Christopher's POV
Když začala hodina všichni už byly ve třídě a dělali poslední detaily na jejich projektech.
My už to měli uplně dokončený takže jsme tam jen seděli a přemýšleli.
Pořád mi vrtalo hlavou čeho se Ell bojí.
Vždyť spolu jen chodíme, není to něco co by celou školu mělo převrátit naruby.Nechtěl jsem jí říkat že když jsem začal chodit s Megan, tak všichni měli debilní kecy a nadávali Megan. Ani nevim proč to dělali, ale pořád jí říkali, že pro mě není moc dobrá, že by jsem měl chodit s někým lepším, atd.
Trochu se bojím, že se to stane znovu, ale já to tak nenechám. Ell opravdu miluju a nenechám nikoho aby jí ubližoval, jak psychicky ale i fyzicky.
Teď řeknu něco co bude znít trochu naegovaně, ale podle spousty holek jsem prej nejhezčí kluk na škole. A to je ten důvod proč se bojím, že Ell budou nadávat. Vim že to zní opravdu příšerně, ale jestli jí budou nadávat, bude to jen proto, že jí budou závidět.
Ale já si nedokážu představit, že bych chodil s někým jiným než je Ell. Tu holku miluju a nenechám nikoho to překazit.
Přejdu trochu k jinýmu tématu, ale nad timhle už přemejšlim taky docela dlouho.
Já vim že je teprv začátek září, ale pořád přemýšlim, jak nejhezčeji pozvat Ell, aby se mnou šla na vánoční ples.
Pro naši školu je to velká událost a jelikož jsme ve čtvrťáku tak to je naposled co to tady slavíme.
Chci aby to pozvání nebylo jen tak obyčejný, chci aby to bylo něco na co ani já ani Ell nezapomeneme.
Z mých myšlenek mě vyruší učitel kterej právě přišel do třídy.
"Dobrý den třído, posaďte se."
"Jak víte dneska mi budete odevzdávat vaše projekty, doufám, že jste se opravdu snažili a že za něco budou stát. Pokaždé si sem zavolám jednu dvojici a vy my něco o tom vašem projektu povíte. Zbytek třídy si bude dělat něco co ještě na dnešek potřebují udělat a nebo prostě čumte do mobilů a dejte pokoj, ono to vyjde na stejno. Takže jako první Charles a Adriana."
Time skip
"Tak a jako poslední Elizabeth a Chris." Řekl Mr.Blake.
Zvedli jsme se a šli za ním i s Ell notebookem protože ten projekt jsme měli v něm.
"Tak, první co mě zajímá, jak, kdy a kde jste pracovali na tom projektu." Řekl a prohlížel si ten projekt.
"No pracovali jsme občas u mě a občas u Chrise doma. Většinou to bylo tak že jsme si společně vyhledávali informace a pak je tak jeden z nás napsal a ten druhý mu diktoval co má napsat." Řekla Ell trpchu nervózně.
"Dobře a jak se vám spolupracovalo?" Zeptal se Mr.Blake.
"No, ze začátku to asi bylo trochu horší, ale pak to bylo uplně v pořádku." Řekl jsem a občas jsem se kouknul na Ell aby jsem věděl jestli neplácám blbosti.
"A jak často jste na projektu pracovali?"
Zeptal se a pořád koukal na ten projekt."Až na pátek a sobotu, tak každej den." Řekla Ell.
"Ok, já si myslím, že jako projekt to máte moc dobře zpracovaný, asi bych se nebál říct, že to máte ze třídy nejlepší a taky se mi moc líbí vaše spolupráce, takže oba za to dostanete Áčko.
"Jo a pane učiteli, ještě vám chci moc poděkovat." Řekl jsem a kouknul na Ell.
"A za co Chrisi?" Řekl trochu zmateně.
ČTEŠ
ENEMIES TO LOVERS/Sturniolo Triplets CZ(C.S)
Fiksi PenggemarElizabeth, obyčejná holka z Bostonu kterou má skoro každý kdo ji zná rád, až na jednoho člověka. Chris Sturniolo, nikdo neví proč ale ty dva se opravdu nemají rádi, jsou nepřátelé už od té doby co se znají a to se znají od školky. Nikdo neví proč, p...