İyi okumalar.. 🥺
Minho
J-Jis..Jisung odada doğumdan yeni çıkmış, bir o kadar da bitkin bir halde uzanmıştı. Minho ağlıyorken bebeğinin elini okşuyordu. Oğlunu kaybetmesi onun canını çok yakmıştı. Jisung dahadan bunu bilmiyordu bile. Kim bilir öğrenince ne yapardı? Aklına gelen kötü şeyleri uzaklaştırmaya çalışıyordu. Minho odaya giren doktorla kapıya dönmüştü.
Doktor
Bir iğne vurmamız gerekiyor daha erken uyanması ve bitkin düşmemesi içinMinho
Mhm..Doktor onlara doğru yaklaşarak elindeki iğnesini ayarlamıştı. Ardından iğneyi hafifçe kolundaki damarlardan birine bastırmıştı Jisungun. Minho Jisungun acıyı hissetmiş gibi yüzünü buruşturduğunu görünce içi acımıştı. Yavaş yavaş ağlamaya devam etmişti.
-----------
Hyunjin
Aşırı üzüldüm Minhoya.. Gözümün önünde bir an öyle olunca..Felix elini Hyunjinin elinin üstüne koymuştu.
Felix
İkisini de çok merak ediyorum. Gerçekten.. Jisung oğlunun doğamadığını öğrenince ne yapacak acaba.Hyunjin başını Felixin omzuna yaslamıştı. Ardından iç çekmişti.
Yeji
Abi.. Jisung Hyunga birşey olmayacak değil mi?Oda endişelenmişti. Hyunjin Yejinin uzun saçlarını okşamaya başlamıştı.
Changbin
İyi olacaklar. Merak etmeyin. Kötü düşünürseniz kötü olur.Yoongi
Bin haklı. Kötü düşünmeyin iyi olacaklarJeongin
Başım zonkluyor ya.. Ben kafeteryadan kahve alacağım. İsteyen var mı?Seungmin
Bekle bende geliyorum.Yeji
Bende geleyim.Chan
Dikkatli olun.Seungmin arkasına bakarak gülümsemişti. Chanda karşılık vermişti.
-------------
Jisung
Minho..Minho
Jis! Uyandın..Sıkıca sarmalamıştı bebeğini Minho. Jisung güçsüz kollarıyla sırtını sıvazladı Minhonun. Ardından bulunduğu ortamda göz gezdirdi. Kızları yanında duruyordu. Gülümsedi. Fakat erkek bebekleri farklı bir odadamıydı?
Jisung
Minho.. Oğlumuz nerde?Minho kendisine sorduğu soruyla donup kalmıştı. Ne diyeceğini hiç düşünmemişti. Jisung sorusuna cevap alamamakla daha da meraklanmıştı.
Jisung
MinhoOmuzlarından hafifçe iterek kendinden uzaklaştırmıştı onu. Ardından Minhonun dolu ve uykusuzluktan şiş gözlerini görmüştü. Hemen ellerini yanaklarına yerleştirmişti.
Jisung
Bebeğim.. Neden ağlıyorsun?Minhonun gözlerinden yaşlar boşalmaya başlamıştı. Araya hafif hıçkırıkları da eklenmişti. Fakat Jisung meraktan çatlamak üzereydi.
Jisung
Minho dedim! Neden ağlıyorsun ve oğlumuz nerde!?Minho cevap vermiyordu. Jisung aklına gelen fikirleri aklından uzaklaştırmaya çalışıyordu. Fakat Minhonun cevap vermemesi sadece buna bağlanıyordu. Jisungun yavaş yavaş gözleri dolmaya başlamıştı. Ellerini yanaklarından çekmeden