorbalık yapıyorlardı. Küçüklüğümden beri nedense zorbalık kelimesinden de davranışlarından da nefret etmişimdir...
Çocuk gerçekten çaresiz görünüyordu. Kenarda çökmüş, yüzünü dizlerine gömmüş bir şekilde ağlıyordu. İçim acımıştı. Ve hala o vicdansız insanlar gülmeye devam ediyordu. Buna daha fazla dayanabileceğimi sanmıyordum. Ki öyle oldu.

Jisung
Hey!

Yüksek sesle bağırmamla anlık herkes bana bakmıştı. O çocuk dahil.

Changbin
Aishhhh. Ne var?

Jisung
İnsanlara zorbalık yapmaya utanmıyor musun!?

Bunu demem ile nedense oradaki herkes yüksek sesli kahkahalar atmaya başlamıştı. Adını bilmediğim zorba çocuk dahil. Gülmesini durdurarak,

Changbin
Sanırım yenisin.. Benim kim olduğumu da bilmiyorsun sanırım?

Jisung
İnan ister dünyanın en popüler insanı, en yakışıklı çocuğu ol, asla ama asla zorbalık yapan kişilere ne saygım nede sevgim olacak.

Bunu demem ile yerde oturan çocuğu kaldırıp gitmem bir oldu. O an oradaki herkesin arkamdan baktığına yemin edebilirdim.

------------

Jisung
Daha iyi misin?

Jeongin başını salladı. İsminin Jeongin olduğunu öğrendiğim bu çocuk gerçekten çok tatlıydı.

Jisung
Az çok tahmin edebiliyorum. Sana feminen olduğun için zorbalık yapıyordu dimi?

Jeongin tekrar başını sallamıştı. Bir yandan kan içindeki yüzünü yıkıyordu.

Jeongin
Benim yüzümden sana bir şey yapabilirler Jisung. Bana yaklaşmasan iyi olaca-

Jisung
Hah! O piç kim oluyorda bana bir şey yapacak!

Dememle kahkalara boğulmam bir olmuştu.

Jeongin
Jisung.. Onlar gerçekten çok... çok kötüler. Önüne gelenlere zarar verirler. Bağırıp çağırır, sonra da döverler. Genelde beni de böyle yapar.

Elimi Jeonginin omzuna koydum.

Jisung
Artık yanında ben varım arkadaşım. Korkmana gerek yok.

Dememle Jeonginin teşekkür ederek bana sarılması bir olmuştu. Karşılık verdim.

------------

Minho
Kantindeydik.şu gerizekalı Changbin yine yeni gelen ve ona laf atan çocuktan bahsediyordu. Neymiş zorbalık kötü bir şeymiş de, ona öyle yapamazmışsında.

Changbin
Yeni yem geldi. Bu yeni yemi zevkle yiyeceğim Minho inan.

Minho
Yardım ederim.

Diyerek sırıttım. O sırada yanımıza Chan geldi.

Chan
Yine ne konuşuyorsunuz siz?

Evet bu Chan. Bizi genelde zorbalık yapmaktan uzak tutmaya çalışır. Ama inanın sikimde değil.

Minho
Yeni yemimizi.

Chan
Minho. Hadi ama yeter artık bırak şu işi. Sıktı artık.

Minho
No. Çok fena sarıyor dimi Changbin.

Changbin
Sorma valla.

Minho
Offf ben gidiyorum. Terasa çıkacağım gelirim.

Kantinden ayrılmıştım.

Bays yarın okul var aktif olmıcam

Aşığım ||Minsung||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin