Merhaba .. umarım iyisinizdir. Bölüm tamamıyla 18+ oldu. Bunu bilerek okumanızı rica ediyorum. Sizi seviyorum💘💘💘
Öpüşmemiz derinleşiyordu. Elleri rahat durmuyor bacağımı kalçama vücudumun her yerini okşuyordu. ben de ellerimi onun kaslarına götürüp sanki bir yol çizer gibi aşağı doğru ilerliyordum. Ellerim en aşağıda erkeklerin üzerinde durdu. Miran bundan hoşnut olmuş gibi öperek hırıltılı bir sesle güldü.
Miran "seni istiyor. Seni istiyorum"bunu o kadar derinden ve içten söylemişti ki şu an orada bayıla bilirdim.Alnını alnıma dayadı. Uzun öpüşmenin verdiği nefessizlikle rahatlamaya çalışıyorduk.
Miran"beni baştan çıkartıyorsun. Sende ne var ben bilmiyorum. Tek gerçek senin bu kadar güzel olman ve senden başka hiç kimseyle bu hazzı almadığım."Miran konuştukca ben daha da onu istiyordum. onu ittim ve sırtına yere dayadı. kucağında oturdum ve kalçamı hareket ettirerek ona taraf eğildim öpmeye başladım. Elleri kalçamda geziyor ve bazen de şaplaklar atıyordu. zaten kısa olan elbisen tam olarak yukarı kaymıştı. içinden giyindiğim kırmızı küçük külodum ortaya çıkmıştı. Miran bana bakarak"seni odanın her köşesinde becereceğim. Öyle becereceğim ki sabah oturamayacaksın."
Hiçbir şey söyleyemiyordum . ben o kadar derinlere gitmiştim ki tek bildiğim onunla daha yakın olmaktı. Yeniden öpüşmeye ve ellerine vücudumda gezdirmeye devam etti. Artık öpüşmeden ve kıyafetten bıktığımız için beni kucağına aldı ve odamıza doğru götürdü. Odamız 26. kattaydı. asansöre giderek tuşa bastı ve asansörün içinde de onun kucağında duvara yaslanmış bir şekilde öpüşüyorduk."Miran indir beni biri görecek"
Miran"merak etme katların hepsini boşalttım. hiç kimse asansörden ve bu katlardan kullanamaz"
"Nasıl?Bu otel sizin mi?"
Miran"ne sandın? Yoksa karımın küçük kırmızı kilodunu,seksi vücudunu birinin görmesine dayanabilir miydim? buralarda hiçbir misafir ağırlamıyoruz.Şimdilik" dedi ve göz kırptı.
Miranın kıskançlıklarını şimdiye kadar hiç görmemiştim. Beni kimse görmesin diye bütün katları kapatmış. yeniden öpüşmeye devam ettik ve asansör durduğunda kucağında odamıza doğru öpüşerek gidiyorduk odaya girer girmez öpüşerek odanın diğer tarafında olan küvete taraf gittik. küvetin içi su ve baloncuklarla doluydu. Kenarlarına mumlar şarap şişesi ve güller vardı.
"Oranı sen hazırlattın dimi?"
Miran"Karımla güzel gece için ne yapmam ki?"
Miran her şeyi detaylı şekilde düşünmüş ve organize etmişti . Öpüşerek benim kıyafetlerimi çıkarmaya başladı. Etegimi çıkartmak için beni kucağından indirdi. Onu da çıkarttıktan sonra topuklularımı ayağımdan çıkardı. Karşısında sütyen ve külodumla kalmıştım. Ben de onun gömleğini açtım ve bundan sonra pantolonu indirmeye çalıştım. Pantolonu açarken elime değen sertlik beni çıldırtıyordu. Bir an önce onu içimde hissetmek istiyordum. Evlenirken bana böyle şeyler isteyeceğimi böyle şeyler yaşayacağımı söyleseydiler gülürdüm. şimdiyse onunla gece geçirmek için sabırsızlanıyordum. Eli sütyenimin kopçasına gitti. bir çırpıda açarak çıkartıp odanın bir yanına attı. Sonra ise kilodumu indirdi ve elini kadınlığıma doğru götürüp okşamaya başladı. Yaptığın şey beni çıldırtıyordu. Artık kendime hakim olamıyor küçük küçük inliyordum. Beni kucağına alıp küvetin içine koydu. Küvet çok sıcak ve güzeldi. mumların kokuları her yeri sarmıştı. Dudağıma Öpücük kondurdu ve"bekle geliyorum"dedi ve gitti. Elinde bir şey getiriyordu. küvetin yanına yakınlaştı ve şarapı açıp bardaklara döktü. Sonra içmeye başladık.Boxerini çıkartmaya başladığında suyla oynamaya başladım. Ne kadar yakın olsak da şu an bunu görmeye utanıyordum. Miran bana bakarak"biraz ileriye kay"dedi ve ben biraz ilerliye taraf gittim. Geçip arkama oturdu. Oturduğu anda tam vücudumda onun erkekliğini hissettim. beni kendine taraf çek ve sırtımı göğsüne yasladı. Bana sarıldı ve boynuma öpücükler bıraktı. elime küçük bir paket verdi.Takar mısın?" ona taraf döndüm ve gözü dudaklarım da vücudumdaydı. Elimdeki kandomdu. Paketi açıp içinden çıkarttım ve ona taraf döndüm. Elimle erkekliğini aldım ve kandomu takdım. Bunu yaparken o beni istiyor ve hırıltılar inlemeler çıkartıyordu. arkami dönmek istediğimde beni dönmeye izin vermedi ve bir anda kucağına aldı. Suyun içinde olduğun için kadınlığım dahada mayışmıştı. İçimde ıslaklık vardı.Miran içime girdi. Biraz zorlanmıştı Miran"Küçük.Çok dar.Beni deli ediyor"
"Ahh Miran yap şunu seni istiyorum"
Miran beni yavaş yavaş hareket ettirmeye başladı Miran"için sıcacık. Bu sıcaklığın beni deli ediyor. Sen nesin. Sana ölüyorum"
Durmadan kucağında oturup kalkıyordum. hareketlerim gitgide daha da hızlanmaya başladı. Deli gibi beceriyordu.
Miran"Ohh daracık sarıp sarmalıyor.Amın sıcak fırın sanki"
"Ahh Mir-Mirann Ölü-Ölüyorummm Ahh"
Miran durmadan beni hareket ettiriyor ve o kadar hızlı yapıyordu ki su küvetin dışına çıkıyodu. Sanırım sona yaklaşmıştık. İkimiz de aynı anda boşaldık. Miran beni öpmeye başladı.
Armin"Kendimi iyi hissediyorum"
Miran"Bir kez daha.Armin bir kez daha Sabaha kadar durmak istemiyorum Deli gibi sikmek istiyorum seni" Miran beni kucağına aldı ve küvetten çıkardı. Beni bir havluya sardı kendide kurulandı. ve yatağa doğru gittik. Bu gecenin hiç bitmeyeceğini ve bitmesini istemediği biliyordum. Miran benim üzerime çıktı. Bacağımın birini kaldırıp çiynine aldı ve içime girdi. Eğiplip öpmeye ve göğüsleri sıkmaya başladı. 15 dakika beni böyle becerdi. Sonra içimden çıkmadan beni döndürdü ve at pozisyonuna geçtim. saçımdan topladı ve beni biraz daha böyle becermeğe başladı.
Miran"lanet olası şeyi çıkartmak istiyorum. Seni daha iyi hissetmek istiyorum derinlerine kadar vurmak istiyorum"
Duyduğum şeyle çabucak elimi erkekliğine attım ve aletindeki şeyi çıkarmaya başladım. Çıkardıktan sonra havluyu bacak arama yatagin üzerine yerleştirdi. Bu yaptığına anlam vermesem de hiçbir şey sormadım. Kafam şu an içimdeki şeyle ve kasıklarımdaki sızıyla meşguldü. 20 dakikada böyle devam ettikten sonra ikimiz de sona yaklaşmıştık.Sanki içimde bir volkan patladı. Miran titreyerek içime boşaldı. beyaz şeyler amından akarak havluya doğru döküldü. Şimdi anladım ki yatagin batmaması için yapmıştı. Beni döndürdü ve sırtımı yatakla buluşturdu. Böyle de içime girmeye devam etti. böyle de 25 dakika devam ettikten sonra yine içime boşaldı ve amımdan beyazlar akmaya başladı. Miran beni öyle sert beceriyordu ki ve öyle dolu boşalıyordu ki içimden bile çıkıyordu. Saat 4:00'e yaklaşmıştı. Bu saate kadar durmadan beni becermişti. hatta beni kucağında Zıplatmıştı. İkimiz de nefessiz kalıp yatağa uzanmıştık. Bunun son olduğunu düşünerek modum bir anda düşmüştü. ne kadar arsızca çıksa bile ben bu adamla yeniden seks yaşamak istiyorumdum. Miran bana dönerek"Armin hanım daha sabah olmadı. Seni sabaha kadar becereceğimi söylemiştim. Daha üç saatimiz var"gözündeki gözlerindeki istek hiç gitmemiş hiç bitmemişti. Beni kucağına alıp banyodaki küvete soktu ve suyu açıp üzerime uzandı. İçime girip gelgitlerini yapmaya başladı. O kadar sert yapıyordu ki sabah kalçamım üzerinde oturamayacağımı hissediyordum. Bu şekilde de devam ettikten sonra içime boşaldı ve küvet suyla dolmuştu. Küvetin içine bir şey attı ve bana"aç mısın?"diye sordu
"çok aç değilim"
Kenarındaki tekerlekli masa gibi bir şeyi küvete yakınlaştırdı ve kapağını açarak içinden meyveleri çıkardı. Kendi arkaya yaslandı ve"çilek sever misin? Ye hadi. Enerji al yeniden devam edeceğiz. Gecenin başında söylemiştim sabaha kadar inleteceğim seni"dediğine kahkahalar atmıştım.i ve küvetin kenarına doğru gidip çilekleri yemeye başladım. Miranda o sıra telefonuyla uğraşıyordu.
