Kiam ve Tali fuardan çıktıklarında ikisinin de mideleri dolu ve yorgundular.
"Kiam,yine otobüsle mi gideceğiz?"
"Bu kadar geç saatte otobüs burada olmaz.Ninemi arasam iyi olur."
Kiam cebinden telefonunu çıkardı ve ninesini aradı.
"Alo?Evet nine,benim."
"Dedem yattı mı?Ben ve Tali h ala dışarıdayız.Bizi alabilir misiniz?"
"Murasaki'nin kuzeydoğu girişindeyiz."
"Tamam.Teşekkürler,nine."
Kiam telefonunu cebine koydu ve Tali'ye doğru baktı.Tali biraz titriyordu.
"İyi misin tatlım?"
"Biraz üşüyorum..."
"Yanımda bir ceket falan da yok..."
Kiam Tali'yi kucağına aldı.Tali'nin titremesi biraz geçmişti.İkisi bu şekilde Kiam'ın ninesi ve dedesini böyle bekliyordu.İkisi de yorgundu,onları durdukları yerde uymamalarının tek sebebi zaman zaman esen rüzgardı.
Birkaç dakika sonra önlerine siyah bir araba geldi.Ve arabadan Akio çıktı.
"O insan niye kucağında?" diye sordu,Akio.
"Sonra anlatırım.İkimiz de yorulduk."
Akio arabayı sürüyordu ve yanında Akiko vardı.Kiam ve Tali de arka koltuktaydılar.Tali yavaşça Kiam'a doğru yaslandı.Kiam da kolunu ona doğru sardı.
"Bu hâlâ garip bir his."
"Alışırsın eminim."
"İkiniz artık beraber misiniz yani?" diye sordu,Akiko.
"Evet."
"Sanırım evet." dedi Tali,utanarak.
"Bunu duymak güzel."
Murasaki'ye geldiklerinde Tali Kiam'ın üzerine doğru yatmıştı.Pastanenin önüne geldiklerinde,Tali'nin gözleri kapalıydı.
"Tatlım,uyanık olduğunu biliyorum."
"Hayır değilim.Taşı beni." dedi Tali,uykulu bir şekilde.
Kiam güldü ve Tali'yi kucağına aldı tekrar.Onu kendi odasına kadar taşıdı ve kendi yatağına koydu.Yatağın köşesinde de Kuro uyuya kalmıştı.Sonra Kiam odadan çıktı ve kapıyı kapattı.Oturma odasında ninesi ve dedesi onu bekliyordu.
"Yine bir kızın kalbini kırma,tamam mı Kiam?"
"Asla,nine.Asla öyle bir şey yapmam.Eskisi gibi değilim artık,biliyorsun."
"O konuda sana güveniyoruz."
"Gidecek misiniz?"
"Halletmemiz gereken birkaç şey var.Seni ziyarete tekrar geliriz ama tamam mı?"
"Tamam.İyi geceler."
"İyi geceler,Kiam."
Kiam Akio ve Akiko gittikten sonra yatan Tali'nin yanına yattı ve ona sarıldı.
"Kiam?"
"Sadece uyu,tatlım."
"Şu anda senin yatağında mıyız?"
"Evet."
"Bu senin için sorun değil mi?"
"Elbette hayır."
Tali Kiam'a daha da yaklaştı ve ona sıkıca sarıldı.Onu en çok rahatsız eden gece,nihayet hiçbir endişenin olmadığı yumuşak bir sabah olmuştu.
Ve o sabah ilk hissettiği şey Kiam'ın vücudunun sıcaklığıydı.Olduğu yerden kalkmak istemiyordu.İlk kez bu kadar sevilmiş hissediyordu.Oda o kadar sessizdi ki...Tali'nin tek duyduğu şey Kiam'ın sakin nefes alıp vermesi ve onun kalp atışıydı.
Kiam ise derin bir uyku içerisindeydi.Tali onu uyandırmak da istemedi ve gözlerini tekrar kapattı.Sorması gereken birkaç soru vardı ama onlar bekleyebilirdi.
-----
11. bölüm biraz kısa oldu maalesef TvT
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𓆩•Ҟüçüҟ Şēɏⱦⱥꞥłⱥɍ•𓆪
Fantasy~☆°*°*°*°*°*°*°*°☆~ -Küçük Şeytanlar- ~✿°*°*°*°✿°*°*°*°✿~ Tali,başkaları tarafından kötü muameleye maruz kalan bir cadıdır.Sonuç olarak, yargılanma endişesi olmayan farklı bir boyuta kaçmaya çalışır.Ama kendini kazara pek çok tehlikenin olduğu bir ş...