•ᴘᴀᴍᴜᴋ Şᴇᴋᴇʀ•

24 6 40
                                    

Tali tek başına yemek yedikten sonra bulaşıkları topladı ve hepsini yıkadı. Sonra hemen yatacağı yeri düzeltti ve kendisini çekyata attı.Çabucak uyuya kalmıştı.

Kiam ise uyuyamamıştı.Su içmek bahanesiyle yatağandan kalktı ve oturma odasına girdi.

"Uzak durun benden..."

Bu Tali'nin sesiydi.Nefes nefeseydi ve bazen nefes alamıyor gibiydi.Çaresizce bir şeyler söylemeye çalışıyordu.

"Özür dilerim, bir daha olmayacak yemin ederim..."

Kiam şaşırmıştı ve ne yapacağından emin değildi.Bu daha önce olmuş muydu?Yoksa ikisi farklı odalarda olduğu için hiç fark etmemiş miydi?Hafifçe Tali'nin yanağını avuçladı.Tali konuşmaya çalışıyor ama zorlanıyordu.

"Mmmh... yardım edin!"

"Lütfen uyan..."

Tali gözlerini zar zor açtı ve tirtir titriyordu.Sonra kıvrıldı ve kendisini kuyruğu ile sardı.Kiam'ın burada olduğunu fark etmemişti henüz ama.

"Ö-özür dilerim."

"Sorun yok,tatlım."

Tali bu sesi duyunca titremesi biraz geçmişti.Önünde duran mor şeytana baktı.

"Sesi sakinleştirici gibi..." diye düşündü,Tali.

"K-Kiam?" diye kekeledi.

Kiam biraz titreyen Tali'ye sarıldı.Onu fazla nefessiz bırakmamaya çalışıyordu.O yüzden sadece iki kolunu kullandı.Tali birden ürperdi.Kiam hemen geri çekildi.

"Ah,özür dilerim.İlk başta senden izin almalıydım.S-sana dokunmamda sorun yok değil mi?"

"H-hayır,sorun yok.Sadece..."

Tali ağlamak üzere gibiydi.

"Kabus gördüm sadece." diyebildi,Tali.

"Evet,o belli oluyor.Baksana kendine,uyurken nefes nefeseydin ve bağırıyordun."

"Bağırıyor muydum?"

"Evet.Bir şeyden mi kaçıyordun?Ya da birisinden?"

"Önemli bir şey değil, sadece bir kabustu.Benim hakkımda endişe etmene gerek yok."

"Emin misin?Bundan oldukça etkilenmiş görünüyorsun.Bir şey lazım mı?Su ister misin?"

"Hayır,ben iyiyim.S-sana bir yük olmak istemiyorum."

Kiam bunu duyunca yüzünü buruşturdu.

"Bu saçmalık.Senin için bir şey getireyim."

"Gerek yok gerçekten..."

Kiam ayağa kalktı ve mutfağa doğru gitti.Buzdolabında duran bir parça pastayı çıkardı ve bir bardak da su koydu ve Tali'nin önüne koydu. Pasta mor renkteydi ve üzerinde mor renkli bir meyve vardı,çileğe benzerdi.

 Pasta mor renkteydi ve üzerinde mor renkli bir meyve vardı,çileğe benzerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𓆩•Ҟüçüҟ Şēɏⱦⱥꞥłⱥɍ•𓆪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin