12-Může mít někdo lepšího kluka než já? Nemyslím si!

201 6 0
                                    

Když jsem se probudila nikdo v pokoji nebyl. Šla jsem do koupelny abych se učesala a udělala nějakou hygienu.
Nechala jsem si na sobě Chrisovo oblečení protože je pohodlný a nádherně voní.

Šla jsem dolů do kuchyně a když jsem tam přišla byly tam všichni, a tím všichni myslim trojčata a Mary lou s Jimmym.

"Dobré ráno všichni." Řekla jsem a sedla si na volné místo vedle Chrise.

"Dobré ráno zlatíčko." Řekla Mary lou a usmívala se.

"Dobré ráno princezno." Řekl mi Chris a já se začala trochu červenat.

"Dáš si palačinky, že." Řekla Mary lou a podávala mj talíř s palačinkama.

"Ne děkuju, já nemám hlad." Řekla jsem a usmála se.

"Ale musíš něco snídat." Řekla a koukala na mě trochu ustaraně.

"Ne, to je v pořádku, ale děkuju za nabídku." Řekla jsem.

"My teď pojedem na nákup, chcete něco koupit?" Zeptal se Jimmy.

"Pepsi prosím." Řekl Chri a jedl své jídlo.

"Dobře, tam my jedem zatim Ahoj." Řekla Mary lou když šli pryč z domu.

Když odešli zůstala jsem tam jen já a trojčata.

"To je Chrisovo oblečení?" Zeptal se Matt a koukal na mě.

"No, jo, je." Řekla jsem a koukla se co mám na sobě.

"Ok. Co dneska máte v plánu?" Zeptal se Nick a uklízel svůj talíř do myčky.

"Nevim jak vy, ale my s Ell musíme dodělat ten projekt do dějáku." Řekl Chris a koukal na kluky.

"Matte, taky ti přijde, že nám Chris začíná krást Ell." Řekl Nick a koukal na Matta.

"Tak se omlouvám že musim dělat projekt a chci trávit čas s mojí holkou." Řekl Chris.

"Cože!?" "Co!?" Řekli Matt a Nick najednou.

"S-s tvojí holkou!?" Zeptal se zmateně Nick.

"Jo s mojí holkou." Řekl Chris.

"Takže ty jsi mi lhala." Řekl Matt a ukázal na mě.

"Nelhala, ty ses mě ptal asi v devět a tohle se stalo asi v jedenáct." Řekla jsem na svoji obhajobu.

"Ale stejnak to neni fér, jen tak nám vzít naši nejlepší kamarádku Chrisi." Řekl Nick.

"Nedá se nic dělat." Řekl Chris, vstal ze židle, vzal mě za ruku a šel směrem nahoru po schodech.

Šla jsem za ním, protože mě držel za ruku.

"Proč jdem pryč?" Zeptala jsem se když jsme byly na schodech.

"Protože maj debilní kecy." Řekl Chris když jsme vyšli schody.

Když jsme došli do pokoje sedla jsem si na postel a Chris vyndal z mojí tašky můj notebook a sedl si vedle mě.

Po asi dvou hodinách jsme šli na oběd, který připravovala Mary lou s Nickem.

Potom jsme šli znovu pracovat a konečně po čtyřech hodinách jsme ho dodělali.

"Konečně máme hotovo!" Řekla ksem a radostí zvedla ruce.

"Díky bohu, už mě to fakt nebavilo." Řekl Chris.

"Jsou čtyři hodiny, co kdyby jsme se šli projít než uplně zapadne slunce." Řekla jsem a zvedla se z postele.

"Tak jo, proč ne." Řekl Chris, vstal z postele a šel za mnou.

ENEMIES TO LOVERS/Sturniolo Triplets CZ(C.S)Kde žijí příběhy. Začni objevovat