yol aldık

3.2K 76 1
                                    

Mirandan
geldigimizden beri kafamda sorular kendi yerinde duruyordu. Sevilin söyledikleri doğru muydu acaba? Armin gece biriyle mi görüşmek için çıkmıştı dışarı? Hayır hayır öyle bir şey yapmazdı.Peki Dilşahla abisinin arasında olanlarıda mı Armin yapmadı? Sevil'in dediğine göre abisiyle konuşmuş ve dilşah'ı kötülemişti. Peki böyle bir şeyi nasıl yapardı hem de hamile birisine. Kafam allak bullaktı. Armin çok güzel ve saf bir kıza benziyordu. Beni de çok mutlu ediyordu. yatakta yaşadıklarımız aklıma geldiğim zaman onu yeniden istiyordum. küçük vücudu güzel gözleri güzel yüzü gözümün önünden gitmiyordu. O saflığın küçüklüğü içinde yatan hırçın kadın ise beni baştan çıkartıyordu. Ne kadar kadınla birlikte olduğumu hiç kendim bile bilmiyordum ama şimdiye kadar böyle güzel birliktelik hiç yaşamamıştım. Armin ilk ilişkisi benimle olsa bile o kadar iyi sevişiyordu ki ben bile ona hayran kalıyordum. Girişi islak sıcak ve küçücüktü. Gözlerindeki masumluk saflık ve parıltını hiçbir kız da görmemiştim. Ona ne yapsam da kötü davransam da beni kocası olarak görüyor ve saygı duyuyordu.Sevilin söylediklerine ne kadar inanmak istemesem de ortada bir şeyler vardı.Ve bu olanların bir sorumlusu da vardı. Bu Armin değilse kimdi? Kim Dilşahın evliliğini bozmak istiyordu? Dilşahla konuşmasam bile o benim kardeşimdi onun mutlu olmasını istiyordum. Ama sevilin söylediği kadarıyla Dilşahın kaçmasının sebebi de Armindi. Başkasıyla evleneceğini söylemişti.Şimdi abisiyle onun arasınıda bozan Armindi. Nasıl bu kadar masum görünüp bunları yapabiliyordu anlamış değilim. sevilin söylediği kadarıyla Dilşah hiç mutlu değildi. Armin babasına annesine abilerini hep dilşah kötülemiş ve aralarını bozmaya çalışmıştı. Ayrıca bu eve dönmesini de sebebi okumak için İstanbul'a rahatlıkla gidip gelmesi içinmiş. Benim İstanbul'da çalışdığımı bütün Mardin biliyordu. Tabii buna Armin de dahil. Armin'in babası onun İstanbul'da okuyup yaşamasına izin vermemişti o da çıkış yolu olarak Dilşahın abisiyle kaçması ve berdel yoluyla benimle evlenmesiydi. Bu planları nasıl yaptı? Düğünde önce yengesini söyledikleri de kulağımda çınlıyordu.
"biz seni bir keresinde çarşıda görmüştük İstanbul'dan geldiğini söylemişlerdi. Armin de senden çok hoşlanmıştı tabi her Mardinli kız gibi. Sonunda onun kısmeti sendeymiş ona iyi bak" Düşüncelerim kafamı yormuştu artık eve gitmek ve uyumak istiyorum.

ARMİNDEN
birkaç iş daha yaptıktan sonra odama geçtim.Karnımda dinmeyen bir ağrı vardı. O kadar sinirliydim ki. saat 1 gibi aşağıda sesler duyuldu. Anlaşılan o ki dönmüşlerdi.Aşağı indiğimde gördüğüm manzara karşısında şok olmuştum. Cansu Mira'nın dudağına yapışmış öpüyordu. Kafamdan aşağı kaynar sular döküldü. Artık bu kadarı fazlaydı.Beni üzebilirlerdi kötü davranabilirlerdi görmezden gelebilirlerdi ama asla ve asla ihanet edemezdi. Bu manzara karşısında ondan yaşadıklarımızdan iğrendim. Ve bir anda Miran dudaklarından ayrılıp bana baktı. Gözlerimden sular seller gibi akıyordu
Miran"Armin dur düşündüğün gibi değil "dedi
Ben onu hiç dinlemeden yüzüne bir tokat attım "nasıl ya nasıl nasıl yaparsın bunu ne yaptın sustum bu evde üzerime geldiler yine sustum herkes beni dışladı yine sustum"
Sese bütün ev aşağı inmişti. Herkes meraklı gözlerle bize bakıyordu.
"söylesene ya nasıl yaptın? Beni ezdin sustum ne yaptıysan sustum hiç kimseye saygısızlık yapmadım bu mu karşılığı? bir şey söyle Miran"
Miran"Sus yeter.Bilmeden konuşma"
Miranın Babası"Ne oldu çoçuklar?"
Miran elimden tutduğu gibi beni sürükledi
"Bırak beni,bırak.Gidicem.Senden nefret ediyorum.Bırak beni"
Miran hiç oralık değildi.Beni arabaya atdı.Ben hala bağırıyordum.
"Bırak beni anlamıyor musun?İstemiyorum bırak gitmek istiyorum"
Miran"Sus yoksa seni burada sustururum"
"Sen nasıl iyrençsin bırak diyorum anlasana"
Miran"Sende bu iyrenç adamla yatdın"
Gözlerim doldu...Bana yaptıkları yetmiyormuş gibi birde söyledikleri...
Miran"Sus ve boş konuşma" kapıyı kapatıp gitdi şofer koltuğuna

Beğendiniz mi?

kaçmadan yakalanmak (töre berdel 18+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin