Kadın adamın elini tuttu ve onun yardımıyla kalktı. Dizleri kanıyordu ve ayaktı zar zor duruyordu.
"Tek başına yürüyebiliyor musun?" diye sordu,adam.
Kadın bir adım atmaya çalıştı ve yine yere düşecekti ki,adam onu hemen tuttu ve hızlıca kucağına aldı.Ormanın çıkışına doğru gittiler.Tavşan da onları takip etti.
Ormanın çıkışında bir mor renkli tabela vardı.Üzerinde "Kayboldun mu?" yazıyordu.
Tabelanın yanından geçip şehir tarafına geldiler.Buradaki çoğu şey de mor renkteydi.Binalar çok uzun veya çok sık değildi ama etrafta epey bir ışık ve ışıklı tabela bulunuyordu.
Adam ve kadın şehrin içine girdiler ve bir pastanenin önüne gelince durdular.İsmi "Şeytan'ın Pastanesi"ydi.Dışardan bakılınca birkaç masa ve camdaki pastalar gözüküyordu pastanede.Pastaların hepsi de mor tonlarındaydı.
Adam kuyruğuyla pastanenin kapısını açtı ve içeriye ilk başta tavşanı girdi.Sonra kendisi de kucağındaki kadın ile beraber girdi.Pastanenin içi çok güzeldi.Kasanın yanında çok çeşit tatlı bulunuyordu:kek,pasta,ekler,kurabiye,kapkek,makaron,donut,pankek,kruvasan,tarçınlı rulo...hepsi mor renkte.
Kasanın hemen yanında dondurma standı vardı.Ama bakılırsa günün sonunda dondurmanın tümü bitmişti,çünkü dondurma konulan yerlerin kapakları açık bırakılmıştı.Masalar ise dışarıdaki masalar ile aynıydı.Ama ayrıca yumuşak koltuklar vardı.Tam köşede ise tahta merdivenler vardı.
Tavşan tahta merdivenlerden yukarı çıktı ve adam da onu takip etti.Yukarıda tahta bir kapı vardı,adam kuyruğu ile cebinden bir anahtar çıkardı ve kapıyı açtı.Sonra anahtarı geri cebine koydu ve içeri girdi.İçerisi normal bir ev gibi duruyordu.İki tane koyu mor çekyat,çekyatların ortasında ise küçük;camdan biri masa,açık mor ve tüylü bir halı ve beyaz duvarlar vardı.Duvarlarda birkaç sarı renkte çiçekler asılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𓆩•Ҟüçüҟ Şēɏⱦⱥꞥłⱥɍ•𓆪
Fantasi~☆°*°*°*°*°*°*°*°☆~ -Küçük Şeytanlar- ~✿°*°*°*°✿°*°*°*°✿~ Tali,başkaları tarafından kötü muameleye maruz kalan bir cadıdır.Sonuç olarak, yargılanma endişesi olmayan farklı bir boyuta kaçmaya çalışır.Ama kendini kazara pek çok tehlikenin olduğu bir ş...