Medya❤️🔥
7 ay sonra~
Minho
Jisungie~Hareket ediyorlar!Jisung
Evet Min..Minho karnımla oynuyordu. İçerden gelen bebeklerinin hareketleriyle yarım ağız gülerek okşuyordu karnımı. Yavaşça saçlarını okşamaya başlamıştım. Boynuma bir öpücük kondurdu.
Jisung
Ahm!İçimdeki hareketlikle aniden inlemiştim. Ellerim karnıma gitmişti. Minho endişeli bir şekilde hemen bana dönmüştü. Ellerini ellerimin üstüne koymuştu.
Minho
Jisung. Ne oldu bebeğim.?Jisung
Ellerin karnımda olmayınca boşlukta hissediyorlar sanırım..Gülerek söylemiştim bunu. Minho dediğimle ellerini hemen karnımın üstünde dolandırmaya başlamıştı. Bende kafamı boynuna gömmüştüm.
Minho
Çok acıdı mı?Jisung
Birazcık..Minho
Oww.. Bebeğim.. Yakında doğuracaksın ve dikkatli olmamız gerekiyor tamam mı? Belki bazen çok korumacı davranıp seni sıkıyor olabilirim ama hepsi sen ve bebeklerimiz için. Tamam mı?Yüzümü Minhoya çevirmiştim. Ellerimi yanaklarına koyarak dudaklarına uzun ve derin bir öpücük verdikten sonra alınlarımızı birleştirmiştim.
Jisung
Sen.. Sen gerçekten çok iyi bir baba olacaksın Minho..Minho
Sende Jisungie..-----------
Hyunjin
Niye geldin!Felix
Ya bıraksana kızı abisini görmeye gelmiş işte.Yeji
Felix Hyung kusura bakma abim beni hiç sevmez de. BENDE ONU SEVMİYORUM ÇOK SALAKHyunjin
SEN ÇOK GERİZEKALISINYeji
PİÇHyunjin
KÖPEKYeji
SÜRTÜKHyunjin
GÖTVERENYeji
BOKUMU YE HYUNJİNNNN!Hyunjin
SESİNİ SİKİMFelix
SESİNİZİ SİKİM BİZİMKİLER UYUYOR AMKHyunjin
AHAHAHAH GÖTVEREN YEJİ OPPAYeji
OPPA SENSİN GÖTFelix
Susmayanı Binnieye söylerim.Dememle ikiside susmuştu. Yeji Amerikadan gelmişti ve Hyun ona hesap soruyordu. Neymiş gelemezmiş de. Bir de bağırıyorlar başımın eti şişti.
Hyunjin
Yeji bana bak sevgilin yok değil mi?Yeji Hyunjine dönmüş ve piç gülüşü atmıştı. Hyunjin bu hareketiyle gözlerini fal taşı gibi açmıştı.
Hyunjin
Bana bak! Kim o?!Yeji
Ryujin bebeğim tabi ki~Off of-Hyunjin
SEN LEZ MİSİN AMINA KOYUMYeji
NİYE SEN DE GAYSİN BİŞE DİYOZ MUHyunjin
O kız çok gıcık bir kere!