шестнадцать

1.2K 118 51
                                    

Öylece ona baka kaldığımda ne diyeceğimi bilemeyecek yutkunarak gözlerimi kaçırdım. Evet soobinden deli gibi hoşlanıyordum ama bu durumumda onunla sevgili olabilir miydim bilmiyorum. Üstelik soobin, ilk aşık olduğum insandı, ona deli gibi bağlanmaktan korkuyorum.

"Bende seni soobin emin ol ki senden önce ben seni sevmeye başladım" hafifce gülümsedi ama önüne döndü. Sanırım gerildiğimi fark etmişti

"Bir ilişkiye hazır hissetmiyorum kendimi" dedim. Soobin kafasını salladı "seni bekleyeceğim"

"Teşekkür ederim" elini elimden çektiği anda geri elini tutup önden yürümeye başladım. Elimi sımsıkı tuttu, gülümsedim.

Annemle yaşadığım lüks villaların olduğu sitenin önüne geldiğimizde soobin şaşkın bir şekilde bir bana bir siteye bakıyordu. Annem eskorttu bu durumda maddi durumumuzun kötü olmasına imkan yoktu -ki annemin aileside çok zengindi. Annemin neden bu zenginlikte böyle bir mesleği seçtiğini çok merak ediyordum

"Yemek yiyelim" dedim peşimden gelen soobine. Onaylar mırıltılar çıkarttığında iki katlı olan villamızın önüne gelmiştik. Şifreyi girdikten sonra soobini önden eve sokup arkamızdan kapıyı kapattım

"Sokbin nerede?" Demişti anında. Kahkaha atarak arka bahçeye açılan kapıyı gösterdim. havuz basında gezen sokbini gören soobin şaşkınlığını gizleyemeyerek öylece sokbine baka kalmıştı. Bu haline gülerek omzunu patpatladım. Muhtemelen bu şaşkınlığı havuz basında gezmesi degil, horozun gotundeki bezdi. Maalesef evi boklamasına izin veremezdim. Zaten annem horozu gördüğü gibi kesmeye çalışmıştı elinden zor kurtarmıştım.

"Yemek yiyelim" dolabı açtığımda dolabın bomboş oldugunu gördüm . Hafta sonu annemin markete gittiğini sanıyordum ama anlaşılan baska yere gitmiş.

"Yemek sipariş edelim" dedim dolabın kapağını kapatırken.

"Benim evime gelmeye ne dersin?" Der demez ona dönüp kaslarımı çatmıştım "senin evin mi?"

"Ailemle tanışırsın onları seveceğine eminim" aile. Daha önce bir sürü kez bizimkilerin ailesiyle vakit geçirmiştim. Hatta beomgyunun ailesiyle beraber tatile bile gitmiştim ama ilk defa yabancı bir aileyle aynı ortamda bulunacaktım. Utanırdım daha doğrusu çok gerilirdim.

"Rahatsızlık vermek istemiyorum"

"Rahatsızlık vermiyorsun ama?"

"Ailen benim hakkımda kötü düşünür Soobin sonucta annem-"

"Anneni Bos ver Yeonjun sadece ailemle tanışacaksın" yenilgi bayraklarını indirerek kafamı salladım.

-

"Kendini rahat hisset yeonjun biz yabancı değiliz" benim için öylesiniz desem ayıp olurdu herhalde. Gülümseyerek kafamı salladım ve ağzıma bir şeyler tıktım. Soobinin evine gelmiştim, suan da ailesiyle oturmuş yemek yiyordum. Yanımda Soobin, çaprazımda ise ikizi gibi görünen abisi vardı. Abisi olduğunu yeni öğreniyorum.

"Okul nasıl gidiyor?"

"Sınıfta birinciyim diyebilirim" dedim gururla. Çok Ders çalışırdım, hemde deli gibi.

"Bizim salak oğlanda keske senin gibi olsa. Hiç denemelerde sınıf birincisi olduğunu duymadık!" Soobinin abisi Minhyuk, soobine alayla gülmüştü. Soobin ise yandan babasına bir bakış atıp abisine, annesi ve babası fark etmeden nah cekmisti

"Ailen burada oldugunu biliyor mu Yeonjun?"

"Annemin haberi yok ama merak etmeyin bir sey demez" kaslarını çatarak bana döndüler "baban?"

Gay eskort *yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin