"Hayal kırıklığı yaratıyorsun."
O sesi hâlâ kafasında duyabiliyordu.Kafasında iki tane ses vardı aslında.Biri bir kadın,diğeri ise erkek sesi.İkisi de ondan nefret eden seslerdi.
"Sen güçsüzsün." dedi diğer ses.
Biliyordu,o güçsüzdü,çocukluğundan beri öyleydi.Odasında tek başına öylece duruyordu.Odasında duran çalışma masasına oturdu.
"Bunu yapmak zorundayım." dedi masasında oturan kadın.
Odası karanlıktı, sadece çalıştığı masa görünüyordu.Masa beyaz renkteydi,üstünde koyu mavi taşlar asılmıştı.Masanın üzeri ise kağıtlar ile doluydu.Tam ortasında kocaman bir kitap vardı.
Kitap siyah renkteydi,köşelerinde ve ortasında oya,tam ortasında bir pembe taş,ve pembe taşın yanlarında iki hilal sembolü vardı.Sayfa işaretleme için kullanılan ip parçasının ucunda bir şişe vardı,içinde küçük mavi taşlar vardı,aynı masanın üzerindekiler gibiydiler, sadece daha küçük halleriydi.Kadın sayfa işaretleme ipinin olduğu sayfayı açtı ve orada yazanları gözden geçirmeye başladı.Kitapta yazanlar farklı bir dildeydi ama bakılırsa kadın bu dili biliyordu.
Parmaklarını bir paragrafın üzerine koydu.İşte aradığı şey buydu."Yanlızlığımı yok etmenin tek yolu bu büyü." dedi kadın,sesi ümitsiz gibiydi.
Ama dediği gibi,bunu yapmak zorundaydı.Yanlızlığı onu içten yiyordu,sadece onu kabul edecek bir toplum,toplum olmasa bile bir insan istiyordu.İnsan olmasına gerek yoktu bile,başka bir canlı da olabilirdi!Artık onu bu dünyada beklemekten sıkılmıştı.Bu büyü de tam bunun içindi.Kitabı eline alıp ayağa kalktı ve odanın koyu mor perdelerini açtı.Odaya biraz ışık gelmişti şimdi ve bu kadın daha iyi görünüyordu.
Vücudu biraz tombuldu.Saçları ise mor tonlarındaydı ve pofuduktu.Bir pamuk şekeri andırıyordu.Gözleri koyu mor rengindeydi ve göz altları koyu renkteydi,yorulmuştu.Siyah bir tişört ve şort giyiyordu,tişörtün üzerinde bir beyaz kazak vardı.Ayrıca sarı renkte ve hilal şeklinde bir kolye takıyordu.Kadın odasının ortasına doğru oturdu ve kitaptaki büyüyü yüksek sesle okumaya başladı:
"Ceteri spiritus regni! In pace venio. Quaeso me excipe regno tuo. Tantum volo libere vivere."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𓆩•Ҟüçüҟ Şēɏⱦⱥꞥłⱥɍ•𓆪
Fantasy~☆°*°*°*°*°*°*°*°☆~ -Küçük Şeytanlar- ~✿°*°*°*°✿°*°*°*°✿~ Tali,başkaları tarafından kötü muameleye maruz kalan bir cadıdır.Sonuç olarak, yargılanma endişesi olmayan farklı bir boyuta kaçmaya çalışır.Ama kendini kazara pek çok tehlikenin olduğu bir ş...