Tali'nin ilk günü çabuk geçmişti. Akşam olmuştu,pastaneyi bugünlük kapatmak üzereydiler.Tali,camdan dışarıya baktı.Her yerde mor görmeye alışmaya başlamış gibiydi.Ama hâlâ aklında bu yer hakkında sorular vardı.
"Çok yavaş öğreniyorsun."
Bu yine o erkek sesiydi.Tali bu ses inadına öğrenmek istedi.Kiam onun sorularına şimdiye dek cevap vermişti sonuçta,değil mi?
"Kiam,şeytanlar diyarının hepsi mi mor?"
"Hayır,sadece şehvet bölümü böyle.Buraya Murasaki deniliyor." dedi Kiam,bulaşıkları ve çöpleri masalardan toparlarken.
"Diğer bölümler farklı renkler mi?"
"Evet.Şeytanlar diyarı birkaç adadan oluşan bir yer."
Kiam bulaşıkları mutfağa koydu ve sonra parmağını havada bir şey yazıyormuş gibi yaptı.Parmağının ucundan açık mor bir ışık çıkıyordu,bununla bir sembol çizdi ve sonra elinde bir şey ortaya çıktı.
Bu bir haritaydı,üzerinde bir büyük ada ve adanın doğu tarafında küçük bir ada bulunuyordu.Kiam bu büyük adayı haritada gösterdi.
"Ama ana ada burası.Çoğu şeytanlar burada yaşıyor."
Kiam haritada güney tarafta duran Murasaki'yi gösterdi.
"Sen şu anda buradasın."
"Murasaki'nin tam olarak neresindeyim?Burası büyük bir yere benziyor."
"Evet,adadaki en büyük parça Murasaki.Murasaki'nin bir kuyruk parçası var batı tarafında.Şu anda oradayız."
"Peki ya diğer yerler ne?"
Kiam sırayla hepsini anlatmaya başladı.
"Murasaki'nin batısında Rozowa ve Rubrum var.Rozowa Oburluk şeytanlarının yeri,Rubrum ise Gazap şeytanlarının.Rozowa'nın kuzeyinde ise Žuta var,orası ise Kıskançlık şeytanlarının.Žuta'nın doğusunda ise Açgözlülük şeytanlarının yeri Yashil var.Ve adanın en üzerinde Donn bulunuyor.Orası da Kibir şeytanlarının.Tembellik şeytanlarının olduğu yer ise Siniy isimli farklı bir ada.Orası da ana adanın güneydoğusunda."
Tali kafası karışık bir şekilde Kiam'a baktı.
"Bunların hepsini aklımda tutmak uzun sürecek."
"Merak etme,sırayla hepsini öğrenirsin.Bazen başka yerlerde işim oluyor,benimle gelirsin."
"Oralarda ne işin oluyor ki?"
"Sonra anlatırım tatlım.Biz bir an önce her şeyi toparlayıp burayı kapatalım.Normal kapanma saatinden 10 dakika geçmiş."
"Tamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𓆩•Ҟüçüҟ Şēɏⱦⱥꞥłⱥɍ•𓆪
Fantasía~☆°*°*°*°*°*°*°*°☆~ -Küçük Şeytanlar- ~✿°*°*°*°✿°*°*°*°✿~ Tali,başkaları tarafından kötü muameleye maruz kalan bir cadıdır.Sonuç olarak, yargılanma endişesi olmayan farklı bir boyuta kaçmaya çalışır.Ama kendini kazara pek çok tehlikenin olduğu bir ş...