Jeongin
Binnie..Changbin bana doğru dönmüştü. Üstündeki mutfak önlüğü ile yemek hazırlarken çok şirin gözüküyordu.
Changbin
Hm?Jeongin
Şey... Biz tam olarak neyiz? Birbirimize çıkma teklifi bile etmedik..Changbin elindeki bıçağı bırakıp yanıma gelmişti. Ardından elleri ile ellerimi tutmuştu. Ellerimize bakmıştım.
Changbin
İnnie. Çok istiyorsan elbette yaparız.Gözlerine bakmıştım. Gülümsüyordu. Bende gülümsemiştim.
------------
Minho
JİSUNGGGGG!Minhonun bağırmasıyla yerimden sıçramıştım.
Jisung
Ne var?!Minho
ALLAH DİN PEYGAMBER AŞKINA GEL ŞURAYAUfff niye çığırıyordu şimdi bu? Yatağımdan kalkıp banyoya doğru adımlamıştım. Kapıyı açtığımda klozetin üstüne çıkmış bir Minho, elinde tuvalet fırçasıyla önündeki böceğe bakıyordu.
Jisung
Ne?Minho
YA ŞUNU ÖLDÜR NOLUR ZIPLIYOBöceğe bakmıştım.
Jisung
Çekirge bu MinhoMinho
Ya ama zıplıyo-ANANI SİKİM GELMEÇekirge Minhoya doğru atlamıştı. Çığırıp duruyordu. Arkamdaki dolaptan böcek ilacını almıştım. Çekirgeye doğru ilerledim. Tam elimdeki ilacı sıkacakken çekirge ani bir hareketle klozetin üstündeki Minhoya atlamıştı.
Minho
ANANI SİKİM JİSUNG AL ŞUNU NOLUR ÖLÜCEM OROSPU EVLADI GİTSENEİlacı Minhonun üzerine sıkmıştım. Çekirge orada ölmüştü. (GÜNAH GÜNAH) Minho hala klozetin üzerinden inmemişti.
Jisung
Tamam in hadi öldüMinho inmişti. Hala ölen çekirgeye bakıyordu. Bana doğru dönmüştü. Ardından beni süzmüştü.
Minho
Bakıyorumda dünki halinizden eser yok Jisung Bey?Sırıtmıştı. Gözlerimi devirdim.
Jisung
Bacaklarımı siktiğin için olabilir mi acaba?Minho kahkaha atmıştı. Ardından bana yaklaşmıştı. Ellerimi hafifçe göğsüne koymuştum. Kafamı da göğsüne gömmüştüm.
Jisung
Dün beni çok yordun bebeğim..Minho ellerini belime koymuştu.
Minho
Benim bebeğim çok istekliydi ama~Hm?Yüzüne bakmıştım. Parmak uçlarımda yükselerek dudaklarımı dudaklarının üzerine götürmüştüm. Hafif bir öpücük kondurup geri çekilmiştim. Minho sırıtmıştı. Ardından yüzünü boynuma yaklaştırmıştı. Sıcak nefesinden dolayı titremiştim.
Minho
Doyamadın hm?Dedikten sonra boynumu hafifçe öpmeye başlamıştı. Göğsündeki ellerimi hafifçe ittiğimde belime daha da baskı uygulamıştı. Anlık baskı ile inlemiştim.
-----------
Hyunjin
CHANGBİN ADAMSINChangbin
Olmuş mu?Hyunjin
OLMUŞ TABİİFelix gözlerini devirmişti.
Felix
Ben daha güzel yapıyorumHyunjin
Sen ayrı bebeğimFelix bu sefer sırıtmıştı. Changbin de ikisinin bu haline gülümsemişti. Bir insanın gülüşü bu kadar güzel olamaz abi... O gülen dudakları tekrar öpmek istiyordum.
Jisung
Ananı-Jisung masadan ağzını kapatarak kalkıp lavaboya koşmuştu. Jisung koştuğu gibi Minhonunda peşinden kalkması bir olmuştu.
Changbin
O kadar denizde yüzerseniz.Alnına vurmuştu. Gülmüştüm.
----------
Minho
Bebeğim.. İyi misin?Jisung kaç dakikadır kustuğu klozetin başından kafasını kaldırmış ve nefeslenmeye başlamıştı. Ben de sırtını sıvazlıyordum.
Jisung
Bilmiyorum.. Sabahtan beri karnım ağrıyor.Bu sefer de kollarını karnına dolamıştı. Acıdan dolayı suratını buruşturmuştu.
Minho
Hastaneye gidelim mi?Jisung
Şuanda istemiyorum. Sonra gideriz..Alnına bir öpücük kondurmuştum. Jisung kalkmaya yeltendiğinde tekrar oturması bir olmuştu. Bende onu kucağıma alarak odaya doğru ilerlemeye başlamıştım. Kollarını boynuma sarmıştı. Odaya giderek onu yatağa bırakıp üstünü kalın bir yorganla örtmüştüm. Yanağını öpmüştüm.
Minho
Biraz dinlen bebeğim..Jisung
Mhm..Gülümseyerek yavaşça odadan çıkmıştım. Mutfağa gittiğimde Seungmin ayağa kalkmıştı.
Seungmin
Minho? Nesi var?İç çekmiştim ve sandalyeme oturmuştum.
Minho
Baya bi kustu ve karnı ağrıdığını söylüyor.Seungminde oturmuştu.
Chan
İstiyorsanız hastaneye götürelim.Seungmin
Evet iyi olur.Minho
Şuan da yatırdım. Biraz dinlensin, yine kötü olursa götürürüz.Seungmin
Tamam.Felix
IYYYY CHANGBİN YEMEĞİNDEN BOK TADI GELMESİ NORMAL Mİ?Changbin
Niye daha önce bok mu yedin de tadını biliyorsun?O an Hyunjin dahil herkes gülmeye başlamıştı. Changbin ise sırıtıyordu. Felix bize ölümcül bakışlar atmakla meşguldü. Fakat bir sorun vardı. Hyunjin de gülüyordu. Felix hızla Hyunjine dönmüştü. Hyunjin ise susmak yerine Felix ona dönünce daha sesli kahkaha atmaya başlamıştı. Felix sertçe Hyunjinin omzuna vurmuştu.
Felix
GERİZEKALILAR BOK MU VAR GÜLÜYONUZMinho
BOK VAR EVET HAHAHAHAHAHAHAHAChan
BUSVJLSVJLSBJLSSÜZGÜNÜM FAZLASIYLA KISA OLDU
BİR SONRAKİ BÖLÜMÜ INSTAGRAM BÖLÜMÜ YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUMM
Bu arada fici yakında bitireceğim😔
Ama tahmin ettiğiniz o şey olabilir 😏😏
SİZİ SEVİOREE MİNSUNGLA KALIN❤❤