01-První den školy

485 14 0
                                    

Je Pondělí 1.září a je první den školy. Jo a abych nezapomněla, já jsem Elizabeth ale všichni mi říkají Ell, jsem z Bostonu a tenhle rok budu maturovat. Mám skvělé kámoše Nicka, Matta a Jule. A taky mám jednoho nepřítele, je to Christopher Sturniolo. Upřímně ani nevím proč se nesnášíme ale prostě to tak je, nikdy jsme ale k sobě nechovali jinak než takhle, nemáme se rádi už od školky a pochybuju že se to někdy změní.

Z mých myšlenek mě vyrušila zpráva.

🤍Power rangerers🤍

Nick- Bird boy🐦
Matt- Lover boy💘
Chris- Chris.
Ell- Queen👑
Jule- My girl🔮

--------------------------------------------------------------

Bird boy🐦
Ell dělej čekáme na tebe v autě, pohni si

My girl🔮
Stihnete vyzvednou i mě, rozbilo se mi auto

Lover boy💘
Asi jo když si Ell pohne

Queen👑
No jo furt už jdu
Chris.
Pohni si
Queen👑
Poser se

--------------------------------------------------------------

Vyběhla jsem z domu a běžela přímo do auta na zadní sedačky vedle Nicka.
"No konečně." Řekl otráveným hlasem Chris. "Nemyslim si že se tě někdo ptal na názor." Odpověděla jsem mu. "No dobrý to stačí, Matte jeď ať stihneme vyzvednout ještě Jule." Řekl Nick.

Vyzvedli jsme Jule a dojeli do školy. Vystoupili jsme z auta a šli ke skříňkám.
První hodinu jsem měla dějepis. Přišla jsem do třídy jako první tak jsem si sedla do čtvrté lavice u okna a čekala až přijdou ostatní.

Po chvíli kdy třída byla tak z půlky naplněná viděla jsem jak do třídy přišel Chris a nebyl sám, přišel s Megan, jeho holkou. Nikdy nepochopím proč s ní chodí, je to typická nafoukaná kapitánka roztleskávaček. Moudrostí moc obdařená nebyla, ale sebevědomí jí nechybí. Myslím že s ní chodí jen ze dvou důvodů, protože je hezká a protože moc dobře ví že ji nemám ráda.

Prošli okolo mě a já si všimla že na mě Chris kouká, ale nepodívala jsem se na něj zpět. Sedli si spolu do poslední lavice prostřední řady.

Když hodina konečně skončila, vyběhla jsem ze třídy a šla hledat Jule s Nickem kteří právě měli matiku. Když jsem je viděla běžela jsem za nima. "Konečně jsem vás našla, hledala jsem vás po celé škole."řekla jsem udýchaně. "To byla ta hodina tak špatná?"řekla Jule. "Asi dvě lavice ode mě seděli Chris s Megan a celou hodinu jsem poslouchala jak jí Chris vypráví nějaký debilní vtipy a Megan se jim směje jak kdyby jí bylo pět a navíc učitel řekl že příští hodinu budeme dělat nějakej debilní skupinovej projekt, musím toho říkat víc."řekla jsem.
"Aha, tak to chápem." Řekl Nick.

Author's note 💕

Děkuju moc za přečtení, budu se snažit pravidelně psát nové kapitoly ale neslibuju to

💕Love y'all💕

ENEMIES TO LOVERS/Sturniolo Triplets CZ(C.S)Kde žijí příběhy. Začni objevovat