04-Nechte mě bejt!

263 10 3
                                    

Christopher's POV

Nemám nejmenší tušení co se teď málem stalo. Odcházel jsem od domu Ell a přemejšlel nad tím. My se málem políbili.
Já jsem málem políbil svoji největší nepřítelkyni.

Přemýšlel jsem nad tím celou cestu než jsem došel domů. Šel jsem přímo do mého pokoje, ale když jsem vešel dovnitř, viděl jsem že na mojí posteli sedí Nick a Matt.

"Já myslel že už spíte." Řekl jsem a zavřel za sebou dveře od mého pokoje. "Kde si byl?" Zeptal se Nick. "Byl jsem se projít, proč?" Odpověděl jsem a byl trochu nervózní.

"Proč si s náma dneska nešel ven?" Zeptal se Matt starostlivě. "Musel jsem ještě dodělat školu." Řekl jsem a sedl si na pohovku co mám před postelí.

"A co Ell?" Zeptal se Nick podezřívavě.
"Co by s ní mělo bejt?" Řekl jsem zmateně. "No proč ona nemohla." Řekl Matt. "Co já vim, o její život se nestarám, nejsem její kámoš to spíš vy by jste to měli vědět." Řekl jsem a koukal na ně.

"A proč když jsme zajeli za roh ulice jste oba šli k nám domů?" Řekl Nick a koukal na mě jak kdyby mě vyslýchal. "Co? Nevim o čem to mluvíte." Řekl jsem a začal si nervózně hrát s mými prsty.

"Chrisi nelži nám, na tohle tě známe až moc dobře. Prostě řekni pravdu, je to pro všechny jednoduší." Řekl Matt a koukal na mě jeho přesvědčivým pohledem.

"Nic se nestalo, nechte mě už bejt, jste moji bráchové, ne lidi co musí řešit životy ostatních protože ty jejich nejsou vůbec ničím zajímavý." Skoro jsem zařval a odešel z mýho pokoje.

Zabouchl jsem za sebou dveře pokoje a šel ven z domu. Šel jsem směrem do parku abych se uklidnil.

Mezitím Nick's POV

Když Chris za sebou zabouchl dveře a šel naštvaně pryč z domu, my s Mattem na sebe jen koukali. "Co myslíš že se tady stalo že je tak naštvanej?" Zeptal se mě Matt zmateně, když stál u okna a koukal jestli venku neuvidí Chrise. "Nemám nejmenší tušení, ale hodlám to zjistit." Odpověděl jsem mu.

"Víš co pojďme ke mně do pokoje, protože jestli se Chris vrátí bude chtít klid, tak by nebylo dobrý kdyby jsme tu pořád byli." Řekl Matt a otočil se na mě.
"Asi jo, máš pravdu uplně nadšenej by asi nebyl." Řekl jsem a vstal z postele a šel směrem do Mattova pokoje s Mattem za zádama.

Došly jsme k němu do pokoje a já si sedl na jeho postel a Matt chodil po pokoji sem a tam a přemýšlel. "Co když se nám to jen zdálo a Ell šla k sobě domů a my to na tu dálku neviděli?" Přemýšlel nahlas Matt.

"To podle mě ne protože kdyby to tak bylo tak by se Chris tak nenaštval a neřekl by nám ať se staráme sami o sebe."
Řekl jsem mu na to. "To je pravda, a co když se maj rádi jen před náma dělaj že se nesnášej?" Zeptal se Matt.

"To je možný ale proč by to dělali? Chris je náš brácha a Ell nejlepší kámoška, proč by to tajily." Řekl jsem zamyšleně.

Po asi půl hodině co jsme přemýšleli nad různejma možnostma jsme byly oba docela unavený takže jsme šly spát.

Jediný co mi vrtalo hlavou když jsem byl se svýma myšlenkama sám v mém pokoji, bylo to že jsem neslyšel že by se Chris vrátil. Měl jsem o něj strach a přemýšlel nad tím ještě asi tak 20minut než jsem usnul.

Author's note 💕🤍

💕 PROSÍM PŘEČTĚTE SI TO💕

Doufám že se vám další kapitola líbila a budu moc ráda když mi napíšete nějaký komentář k čási která vás něčím zaujala a jak si myslíte že příběh bude pokračovat dál. Je dost možné že když nějaký komentář napíšete tak ovlivníte jak se bude příběh vyvíjet.

Love y'all 💕🤍



ENEMIES TO LOVERS/Sturniolo Triplets CZ(C.S)Kde žijí příběhy. Začni objevovat