Rozhodla jsem se, že půjdu najít Chrise.
Šla jsem po schodech nahoru a přemejšlela kam by se schoval. Jako první jsem se šla podívat do ložnice rodičů. Tam nikde nebyl tak jsem šla do mého pokoje. Dívala jsem se uplně všude, i na balkoně, ale nikde tam nebyl.Přemýšlela jsem kde jinde by mohl být.
Šla jsem zpátky ke schodům abych se podívala jestli není dole, ale v tu chvíli mě někdo zezadu chytl za boky.Strašně jsem se lekla a zaječela. Když jsem se otočila samozřejmě že to byl Chris.
"Ty si pako, víš jak jsem se lekla!" Řekla jsem když jsem se otočila na Chrise.
"Promiň, já musel." Řekl Chris a smál se.
"Já ti ukážu musel." Vykřikla jsem a běžela po schodech dolů za Chrisem který začal utíkat. Celou dobu co jsem běžela jsem na tváři měla úsměv.
Běžela jsem za ním a měla jsem docela výhodu protože Chris tenhle dům vůbec nezná a neví kam má běžet. Utíkal až ven na zahradu kde jsem ho dohnala a zastavily jsme se.
Stáli jsme naproti sobě, koukaly si do očí a Chris mě držel za pas protože když jsem ho doběhla tak mě takhle zastavil.
Koukala jsem mu do očí a na chvíli se podívala na jeho rty. On si toho asi všimnul protože se jemně usmál a taky mi koukl na rty.
Když jsme tam tak stáli přišlo mi jako kdyby se zastavil čas. Do těch jeho nádherných modrých očí bych mohla koukat hodiny.
Cítila jsem motýly v břiše, uplně stejně jak ten den co mě Chris doprovázel domů.
Začali jsme se k sobě přibližovat,naše obličeje byli jen centimetry od sebe.
A pak se to stalo, políbili jsme se. Porvé v životě jsem se s někým políbila a ten někdo je Chris, Chris Sturniolo. Cítila jsem jak miliony motýlů naplnilo mé břicho. Byl to ten nejlepší pocit v životě.
Odtáhli jsme se od sebe až když nám došel dech. Jen tak jsme tam stáli a koukali si do očí. Venku už začalo zapadat slunce takže ta atmosféra byla ještě mnohonásobně lepší.
Když nám oboum došlo co se právě stalo, oba jsme byly zmatení. Nevěděla jsem jestli mám být ztrapněná a nebo šťastná, ale nechtěla jsem hrát svoje pocity, takže jsem se začala usmívat. Pořád jsem Chrisovi koukala do očí a viděla, že se taky usmívá.
Cítila jsem se nejlíp jak jsem kdy mohla.
"Co, se to právě stalo?" Zašeptala jsem a pořád se usmívala.
"Nevim jak pro tebe, ale já právě zažil nejlepší moment svýho života." Zašeptal na zpátek a usmíval se.
Nejlepší moment svýho života!? O můj bože!
Místo toho abych něco řekla, tak jsem se začala extrémě červenat. Evidentě si toho Chris všiml, ale tak co.
"Nepůjdem si dát ty lasagne, už je docela zima." Řekl Chris a kouknul se na hodinky: 16:40.
"Jo, jo jasně, tak pojď." Řekla jsem když jsem byla vyrušena ze svých myšlenek.
Došli jsme do kuchyně a Chris si sedl na žildy u kuchyňského ostrůvku. Vyndala jsem z trouby lasagne a nandala je na dva talíře.
Time skip
Když jsme dojedli šli jsme zpátky ke mně do pokoje. Sedli jsme si na postel a já zapla notebook na kterém jsme měli rozdělanou práci.
Pokračovali jsme v tom projektu asi 3 hodiny, ale vůbec jsme si neuvědomily že to je tak dlouho.
Koukla jsem se na hodinky a viděla že je 22:57.
"Chrisi?"
"Ano Ell."
"Víš, že už je jedenáct?"
"Cože, už!?"
"No jo, koukej." Řekla jsem a ukázala mu čas na mém mobilu.
"Aha, tak já už asi budu muset jít." Řekl a začal vstávat z postele.
"Počkej!"
"Na co?" Řekl zmateně Chris.
"Nechceš tady přespat?" Zeptala jsem se potichým hlasem.
"A tobě by to nevadilo?" Zeptal se zmateně.
"Jinak bych ti to asi nenabízela." Řekla jsem a zasmála se.
"Dobře a mám si jít lehnout na gauč nebo kam?"
"Nemohl bys tady zůstat se mnou?"
"Jo, jasně."
"Děkuju!" Řekla jsem a obejmula ho.
"Já se skočím převléct a odmalovat a hned jsem zpátky." Řekla jsem a šla směrem do mojí koupely.
"Ok, já zatim vyberu nějakej film." Řekl Chri a zapnul televizi.
Když jsem se vrátila z koupelny, Chris už seděl na posteli a vybíral film. Sedla jsem si na druhou stranu postele a položila si telefon na noční stolek.
"Co třeba tohle." Řekl Chris a ukazoval na nějakej horror.
"Klidně, ale upozorňuju tě že se horrorů bojim a chovám se jak malý děcko když ne ně koukám." Řekla jsem a pousmála se.
"Neboj, to bude vpoho." Řekl a zapnul ten film.
"Počkej, a kluci ví že nepřijdeš domů?"
"Jo, psal jsem jim když si byla v koupelně."
"A co ti odpověděli?" Zeptala jsem se zvědavě.
"Zatim nic."
Když byl film tak v půlce, byl tam jumpscare a já se lekla a trochu zakřičela. Chris mě chytnul a přitulil mě k sobě. Já nic neřekla a užívala si jeho přítomnost.
Leželi jsme a objímali se než jsme oba usli.
Author's note 💕🤍
První pusa a hned s Chrisem. Co si o tom myslíte.
Jo a doufám že se vám tahle kapitola líbila, ale myslím že jo protože je trochu spicy.Love y'all 💕🤍
ČTEŠ
ENEMIES TO LOVERS/Sturniolo Triplets CZ(C.S)
FanfictionElizabeth, obyčejná holka z Bostonu kterou má skoro každý kdo ji zná rád, až na jednoho člověka. Chris Sturniolo, nikdo neví proč ale ty dva se opravdu nemají rádi, jsou nepřátelé už od té doby co se znají a to se znají od školky. Nikdo neví proč, p...