17-Jako malý děti

129 6 1
                                    

Time skip

Ell's POV

Bylo 1.prosince a já byla s Jule a s klukama u nich doma. Dneska je pátek a my se právě vrátili ze školy.

"Hele, víte že za pár dní už je ten vánoční ples a nikdo z nás nemá nic na sebe." Řekl Nick a koukal do mobilu.

"Ale prosimtě, vždyť je ještě listopad, máme času dost." Řekl klidně Chris.

"Lásko?" Řekla jsem.

"No." Odpověděl Chris.

"Víš že už je prosinec." Řekla jsem a koukala na něj.

"Cože!?"

"Dneska je prvního prosince." Řekla jsem a byla překvapená, že to Chris nevěděl.

"Ó můj bože, víte co to znamená!?" Řekl a rychle vstal z gauče v obýváku.

"Ne?" Řekli jsme všichni najednou.

"No přece si dneska už konečně můžeme otevřít adventní kalendáře!" Vykřikl štastně hak malý dítě.

"Ale my žádný nemáme, neni nám pět."
Řekl Matt.

"Samozřejmě že žádný nemáte, ale nebojte, mně to bylo jasný a nechtěl jsem vás ochudit o kouzlo vánoc takže jsem vám každýmu nějakej koupil." Řekl Chis nadšeně.

"Aha a kde je máš?" Zeptala se Jule, aby tam nebylo trapný ticho.

"V mým pokoji, pojďte za mnou." Řekl, chytl mě za ruku a běže najoru po schodech do jeho pokoje.

Když jsme všichni došli do jeho pokoje, Chris nás postavil všechny vedle sebe do řady a řekl ať já s Jule zavřeme oči.

"Tak, jelikož mají dámy přendost tak, toto je pro vás." Řekl a podal mně a Jule do rukou velké krabice.

"Holky můžete se podívat." Řekl Chris.

Otevřeli jsme oči a obě měli v rukou nový adventní kalendář od Revolitionu.
(Pro ty co neví, je to kalendář s make-upem)

"Ó můj bože Chrisi, to si neudělal!" Řekla jsem a běžela Chrise obejmout.

"Neni zač!" Řekl a obejmul mě na zpátek.

"Fakt díky Chrisi, to si nemusel." Řekla Jule a taky ho šla obejmout.

"Pro vás dámy všechno." Řekl a usmíval se.

"A teď vy kluci, zavřete oči." Řekl nadšeně a Nick s Mattem zavřeli oči.

"Můžete otevřít." Řekl Chris.

"To si děláš prdel, to je geniální." Řekl Nick a koukal na adventní kalendář Pringles, který měl i Matt.

"Omlovám se že jsem říkal že to je dětinský, fakt díky brácho." Řekl Matt a šel ho obejmout.

"A nejlepší je, že pro sebe mám uplně ten stejnej, takže máme všichni tři ty samý, jako když jsme byly malý." Usmíval se Chris a vyndal z pod postele ještě jeden kalendář pro něj.

Po tom co jsme všichni seděli u Chrise v pokoji na podlaze a rozbalovali kalendáře z obalů, jsme začali otevírat číslo 1.

"Hele prvního tam jsou barbeque Pringlesky." Řekl Nick a vyndal je z krabičky.

"Co tam máte vy holky?" Zeptal se Chris, když seděl vedle mě a koukal jak to rozbaluju.

"Dneska tam je rtěnka, koukej." Řekla jsem, vyndala ji a místo toho abych ji Chrisovi ukázala, tak jsem mu s ní namalovala rty.

"No tobě to teda sluší." Řekl Matt a rychle si Chrise vyfotil.

"Fakt děkuju Ell, už se cítim hezčí." Řekl Chris a usmíval se.

"Počkej, taky by sis měla namalovat rty." Dodal a dal mi pusu. Rtěnka co měl na rtech se právě obtiska i na ty moje.

"No vám to teda sluší." Řekla Jule a všichni jsme se smáli.

Author's note 💕🤍

Díky za přečtení. Omlovám se, že je tahle kapitola kratší, ale asi mě víc baví ldyž těch kapitol bude víc a budou kratčí, doufám, že vám to nevadí, ale přijde mi že se mi takhle prostě píše líp. A hlavně budete mít oapitoli častěji.

Love y'all 💕🤍


ENEMIES TO LOVERS/Sturniolo Triplets CZ(C.S)Kde žijí příběhy. Začni objevovat