Sabah gözüme vuran işıklarla uyandım.Gece koltuğa geçmiştim.Dün gece yaşadıklarımdan sonra düşüne düşüne uyumuştum.Miram gelmemişti ben uyanık olduğum zaman.Sonrasında gelmiş ki şimdi ayı gibi yataktaydı.Kalktım ve banyoda işlerimi hall etdim.Miranı uyandırmadan aşağı indim.
"Günaydın"
"Günaydım kızım.Miran nerde?"
"Nuran anne o uyuyordu,gece geç yatdıda"
"tamam kızı gel otur kahvaltıya"
"Gelin hanım bu gün Sevile yardım ediceksin"Konuşan suratsız Yaner yengeydi.
"Ne için?"
"Odasını toparlarsın"
"Anladım"
Sevil:"Zerife anne,Sevili Miranla şirkete göndereyim bu gün diyorum"
Kızın illada Mirana yakın edicek ya.Sinsi sinside yüzüme bakıp gülüyor.Of Allahım of.
"Seville odasın temizlemiycek miyin Yaner hanım?"
"Sen yaparsın işte Sevil gitsin Miranla.İşin mi var sanki başka?"
Ben niye temizleyeyim ki onun odasın?
Babaanne"Gitsin"dedi.Neden gidiyor ki anladığı bir bokta yok.
"Ne oldu?yüzün düşte Armin?"Sırıtarak konuşan Sevil.Ah ben bunu ne yapıcağımı bilirdim de neyse.
"Yok düşmedi."
"biraz sakin konuş benimle"
"Ben sakinim"
"Miranıda böyle çıldırtıyor işte"
"Sen kimsin de Miranla arama giriyorsun,pardon?"
"Üstüme iyilik sağlık,Miranı düşündüğümden diyorum.Bir karılık bile yapamıyorsun"
"Sen nerden biliyorsun?Sana ne?Ne konuşuyorsun hadsiz"
"Kuma gelirse şaşırma"
"Kes sesini"
"Ne diyorsun sen?seni naparım ben biliyormusun?"
"Ne oluyor burda?"Tok bi ses tonuyla konuşan Mirandı.Hangi ara gelmişti?
"Hiç Miran karın işte sabah sabah neşe kaynağı oldu"Sevil Bana bakarak konuştu
"Sen konuşma üslubuna ve dediklerine dikkat et."
"Yeter.Kahvaltınızı edin."Dedi Miran.
Yaner hanım"Oğlum,Sevil bu gün seninle şirkete gelsin diyorum"
"Neden?"
"Öyle kızcağız evde sıkılıyor"
"Park mı orası?"
"Öyle değil oğlum yani kafası dağılır"
"Peki.Arminde gelsin"Söyleyip yüzün bana doğru dönderdi.
"Ben mi?"
"Evet?!" bu nasıl oluyor?????benide götürmek istiyor.Çıkıcam bu konakdan değil mi?
"Ben gelmek isterim"
"iyi o zaman bir yerlere değicem.Siz hazırlanın 1saate kadar gelir götürürüm."Giydikleri
Giyindim ve aşağıya indim.Miran gelirdi şimdilerde.
"Ne o?Bu kadar süslenip püslenmişsin?"
Haa Bunu Sevil mi söylüyor???Öyle bir süslenmiş ki sanki düğüne gidiyor.
"Kendi işine bak"
"Bekle sen.Ben ne yapacağımı biliyorum"
Biraz geçmişti avluda bekliyorduk ikimiz.
"Aa Armin,deli misin kızım?Erkekler için neden süsleniyorsun,sen evlisin.Bak Miran iyi biri.Yapma bunu" Ne saçmalıyordu bu kadın?
"Sevil ne konu-"
"Armin,yani sallana sallana yürümeyede gerek yok.Namusumuzla yaşamalıyız.Miran duymasın kötü olur"
"Sevil ne saçmalıyorsun sen?"
"Armin!"diye biri kükredi arkadan.Kahr etsin Miran geldiği için böyle konuşuyordu.Çabul ayağa kalltım.
"Ne konuşuyor Sevil?Ne başka erkeyi?Ne sallanması?"
"Yal-"
"Miran sinirlenme genç daha aklı fikri dışarıda"
"Miran bak di-"
"Ne yapmak istiyorsun sen ha?Eceline mi susadın!"Öyle bir bağırıyordu ki.Kolumdan tutup merdivenlerden sürüyerek yukarı kaldırıyordu beni.Hepsi arkamzdaydı.
"Oğlu-"
"Karışmayın.!"
Odaya sürükleyerek çıkardı beni.Nasıl inanır ona?Gözlerim dolmuştu.Ağlıyordum.Nasıl bir yaşam bu?Yere fırlatdı beni.Tam odanın ortasına.
"Lan sen kimsin!Seni ne yaparım ben biliyor musun!Miran ağanın karısı elin adamlarını mı düşlüyor!Cevap ver!Seni buracıkta gebertirim!"
"Mira-"
"Kes sesini." Kolumdan tutub kaldırdı.3-4Kez yere fırlatdı.Dizlerim kanıyordu.Akşama morarıcaktı.
Miranın babasına haber vermişler.Oda hemem şirketden gelmişti.
"Miran"Diye kapıyı tekmeliyordu.
"Hemen aç şu kapıyı" sesi duydukdan sonra beni kaldırıp"Dua et babam burda.O olmasa kimse seni kurtaramaz elimden."Bileğimden tutdu sürükleyerek çıkardı odadan En üst kata çıkardı.Çatı katı...Yere fırlatdı.
"Senin yerim burası.Bir adım bu odadan dışarı at görürsün gününü"
"Abi yapma.Buras-"
"Karışmayın.Karımla arama karışmayın!Ne su ne yemek verin buna."
Dışarı çıktı kapıyı kapatıp gitdi.Nasıl kalıcaktım burda.Her yer pislik içinde.Odada dört döndüm.Ağlaya ağlaya saatlerce oturdum.Başımı kaldırıb dışarı baktğmda hava karalmıştı.Kaç saattir ne bir gelen oldu ne giden."Ayağa kalkıp temizlemek kararına geldim.Yerdeki eşyaları götürdüm.Yatağın üstün temizledim.Gelen olursa çarşaf süpürge alırdım diye düşündüm.Böylesi daha iyi..
"Hanımın"Kapıyı çalan çalışanlardan biriydi.Kilitli olan kapıyı açıp içeri geçti.Elinde Bir bardak su vardı.
"Miran ağa gitdi,hanımım"
"Bahar,bana hanımım deme.Yaş farkımız çok değil ki"
"Ama hanı-"
"Bahar ya demesene yaşlı hiss ediyorum"
"Tamam Armin"Güldük ikimizde.Elindeki suyu bana uzatdı.
"Armin su iç ilık.Birşey istoyormusun?"Başımı olo yana salladım.
"Bensu verdi bu çikolataları.Ağam yukarı çıkmalarına izin vermedi.Bende gizli geldim"
"Bahar çabuk git Miram görürse kötü olur,lütfen"
"Gitdi Miran ağam.İstanbula dosya götürücekmişde ne"
"Bahar bana süpürge çarşaf falan getire bilir misin?"
"tamam şimdi getiriyorum"
5-6dakika sonra elinde süpürgü temizlil için bir kaç şeyle geldi.
"Sen otur ben yaparım"
"Yok yok çık sen.Ajanlarımız haber uçurur,başımız derte girmesin" Bahar gitdikden sonra odayı silip temizledim,çarşafları serdim ve uzanıp uyumaya başladım.
Üç gündür odadayım.Bahar yemek getiriyor.Bensuda her gün çikolata veriyordu bahara bana getirsin diye.
Sabah olmuştu.Bu 3gün ne kadar bir odada kalsamda Seville Yanersiz güzeldi.Onlar olmasa belki Miranla böyle olmazdık.
Pislik içindeydim.Duş almıyordum 3gündür.
Nuran anne kapıyı çalıyordu"Kızım,uyandın mı?"
"Nuran anne uyandım"
Kapıyı açtı,ayağa kalktım.Yanıma geldi"Benim güzel gelinim.Nasılsın?Gel çık odadan"
" Nuran anne,Miran öyrenirse kötü olur"
".Gel çık kahvaltı et.Duş al.Yanerler evde değil.Nerden bilicek Miram"
"tamam anne"
Aşağı indim.Dizlerim morarmıştı ve tabi kanamıştıda.Birşeyler atıştırıp yukarı kalktım.Odaya girdim,çıkartdığım kiyafetleri yatağn üstüne bıraktım yeni giysiler aldım ve banyoya girdm.Ayaklarım kötü haldeydi.Hatta yaraların üzerinde kanlar kalmıştı.Uzunca duş bana iyi gelicekti....MİRANDAN....
Kaç gündür işim bitmişti.Mardine dönmek istemiyordum.Armini görünce sinirim geçiyordu.Çok güzel.Onu görmek istiyordum.Çünki onu görmediğim zaman daha sinirli oluyordum.Hazırlandım bilet aldım.
...
Mardindeydim.Annemler aşağıda beni görünce şaşırmıştı.Hepsiyle görüştüm ve odaya kalktım,eşyalarımı bırakır sonra Arminin yanına çıkıcaktım.Odaya girdiğimde su sesi geliyordu.İnşallah Sevil değildir.Eğer oysa bu kez serr uyarıcaktım.Kaç defa yaptı aynı şeyi,ne kadar söylesemde bilerek geliyordu.Kapıyı aralayıp içeri geçtim.Küvetde uzanmıştı Armin.
Çok güzeldi.Yanına yakınlaştım.Geldiğimi duymamıştı.Gözü kapalıydı.Birden gözün açtı karşısında beni görmesiyle şaşırdı
"Miran-Miran ağa ben şey aslında şey oldu "
"Nasılsın?"
"Çıkıyorum şimdi odaya.Ben çok seslendim annenler bıktı bağırmamdan o yüzden çıkardılar.Kızma onlara" Annemleri koruyordu.Yalan söylemeyi hiç becermiyor.
"Nasılsın?"Diye yeniden tekrarladım.
"İ-y i şey ben"
"bende duş alıcaktım"
"Çıkıyorum,özür dilerim" Titriyordu.Onu gördüğüm an deliye dönmüştüm.Ona sarılmak istoyordum.
"Çıka bilirmisin üzerimi giyine-" Dudağına yapıştım.Çok özlemiştim.Ona aşık oluyordum.Nefessiz kalmasın diye arkaya çekildim.Şaşırmıştı "Armin,karşılık verir misin?"ARMİNDEN devam
Benden ona karşılık vermemi istiyordu.Emr etmiyordu hayır rica ediyordu.Ona taraf dönüyordum ki dizim küvetin kenarına dokundu
"Ufff"
"Ne oldu?"
"Dizim"
Dizimi suyun üzerine çıkartdım.İçeri gitdi.Pansuçan için bir kaç şeyle geri döndü.Dizimi sildi,temizledi.
"Çıkayım ben"
"Bekle" dedi ve üzerindeki gömleği çıkartıb yere atdı.Eğildi dudağımdan öptü.Öpüşdükden sonra geri çekildi pantalonun çıkardı.Boxerinden erkekliği çok belliydi.Delib çıkmak istiyordu sanki.
"İreli geç biraz"
dediğin yaptım.Boxerin çıkartıyordu sanırım.Bakmadım.Arkama oturdu.Bacaklarının ortasındaydım.Şampuanla saçımı ve bedenimi yudukdan sonra belimden tutub kendine çekti.Sırtım onun ğösüne deydi.Erkekliğin hiss etdim.Çok farklıydı bu hiss.Sarıldı bana.
"Kalk git odana"
"Ama"
"Aması falan yok kalk git Armin"
"Çıkar mısın?Giyineyim"
"Armin çık dedim!"
Çabuk kalkdm.Havlunu aldım.Döndüm bana bakmıyordu.Çabuk çıktım.Kiyafetleri giyinip çatıkatına çıktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaçmadan yakalanmak (töre berdel 18+)
De TodoSesini kısarak "Çekilme diye yalvarıcaksın,inim inim inleticem seni,ev bile titreyecek" "Yapamazsın" dedim "Öyle yaparım ki kardeşim abinin altında sende benim altımda olucaksın" Berdel sonucu mardinin en yakışıklı erkeyiyle evlenme zorunda kaldı.P...