Kiam bugün uyandığında komidinine koyduğu mektubu aldı ve dışarı çıktı. Tali de yeni uyanmıştı ve saçını düzeltiyordu.Kuro da onun yanındaydı.
"Kiam,tarağın var mı acaba?"
"Odamdaki komidinde var bir tane.Seninle beraber bir ara alışverişe gitsek iyi olur.Sanırım epey bir şey lazım sana."
"Evet,o bahsettiğin arkadaşının yaşadığı yer...orada market falan var mıdır?"
"Yashil'de mi?Var tabii ki.Haklısın,oradan bakarız.Ama ilk başta gidip şu 'arkadaşım'ın ne işi varmış bakalım."
Kiam ve Tali otobüs ile Yashil'e gideceklerdi çünkü Kiam'ın bir arabası ya da ışınlanma büyüsü yoktu.Otobüse geldiklerinde ise,nerdeyse boş yer yoktu.
"İnanamıyorum,nasıl ışınlanma büyün yok?!"
"Böyle güçlü bir büyü yüksek rütbeli şeytanlara ait, maalesef.Hem insan boyutu ile karşılaştırıldığında otobüsler burada çok daha hızlı."
"Sana ruhumun diğer yarısını versem ışınlanabilir misin?"
"Hayır,canım.Sanmıyorum.Şimdilik bununla idare edeceksin."
"Pekâlâ..."
Yashil'e vardıklarında etraft ağaçlar ve çimenler ile doluydu.Tali buraya görünce çok garip hissetmişti.
"Her yer yemyeşil..."
"Uzun süredir mora baktıktan sonra gözlerini dinlendiriyor,değil mi?"
"Evet."
Tali yeşilliğe baktı,üzerine oturmak isterdi ama şimdi sırası değildi.
"Şimdi ne yapacağız,Kiam?"
"İleride bir kitap dükkanı var.Oraya gidiyoruz."
"Peki."
Kitap dükkanının dışarısı koyu yeşil renkti,üzerinde büyük şekilde siyah renkte "KİTAPÇI" yazıyordu.
Kiam içeri girdi ve Tali de onu takip etti.İçerisi tamamen farklı bir dünya gibiydi.İçeride çok fazla yeşil renkte kitaplık vardı.Kitaplıkların arasından sarmaşıklar geçiyordu.Kitapların çoğu yeşil tonlarındaydı ama aralarda mor,sarı, kahverengi veya pembe görünüyordu.Çok az kırmızı ve mavi vardı.İçeride birkaç okumak için yer de vardı.Bunlar büyük,pofuduk ve yeşil koltuklardı.
Koltuklardan birinin üzerinde kitap okuyan bir şeytan oturuyordu.Tali bu şeytanı daha önce görmüştü.
Bu pastanede o yeşil renkli havuç pastasını sipariş eden şeytandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𓆩•Ҟüçüҟ Şēɏⱦⱥꞥłⱥɍ•𓆪
Fantasía~☆°*°*°*°*°*°*°*°☆~ -Küçük Şeytanlar- ~✿°*°*°*°✿°*°*°*°✿~ Tali,başkaları tarafından kötü muameleye maruz kalan bir cadıdır.Sonuç olarak, yargılanma endişesi olmayan farklı bir boyuta kaçmaya çalışır.Ama kendini kazara pek çok tehlikenin olduğu bir ş...