...

2 0 0
                                    

...

Bütün haber kaynakları aynı şeyden bahsediyordu. Türkiye’nin karantina haberi...
 
Türkiye ne zaman biteceği belli olmayan ve insanların ihtiyaçlarını karşılamak için bile evden çıkmasına izin verilmeyen bir karantinaya girmişti.

Yetkililer bu durumu yeni çıkan ve oldukça etkili olan F.E.I. virüsüne bağlasa da bunun bir kandırmaca olduğunu bilen 6 kişi vardı. Hayatlarının kesişeceğini bilmeyen 6 kişi. 6 günahsız can. Gerçekleri bilen ve ortaya çıkacak gerçeklerden bir haber altı kişi...
 
Ezlem Ahenk Akay, Ayvaz Kağan Çevik, Didem Üstün, Mert Düzgün, Aslı Pek ve Hakan Bakır...
 
Yapmaya mecbur olduğunuz şeyler sizin suçunuz mudur? Yoksa sizi mecbur bırakanların mı?
 
Onlara seçme hakkı tanınmamıştı. Tanınsa bile onlara verilecek imkanların cazibesine küçük yaşlarında kanabilirlerdi. Dünya’nın kötülüğüyle ya da dünyayı kötü bir yere çeviren insanlarla çok küçük yaşlarda tanışmışlardı. Bazıları ölümle sınanmıştı.
 
Geçmişleri iç açıcı değildi. Hepsi bir kara lekeydi.
 
Onlar yetenekliydi. Yetenekleri kötü insanların elindeydi ama.
 
Onlar istemeden masumlara zarar veriyordu. Aslında iyiliğe çalıştıklarını sanırken kötülük onları ele geçirmişti.
 
Kim masumdu? Ya da masum var mıydı? Yoktu. Masumluk hiçbir zaman var olmadı. Her insanın içinde bir kötülük vardır. Bir kötü düşünce. Bunların gerçekleşmesi gerekmez. Düşünmek bile senin masumluğunda bir lekedir.
 
İnsanlar için masumluk bir paravandır. Kendilerini kandırırlar. İçlerinde var olmayan bir duyguyla kendilerini dahi kandırırlar.
 
İnsanlar nankördür. Her insanda bir parçada olsa vardır. Diğer canlıların içinde olmayan bu duygunun sadece insanda olması tuhaf değil mi?
 
Peki bebeklerin nankör olmamasının sebebi nedir? İnsanlar büyüdükçe, yeni şeyler öğrendikçe, yeni insanlarla tanıştıkça karanlığa bürünürler. Belki de onları diğer canlılardan ayıran beyinleri ve hür iradeleridir bu kötü huyların sebebi. İnsan oğlu gariptir. Beyinlerinin ardında ne olduğu asla tahmin edilemez.
 
Onların zalimliği ise her şeyden kötüdür. Gözü dönmüş bir insan en yakınına, sevdiğine bile zarar verebilir. O iradeleri sonları olur. Çocuklar onların kurbanı olabilecek en makul kişilerdi. Bildikleri, gördükleri daha doğrusu anladıkları kadardı. Kandırılması kolay, insanın en masum hali.
 
Çocukların o kişilerle karşılaşmaması dahi gerekirken o ‘’altı kişi’’ ve Balca üyeleri onlarla karşılaşmıştı. Bunlar sadece bilinenlerdi. Şu an kim bilir kaç çocuk bunların kurbanı oluyordu. Dünya adaletsiz değildi. Dünyayı adaletsiz yapan insanlardı...

...

330 kelime.

Kopyala yapıştır

BalcaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin