•𝕐𝕒ş𝕝ı Ş𝕖𝕪𝕥𝕒𝕟𝕝𝕒𝕣•

22 5 18
                                    

Bugün pazardı,o yüzden pastane kapalıydı ve Kiam yatağında yatıyordu.

Tali bir araba sesiyle uyandı ve odasından dışarıya baktı.Bu araba siyah ve büyüktü.İçinden bir yaşlı kadın ve yaşlı adam çıktı.İkisi şehvet şeytanıydı ve adam biraz Kiam’ın yaşlı haline benziyordu.

Bu da neydi şimdi böyle?

Tali bir anahtar sesi duydu ve aşağıya indi.Bu yaşlı adamın pastane için anahtarı vardı.Kimdi bu?

“Merhaba,genç hanım.” dedi adam.

“Uhm, merhaba.Siz kimsiniz?”

“Kiam isimli aptal bir şeytanı arıyoruz!” dedi kadın,kızgın bir şekilde.

“Oh,uhm...o yukarıda ve yatıyor.”

“Konuşalım şununla bakalım!”

“Sakin ol,Akiko.Eminim bize cevap vermemesinin bir sebebi vardır.”

“O bir-iki gündür çok üzgün.” dedi,Tali.

“Neden?Yoksa yine mi aptal bir kızın arkasından koşup kalbi mi kırıldı?”

“Hayır,bir arkadaşı ile alakalı.”

“Daha da kötüymüş.Onunla hemen konuşmalıyız!”

Bu yaşlı kadın hemen yukarı kata çıktı.Adam ise Tali’nin yanına geldi.

“Onun kusuruna bakma,biraz agresif bir kadındır.”

“Sorun değil.Ama siz kim oluyorsunuz?”

“Biz Kiam’ın dedesi ve ninesi sayılırız.Dün bizim aramalarımıza ve cevap vermimedi,o yüzden geldik.Sen kimsin peki?”

“İsmim Tali.Buraya yanlışlıkla gelen bir insanım,o kadar.”

“İnsanların buraya canlı gelmesi çok nadirdir.Bir tane görmek ilginç açıkçası.Kiam’ın ninesine bahsettiği çalışan sen misin?”

“Evet,benim.”

Tali ve yaşlı adam da yukarıya çıktılar ve Kiam’ın odasına girdiler.Yaşlı kadın ile Kiam buradaydı ve Kiam bu kadından kaçmaya çalışıyordu.Ama yaşlı kadın onu gayet iyi bir şekilde tutmuştu.

“Nine,yemin ederim bilerek yapmadım!”

“Bilerek yapmamış!Sanki bir şey değiştirecek bu!”

“Akiko,lütfen torunumuzu bırak.”

Tali ortada kala kalmıştı.Artık dün Kiam’ı kim aradığını biliyordu en azından.Ve sanırım Kiam’ı daha sert uyarsaydı daha iyi olurdu.

“Tatlım,kurtar beni!” diye bağırdı,Kiam Tali’ye.

“Ben ne yapabilirim?Kitapsız büyü yapamam ve aldığım kitap senin odanda!Hem yapsam ne değişecek?İyi bildiğim birkaç büyü var,bir tanesi ateş büyüsü ve şeytanlara bir işe yaramaz büyük ihtimalle!”

“Evet,ateşe dayanıklıyız.” dedi,yaşlı adam.

“Küçültme büyüm var,bu pek işe yarar mı bilmiyorum ve bazen yapmıyorum bunu bile! Lanet olsun,büyü çok kafa karıştırıcı!”

Yaşlı kadın Kiam’ı yere koydu ve Tali’ye doğru gülümsedi.

“Bu kızı sevdim.Bu cadıyı da nereden buldun,Kiam?”

𓆩•Ҟüçüҟ Şēɏⱦⱥꞥłⱥɍ•𓆪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin