•İ𝔩𝔨 𝔊ü𝔫•

76 8 91
                                    

Kiam ve Tali bir süreliğine konuşmaya devam ettiler ama Tali'nin sesi çok kısıktı.Gözleri onun yorgun olduğu gösteriyordu,gözlerinin altı gözleri gibi morsmordu.

"Yorgun olmalısın." dedi,Kiam.

"Yorgunum." diye cevap,Tali.

"O zaman sana gidip yorgan,yastık getireyim.Bir süreliğine budada kalmak zorundasın sonuçta."

Kiam diğer odaya gitti ama hemen odanın kapısından doğru baktı.

"Bu arada,çekyatta mı yatarsın,yoksa yer yatağında mı?"

"Çekyat daha iyi sanırım."

"Pekala."

Kiam odaya geri döndü.Tali onu beklerken çekyatta kıvrıldı ve kendisini kuyruğu ile sardı.İyi hissetmiyordu.Kiam ruh alma işleminin biraz acıtacağını söylemişti.Ve sanırım bunu şimdi hissediyordu.Yerde yatan tavşan uyandı ve Tali'nin yanına oturdu.Tali onu kucağına aldı ve ona sıkıca sarıldı.Bu tavşan onun yanlızlığını biraz azaltıyordu.

Kiam elinde mor ve beyaz çiçek deseni olan yorgan ve yastık takımı ile geldi.Elindeki yorgan ve yastığı Tali'nin yanına koydu.Sonra Tali'nin diğer yanına oturdu.

"İyi misin?" diye sordu.

"Midem bulanıyor."

"Ruhunun yarısı alınınca bu oluyor."

"İyileşecek miyim?"

"Elbette iyileşirsin."

"Çok yoruldum."

Kiam Tali'nin başını okşadı ve ona gülümsedi.

"Merak etme.Eminim yarına iyileşirsin."

"Ayrıca Kiam,bu şeytan parçaları neden buraya geldiğimde oluştu?Bu kötü bir şey mi?"

"Açıkçası hiçbir fikrim yok,tatlım.Şeytanlar diyarına gelen bir insanı ilk kez görüyorum."

"Umarım kötü bir şey değildir."

"Sanmıyorum."

Kiam Tali'nin bu halinde kalkamayacağını düşündü.Hem hastaydı,hem de bu toynağa benzer ayaklara büyük ihtimalle alışamamıştı daha.O yüzden karşıdaki çekyatı açtı ve orayı hazırladı.Kuro Tali'nin kucağından kalktı ve Kiam'ın yanına geldi.

Tali ise ayağa kalkacaktı ki,Kiam onu kuyruğu ile doladı ve kaldırıp diğer çekyata koydu.Tali hemen uzandı ve yorganı üzerine çekti.

"Teşekkürler."

"Önemli değil ve iyi geceler,tatlım.Oh,ve bir şey daha."

"Nedir o?"

"Artık bana yardım etmeye söz verdiğine ve anlaşmamız olduğuna göre,beni 6:30'da kaldırman lazım,bu şekilde işe koyulabiliriz."

"Tamam ama 6:30 biraz erken değil mi?"

"Pastanemi 7:00'de açıyorum.Güven bana,bu bir pastane açmak için en iyi saat."

"Peki."

Kiam odanın ışığını kapatıp kendi odasına gitti.Kuro da onun peşinden geldi.Tali'nin uyuya kalması biraz zor olacaktı bugün.Olanları düşünüyordu.Ve bu şeytana güvenmeli miydi?O uyurken onu öldürmeye çalışır mıydı?

𓆩•Ҟüçüҟ Şēɏⱦⱥꞥłⱥɍ•𓆪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin