10-My se znovu líbali!?

215 7 0
                                    

Když jsem se namalovala a učesala, šla jsem dolů za klukama.

Když jsem přišla do obýváku všichni seděli na gauči a koukali se do svých telefonů.

"Konečně, už můžeme jet?" Řekl Nick a vypnul svůj mobil.

"Jo už můžem." Usmívala se a šla ven k autu.

"Můžu sedět ve předu, prosím." Prosil Nick Matta

O sezení z mně neznámýho důvodu vždy rozhoduje řidič, což je vždy jen Matt.

"Jo, klidně, aspoň jednou nebudem poslouchat tak strašnou hudbu." Řekl Matt a sedl si do auta.

"Hej jak jako strašnou! A navíc to jako chcete abych seděl vedle ní!?" Řekl Chri a ukázal na mě.

"Jednou to snad přežiješ a jestli ti to tak moc vadí sedni si na uplně zadní sedačky." Řekl Nick a sednul si dopředu.

Sedla jsem si do prostřední řady a Chris seděl přímo za mnou na zadních sedačkách.

Vyjeli jsme a když jsem si všimla že se Matt soustředí na řízení a Nick na vybírání hudby, tak jsem prostrčila ruku mezi sedačkou a dveřma a natáhla ji až ke Chrisovi.

Chris si mojí ruky všimnul a tak dal na tu moji ruku tj svou a spojil naše prsty dohromady.

Když jsme asi po deseti minutách byly cca v půlce naší cesty na pláž, vzala jsem svůj mobil na napsala Chrisovi.

Chris

Ahoj

Čau
Je fakt divný si psát
když sedíme doslova
hned za sebou

Jo to je upřímně
na jednu stranu mě tahle
hra na nenávidění baví,
ale na tu druhou mi
chybí tvůj dotek a úsměv

to je roztomilý🤭

Už se těšim až Matt s
Nickem někam odejdou
a my budeme moct být sami

❤️❤️❤️❤️
Seen

"Proč oba koukáte do těch mobilů, užívejte si naší přítomnosti." Řekl Nick a otočil se na nás.

"Jakože tady mám sedět a užívat si že za mnou sedí on." Řekla jsem a ukázala na Chrise.

"Jak jako on!" Řekl Chris nazpátek.

"Víte co, děte si zpátky na svoje mobily aspoň tady bude klid." Řekl Matt a zabočil doleva.

Když jsme dojeli na pláž a vystoupily z auta, bylo tam pár lidí, ale ne tolik.

Vzali jsme naše věci a šli na pláž. Venku bylo asi 29°C a svítilo sluníčko, takže bylo docela teplo.

"Kdo bude poslední ve vodě je schnilý rajče." Zakřičel Matt a běžel do vody.

Hodila jsem svoje věci na zem a rozběhla se za ním. V běhu jsem ho stihla předběhnout a byla jsem tak první ve vodě, po mně přiběhl Matt, pak Chris a poslední byl Nick.

"Vy jste fakt jak malý děti." Řekl Nick a šel za náma do vody.

"To říkáš jen protože si poslední." Řekl Chris když se vynořil z vody.

"Nezahrajem si nějakou hru?" Zeptala jsem se.

"Jo, co třeba kohoutí zápasy." Vykřik Matt.

"Ok." "Beru." "Jo." Řekli jsme najednou.

ENEMIES TO LOVERS/Sturniolo Triplets CZ(C.S)Kde žijí příběhy. Začni objevovat