Když jsem se vrátila zpět do obýváku i s horkou čokoládou, Jule seděla na gauči a koukala do mobilu.
"Tak co jsi vybrala?" Zeptala jsem se.
"Grinche."
"A toho hranýho nebo kreslenýho?"
"Hranýho."
"To je můj oblíbenej vánoční film." Řekla jsem a sedla si na gauč.
"Já vim, proto jsem ho vybrala." Řekla Jule a vzala si ode mě její horkou čokoládu.
Time skip
Je 16:30 a mi jsme se s Jule rozhodli, že se už půjdem připravovat protože za hodinu tady budou kluci.
Byly jsme u mě v pokoji a připravovali se.
Jako první jsme si dělaly vlasy. Já jsem je Jule navlnila a potom mi je ona taky navlnila a udělala mi na nich dva malý copánky, který pak spojila.
Když jsme se malovaly, bylo 16:57, to znamená, že kluci tu budou za půl hodiny.
Domalovali jsme se a šli se převléknot do našich šatů. Já jsem měla ty světle modré a Jule měla růžové.
Když bylo 17:29 slyšely jsme zvonek.
"To budou kluci." Řrkla jsem a zvedla se ze židle.
V tu chvíli jsme obě uslyšely že někdo dveře otevřel a mluvi s klukama, byla to moje máma.
"Tak pojď, musíme jít po těch schodech jako princezny." Řekla Jule a smála se.
Když jsme vyšli z mého pokoje a šli ke schodům dole jsme uviděli Matta, Chrise a Nicka jak tam stojí a usmívají se.
Chris měl na sobě běžový oblek s modrou kravatou (ten co jsme společně koupily) a Matt na sobě měl černý oblek s růžovou kravatou aby se hodil k Jule.
Když nás uviděli, oba na nás jen zíraly s otevřenou pusou.
"Vidíš taky to co já?" Zašeptal Chris Mattovi a koukal na nás jak jdem po schodech.
"Jo, vidim." Řekl zpátky Matt a pořád koukal na Jule.
"Co tak koukáš." Řekla jsem, usmívala se a šla za Chrisem.
"Vypadáš nádherně." Řekl Chris a pořád ode mě neodlepil oči.
"Děkuju, tobě to taky sluší." Řekla jsem a obejmula ho.
Zaslechla jsem, že něco podobnýho si říkali Matt a Jule, ale neposlouchala jsem je, protože jsem se soustředila na Chrise.
Ještě chvíli jsme si tam všichni povídali a když bylo 17:42 rozhodli jsme se jet, aby jsme tam byli včas.
Když jmse vyšli z domu a šli směrem k autu, Chris šel přede mnou a otevřel mi dveře od auta.
"Děkuju." Řekla jsem a sedla si dovnitř.
To stejné udělal Matt Jule. Já a Jule jsme seděli vzadu, kluci seděli ve předu a Nick seděl uplně v zadu.
Když jsme tam dojeli Chris mi opět otevřel dveře od auta.
Drželi jsme se za ruce a šly směrem na školní zahradu.
"Neuděláme ještě nějaký fotky, když tu ještě nikdo není a je ještě světlo?" Zeptal se Nick a držel v ruce svůj foťák.
"Jasně proč ne." Řekla Jule.
"Tak jo pojďte někdo sem a já vás vyfotím." Řekl Nick a začal nastavovat svůj foťák.
Když jsme dokončily fovení Nick nám ukazoval ty fotky.
"Awww, to je hezký." Řekla jsem a koukala na ty fotky.Author's note 💕🤍
Opět se omlovám za ukončení kapitoly v půlce děje, ale nechci aby jste museli dlouho čekat na nové kapitoly. Budu ráda když napíšete nějaký milý komentář, všechny čtu a ani nevíte jak jsem štastná že nějaké píšete, budu moc ráda i za hlasování nebo sdílení.Love y'all 💕🤍
ČTEŠ
ENEMIES TO LOVERS/Sturniolo Triplets CZ(C.S)
FanfictionElizabeth, obyčejná holka z Bostonu kterou má skoro každý kdo ji zná rád, až na jednoho člověka. Chris Sturniolo, nikdo neví proč ale ty dva se opravdu nemají rádi, jsou nepřátelé už od té doby co se znají a to se znají od školky. Nikdo neví proč, p...