~Yanlış anlaşılma~

112 15 4
                                    

NEEE 6 OY MUUUU YERİM SİZİ O OY VERDİĞİNİZ ELLERE KURBANEEE 💋💋

Jisung
Hey Min bu telefonundaki "bebeğim" diye kayıtlı kişi de kim?

Minho
Hm? Anlamadım Sung-

Jisung
Sana "bebeğim" diye kayıtlı orospu kim oluyor diye sordum.

Ayağa kalkarak Minhonun yanına gittim. Ve o ismi ona gösterdim. Bu piç kimdi öğrenmem gerekiyordu. Minho mesajları okuyunca kaşları çatılmış bir biçimde telefonu aldı elimden.

Minho
Onun hakkında böyle konuşamazsın!

Jisung
Nedenmiş? Haa dur tahmin edeyim. Beni aldatıyorsun ve bu orospuyu da bebeğim diye kaydettin ha? Ayrıca neymiş "Seni seviyormuş" Bu kadar belli etmeseydin bari hm? Eminim ki o sürtükten daha mükemmelim.

Minho
Jisung... Pişman olacağın şeyler söylüyorsun. Yapma. Sonu iyi olmayacak.

Jisung
Ben alacağım cevabı aldım Minho. Evet sonu iyi olmayaca. Bitti. Duydun mu? BİTTİ! SEN O ÇOK SEVDİĞİN SEVGİLİNLE YAŞAYABİLİRSİN!

Bunu söyleyip çantamı alıp evden çıktım. Ahh cidden beni aldatmışmıydı? Bir de mesajlara bak seviyormuş da mışmış.
Hızlı hızlı oradan uzaklaşıyordum. Her adımımda gözlerim doluyordu. Ben bunu hakedecek ne yapmıştım ki... Evet çok iyi anladım. Aldatılmıştım...

-----------

Hyunjin
Şşşşş, tamam Minho, yeter.

Minhonun beni aramasıyla evine gitmiştim fakat evde kırmızı gözlü ve hıçkırarak ağlayan bir Minho beklemiyordum cidden.

Minho
Her zaman beni yanlış anlıyor.. Beni-beni hiç dinlemiyor v-ve ondan sonra suçlu ben ol-oluyorum.

Hyunjin
Jisung cidden hatalı bu sefer. Şimdi ne alaka bu ayrılma meselesi ya.

Minho
Kız kardeşimi... Ona ne kadar bağlı olduğumu biliyorsun. Bu yüzden onu o şekilde kaydetmiştim hiçbir amacım yoktu. Ayrıca insan kız kardeşine seni seviyorum gibi kelimeler kullanamazmı Hyunjin Allah aşkına bir söyle bana.

Hyunjin
Minho. Bak. Jisung ile bu konuyu konuşmanız gerekiyor. Belki seni anlayacak ve daha duyarlı davranacaktır ha? Ne dersin?

Minho
I-ıh. Beni yine dinlemeyecek ve hakaretler edicek. Onunla konuşmak istemiyorum.

Dedikten burnunu çekti. Of be Sung. Şu çocuğa nasıl herşey bitti diyebiliyorsun. Hemde hiç dinlemeden.
Aniden kapı çalmıştı.

Minho
Felixdir.

Hyunjin
Felix?

Minho
Şu Jeongin hastanede iken bi çocuk vardı ya çilli. O.

Hyunjin
Hmmm o çocuk...

Minho
Bir şey mi dedim?

Hyunjin
Y-yok sen kapıyı aç.

Minho kapıya doğru yönelmişti. Salondan az da olsa seslerini duyabiliyordum.

Felix
Minho?! Sung ile ne oldu, yaniii aranızda?

Minho
İçeri geçsene anlatıcağım hem Hyunjinde var tanışırsınız. Hastanede tanışamamıştınız.

Felix
Oh...

Minhonun kapıyı kapama sesi geldikten sonra ikiside salona doğru adımlamıştı. İkisini bir arada kalktım ve gülümseyerek elimi Felixe uzattım.

Aşığım ||Minsung||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin