nereye gittigimizi bilmiyordum. Şu an onun yanında hiç durmak istemiyordum. Gördüğüm şey ondan iğrenmeme sebep olmuştu. nasıl yapabilirdi aklım almıyor. Bana hiç gibi davrandı ben yine ona karşı bir yanlış yapmadım. Düşüncelerimin içinde artık gözyaşlarım akmaya başlamıştı
Miran" yeter ağlamayı kes hiçbir şey bildiğin yok bir bok bilmiyorsun öylece zırlıyorsun"
Ağlamam şiddetlemişti nasıl suçlu olupta bu kadar kötü davranabiliyordu.
Miran"sana sesini kes dedim yeter artık hiçbir şey göründüğü gibi değil birden yapıştı dudağıma ben de onu ittim görmedin mi ?"
Armin "peki tamam bu öyle olsun.Neden o zaman yüzüme bakmıyorsun neden o zaman hiçbir şey yaşanmamış gibi davranıyorsun gece iyisin sabah olduğunda beni görmezden geliyorsun neden yapıyorsun Miran? Senin için sadece bir yatak mı ifade ediyorum? neden böyle yapıyorsun neden hiç bir adım bile atmıyorsun? Tamam istemiyorsan boşanalım gitsin. Bana bunları yapmaya hakkın yok. Bıktım anlamıyorsun bıktım. Bir oyuncak gibi benimle oynuyorsun geceleri yatıp kalkıp sabahı ne düşünüyorsun kim sana ne diyor bilmiyorum ama geldiğinde tamamen farklı bir insana dönüşüyorsun neden? "Hıçkırıklarım o kadar yükselmişti ki kendimi duyamıyorum bile
"lütfen bırak beni gideyim.Konuşalım her kesle olmuyor diyelim boşanalım. Bana bunları yapmaya hakkın yok,hakkınız yok. Ne yaptın benim günahım ne seninle evlenmek mi? Ben mi istedim sanıyorsun? Lanet olası evliliği ben mi istedim?"
Miran "sen hiç istemedin öyle mi? o zaman yengen neden çarşıda beni görüpte hayaller kurduğunu dedi? İstemeden evlenmiş.Asıl ben seni istemiyordum sen beni görmüştün ben seni hiçbir zaman görmemiştim sen benden hoşlanmıştın ben senden hoşlanmıyorum bile."
Sözler kalbimi paramparça ediyordu bunu umursamıyor ama paramparça kalbimi elime vermişti.
Armin"Bunu yengen mi dedi ?"
Miran "tabi yengen dedi şimdi konuş bakalım istenmediğin evlilik neymiş?şimdi söyle istemediğin insanla istemeyerek mi evlendin? Armin asıl sen anlamıyorsun sen beni gördün benden hoşlanıyordun.Ben senin yüzünü bir kere bile görmedim görmedim ulan lanet olası çarşıda yengenle çarpıştığımda bile seni görmedim. Abin olacak o it kardeşimi kaçırmasaydı ne sen ne ben böyle olurduk.Suçu bende ,ailemde aramadan önce bunu düşün."
Armin"doğru gördüm seni hoşlandım. Ama bir hoşlanma ile evlilik mi olur? Sadece bir laftı ağzımdan çıkan. Neden Suçlu arıyorum neden Miran? Sen bunları yapmasan ben suçlu aramam. Sana adım attım seni sevmeye çalıştım ne yaptıysan sustum bu mu karşılığı Miran? Bu kadar olmazın içinde neden yanımdasın? Neden bırakmıyorsun ki gideyim? Bırak gideyim bitsin sen de kurtul bende.Sen sevmediğin bir kadından ben de sevgimi hiçe sayan bir adamdan kurtulayım"
Miran "sikeyim böyle işi lan. Armin o evde seni öldürürler. Baban seni gebertir. Seni istediğim için yanımda değilsin!"
Armin "Miran gidip konuşuruz anlaşamadık deriz bir yolu vardır böyle yaşamaktansa ayrı yaşamak daha iyi. Anlamıyorsun kalbim acıyor bıktım artık."
Miran"sanıyorsun ki konuştuk bitti değil mi Armin? Ne oldu senin okuma hayallerin baban İstanbul'a mı gönderir seni ne sanıyorsun sen?"
Doğru söylüyodu eğer boşanırsak babam beni İstanbul'a göndermezdi sınavlara ama böyle de yaşanmazdı beni görmezden gelen sevmeyen bir insanla olmuyordu ...
Armin"İstemiyorum okumak falan istemiyorum.Bırak gideyim."
Miran"geçen defa olanlardan sonra eve nasıl döneceksin?"
Armin"Senden bir şey rica edicem.Bunu yapar mısın?" cevabını beklemeden "beni annemlere götür.Öylesine geldiğimi söylerim.Biraz babam sakinleştikten sonra boşanmayı söylerim."
Miranın gözlerindeki bakışa anlam veremedim.
Miran"Peki neden geldin diye sormayacaklar mı?"
Başımı salladım.Doğru söylüyordu.Gözlerim doldu.
Miran"Peki tamam ağlama.Ben başka yerde kalırım.İstanbula gitdi dersin.Özlediğin için geldim dersin."
Başımla onu onayladım......
Eve varmıştık.İnmek için kapıya yöneldiğimde beni durdurdu.
Miran "telefonunu hep açık tut bir şey olursa sana ulaşayım."
Armin"Gerek yok merak etme"
Miran"sen dediğimi yap.Ara beni eğer sana birşey yaparsa yada ne bileyim."
Armin"Teşekkür ederim."
Arabadan inmek istediğimde kolumdan tutdu ve beni kucağına çekti.Nasıl onun kucağında olduğumu anlamadım bile.Boynumu öptü,beni kucağında hareket ettirdi.Bunu yapması beni tahrik ediyordu.
Armin"Yapma..."
Miran"Şşş.Son kez."
Onu itmeye çalışıyordum
Miran"Armin son kez."
Hiç birşey yapamıyordum.Beni esir almıştı.Kokusunda boğulmak istiyordum.Ben ondan hoşlanıyordum.Beni hiçe sayan adamdan hoşlanmam ne kadar kötü görünsede bu gerçeği değişmiyordu.Altımdaki sertliği hiss ediyordum.
Miran"sensiz nasıl uyuyucağım?Kokun olmadan tenin olmadan nasıl uyuyucağım?"
Armin"Biz zaten bir yatak ve odadan ibaretiz,başka birşeyimiz yok..."
Söylediği ne kadar iyi gibi görünsede biz ancak yatakdan ibarettik.Bensiz ona iyi olucaktı.Benim kaderim ne kadar belli olmasada onunki iyiydi.
Armin"Gitmem gerek..." Gözlerime öyle bakıyordu ki kayb etdiği birşeyi arıyordu sanki.
Dudağıma son kez uzun öpücük bıraktı ve "Sana yaşatdığım her şey için özür dilerim"
Hiç birşey demeden kendimi arabadan dışarı atdım.
Miran"bekle birlikte gidelim.Ben bırakmış gibi bilsinler"
dediği gibi yaptık ve birlikte kapıdan içeri girdik . Babam abimler ve Yengem odada oturup sohbet ediyordu. Bizi gördüklerinde epey şaşırmıştılar.
Miran "merhaba özür dileriz akşam akşam rahatsız ettik.Benim bir yere gitmem gerekiyordu Armin de sizi özlediği için onu buraya bırakayım dedim ben gelene kadar burada kalırsa daha iyi olur "
Annem sesimizi mutfaktan çıkıp koşarak yanıma geldi "ah Arminim güzel kızım güzel gözlüm seni çok özlemiştim"
Yengemler abimler herkes gelip sarıldı. babam ne kadar mutsuz olsa da geçen o anlardan sonra üzülmüştü. Yanımıza geldi babamın elini öptükten sonra biraz Miranla konuştu ve abimler ve babam Miranı yolcu ettiler.
Mira gittikten sonra annemlerle konuştuk . bütün gece konuşabilirdik ama herkesin uykusu geldiği için uyuduk. Sanırım bundan sonra hem daha rahat hem de daha acı günler beni bekliyordu.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaçmadan yakalanmak (töre berdel 18+)
AcakSesini kısarak "Çekilme diye yalvarıcaksın,inim inim inleticem seni,ev bile titreyecek" "Yapamazsın" dedim "Öyle yaparım ki kardeşim abinin altında sende benim altımda olucaksın" Berdel sonucu mardinin en yakışıklı erkeyiyle evlenme zorunda kaldı.P...