Miran"bak ne güzel çıkmışsın""Ya Miran bu ne ya neden çektin ki"
Miran"Karımı çektim"kahkahaları bütün banyoyu sardı. ben çilekleri yerken arkama doğru yaklaştı ve
Miran "sanıyorum arkandan da becersem iyi olur.Sakin ol biraz acıta bilir"ben çilekleri yerken kalçamı suyun biraz üstüne çıkardı ve eline kayganlaştırırcı aldı arka deliğime sürdü. sonra biraz da erkekliğine vurduktan sonra içime girmeye çalıştı bu o kadar acıtıyordu ki hiç tarif edilemeyecek kadar."Miran ya yapma acıtıyor ahh Mi-"nefessiz kalmıştım zorla da olsa arkadan içime girmişti.
Miran"sakinleş bebeğim sakinleş. Geçecek. biraz hareket ettirmek zorundayım lütfen sabırlı ol"
Miran yavaş yavaş içimde hareket ettirmeye başladı. Biraz geçtikten sonra artık alışıyordum. Hatta daha sert yapmasını istiyordum. İniltilerimiz bütün banyonu sarmıştı. popoma çarparken çıkan sesler suyun sesi inlemelerimiz hepsi birbirine karışmış ve kulağımı doldurmuştu. biraz da böyle yaptıktan sonra küvetten çıkıp banyoya geçtik. Bu gece sanırım hiç durmayacaktık. İçimdeki istek bile azalmıyordu. İçimde azmış bir kadın vardı. 10 dakika bedenimizi yıkadıktan sonra Miran beni çıkardı ve havluyla kuruladı. Miranla yatağa geçtik.Yorulmuştum.Sanıyorum oda yorulmuştu.
Miran"Çok yoruldun.Duralım en iyisi"
artık güneşin ışıkları odanı boyamıştı. Saat 06:30 olmuştu. Biz dokuzda şirkette olmalıydık.
"Yarım saat kaldı ama"dudağımı büzerek söyledim.
Miran"pişman edicem seni"dedi ve beni kucağına alıp öpmeye başladı."morartırdım da seni şirkete falan gidiyoruz"iniltilere karışmış ses tonuyla söyledi. Beni kucağına aldı ve oturup kalkmaya başladım 15 dakika böyle devam ettikten sonra titreyerek boşaldım. Miran daha boşalmamıştı.
Miran beni kucağından indirdi ve öperek"Ben tuvaletde hall ederim sen yorulma"
tam yataktan kalkmış gidecekken kolundan tuttum ."Hayır"onu yatağa ittim ve oturdu.
"Ben rahatlatmak istiyorum seni"dedim ve dudağına yapıştım.Miran dudaklarını ayırdı alnını alnıma yaslayıp konuştu"Ağzına alır mısın Armin.Ağzında hiss etmek istiyorum"
Şu an dediği her şeyi yapabilirdim . O kadar güzel bir gece geçirmiştik ki ona istediğin verecektim. Yatan başlığına sırtını yasladı ve bacaklarını uzattı. Bacaklarına doğru Eğildim ve erkekliğini elime alıp biraz sıvazladıkktan sonra Miran dedi"Dişlerini değdirme.Ağzında gel gitler yap"Hırıltıyla istekli ses tonu beni deli ediyordu.
Ağzımda gel gitler yapıyor saçımla başımı haraket ettiriyordu. Ne kadar iğrenç gelse bile bu çok güzel ve zevk veriyordu. İniltileri odanı doldurmuştu. O kadar inliyorduki konuşamıyordu bile. Sonunda başıma aletinden çekip göğsüme doğru boşaldı. Beni kucağına aldı ve banyoda uzun sıcak bir duş aldık. Bu geceni hiçbir zaman unutmayacaktım. Bu zevki hiçbir zaman unutamazdım...Bölüm sonu ....
Bölümü nasıl buldunuz ? Beğendiniz mi ???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaçmadan yakalanmak (töre berdel 18+)
De TodoSesini kısarak "Çekilme diye yalvarıcaksın,inim inim inleticem seni,ev bile titreyecek" "Yapamazsın" dedim "Öyle yaparım ki kardeşim abinin altında sende benim altımda olucaksın" Berdel sonucu mardinin en yakışıklı erkeyiyle evlenme zorunda kaldı.P...