07-On je u mě doma!

236 10 1
                                    

Skončila pátá hodina takže zvonilo na obědovou pauzu. Zabalila jsem si všechny věci a jelikož jsem měla chemii na kterou z naší party chodím sama, šla jsem sama ke skříni kam jsem si dala věci a šla do jídelny. Když jsem si vzala své jídlo šla jsem ke stolu kde jsme vždycky seděli, už tam seděl Matt a Jule který společně pátou hodinu měli matiku.

"Kde jsou Chris s Nickem?" Zeptala jsem se a sedla si k nim ke stolu.

"Asi jsou ještě ve sportovní šatně a převlékají se z tělocviku." Řekla Jule a jedla své jídlo.

Matt's POV

Napadlo mě že než se Chris s Nickem vrátí tak se Ell na něco zeptám.

"Ell, kde si včera musela být, že si s náma nemohla ven?" Zeptala jsem se a koukal jestli někde neuvidim Chrise a Nicka.

"No, víš já-já musela dodělat věci do školy." Řekla Ell docela nervózně.

"Si si tím jistá?" Přidala se do konverzace Jule.

Ell's POV

"Jo, jsem a navíc já nejsem na nějakym výslechu aby jste se mě ptali na všechno co dělám." Řekla jsem a myslela to naprosto vážně, protože mi to tak připadalo.

"Nejsi no, ale to se jako nemůžeme zeptat co dělá naše kámoška ve svém volném čase." Řekl Matt a koukal mi do očí.

"Můžete, ale-" vyrušil mě Matt.

"Takže co si dělala dneska ráno ve škole že jsme tě nemohli najít, my kvůli tobě přijeli dřív a ty si prostě někam zmizíš." Přerušil mě Matt.

"Už jsem šla do třídy protože jsem se ještě potřebovala připravit." Řekla jsem a přehrabovala jsem se v tom jídle.

"A co Chris? Taky ráno někam zmizel a neřekl nám kam, a čirou náhodou má první hodinu uplně stejnou jako ty takže?" Řekl Matt jako nějakej detektiv.

"Takže mě přestaňte vyslíchat a já na vás počkám u auta a nebo víte co já půjdu domů pěšky aspoň se trochu projdu." Řekla jsem a vstala od stolu.

Matt's POV

Když Ell odešla s Jule jsme na sebe jen koukali.

"To znamená že byly spolu i dneska ráno i včera večer." Řekl jsem zmateně.

"A jak to víš?" Koukala na mě Jule zmateně.

"I včera Chris i dneska Ell, když jsme se zmínily jestli nebyli s tím druhým tak neodpověděli, naštvali se a odešli." Řekl jsem a zapadly mi dílky do sebe.

V tu chvíli přišel Nick a Chris takže jsme museli přestat mluvit o Chrisovi a Ell.

"Kde je Ell?" Zeptal se Nick když si sedli k nám ke stolu.

"Říkala že se už jde domů, chtěla jít pěšky a projít se." Řekl jsem a dělal že se na nás nenaštvala.

Christopher's POV

Když Matt řekl že Ell odešla vzpomněl jsem si že jsme chtěli pokračovat v tom projektu.

Rychle jsem do sebe naházel to jídlo a začal se zvedat od stolu a chtěl jít pryč.

"Kam tak spěcháš?" Zeptal se Nick kterej sotva začal jíst.

"Vzpomněl jsem si že jsem slíbil Alexovi že s ním půjdu ven a on na mě už čeká takže se tu mějte a zatím ahoj." Řekl jsem a odešel ven ze školy.

Když jsem byl venku rozhodl jsem se že Ell doženu takže jsem se rozeběhl a běžel směrem k Ell domů.

Po chvilce jsem jí viděl, tak jsem jí doběhl a pozdravil.

ENEMIES TO LOVERS/Sturniolo Triplets CZ(C.S)Kde žijí příběhy. Začni objevovat