Odaya geldikten sonra uyumuştum.Kapının çalınmasıyla uyandım.
"Kalk"Miran sert şekilde söylendi
"Arkadaşlarım bekliyor sende geliceksin"
İtiraz edemezdim.
"Aşağıdayım yarım saate düşmüş ol!"
O gitdikten sonra odaya çıktım.Uzun birşey giymeliydim.Dizlerimi örtmesi içinGiydikleri
Saçımı toplayıb hafif makyaj yaptım hazırdım.Aşağı indim.Miran beni görür görmez süzmeye başladı.Gözlerin ayırmadı.
"Çıkalım"
arabaya geldik ve öne oturdum.Yolda hiç birşey konuşmuyorduk.Birden elin bacağıma atdı.Şaşırdım.Dengesiz ne yapıyor?
Elin ittim.Yeniden tutub sıktı.Uyarırcasına sıktı yine.(böyle)
ara ara okşuyor sıkıyordu.Hoşuma gitmişdi.Ama çok dengesizdi.Onunla yapamıyordum.
"İn"
mekana varmıştık.İndim aşağıya.Telefon çaldı
"Biz burdayız.Ne?Kapa abi kapa geri dönüyorum.Şimdi mi söylenir bu "
"Bin arabaya,gelememişler"
"Eve mi?"
"Beyenemedim mi hamımefendi?"
"Hayır şey"Arabaya bindim.
"Ne oldu?suratın düştü"
"Birşey olmadı"
"Annesi hastalanmış Ufukun"
"anladım"
Topukluları çıkardı.Biraz önceki gibi Ayaklarımdan tutdu.İçim esiyordu resmen.Bacak aramdan yukarı doğru okşaya okşaya yukarı gidiyordu.Kadınlığıma yakın yerde elin sıktı ve sabit sakladı.Hiç bir şey yapamıyordum.Hatta hoşuma gidiyordu.5-6defa sıkıp okşadı.Bir anda arabayı bir kenara çekti ve durdu.Eğildi ve kemeri çıkardığı gibi beni kendine taraf çekip kucağına aldı
"Ne yapıyorsun"
"Sus" Alnını alnıma yasladı ve sanki nefessiz kalmış gibi kısık kısık konuştu
"Burda kal,hep.."
"Miran"
Eli kalçamda durdu,sıktı kalçamı.Öpmeye başladı.Kucağında oturtub kaldırdı.7-8kez tekrar etdi.Altımda sertleşen erkekliğin his ediyordum.Kendimi ona daha çok bastırmak istiyordum.Ve otururken bunu yapıyorsum.Yüzüme bakıyor ve sırıtıyordu.Erkeksi hırıltı çıkartıyordu.Kendime hakim olamıyordum.Dudaklarımızdan sanki ateş çıkıyordu.Elbisemin eteyi yukarı kalkmıştı.Kenarından elini saldı.Biraz doğrultdu beni elini kadımlığıma deydirdi.
"Siktir,ıslanmışsın" Kucağından kenara koydu beni.Ve gaza öyle bir köklendiki.Anlamamıştım.Neden yine böyle yaptı?
...
Evin önünde durdu.Konağa girdikden sonra 2ci merdivende bana taraf döndü.Beni kucağına aldı.Bacaklarımı ona sardım.
"Bu gece" Ne diyecekti?Yarıda sustu.Öpmeye başladı.Kucağnda odaya girdik.Beni yatağa yatırdı üstüme çıktı.Bu odaya girdiğim zaman korkuyordum.
"Miran.."
"Söyle güzelim söyle"
"yapma."
"Merak etme,çekilme diye yalvarıcaksın.Adımı bu yatakta duymak istiyorum.."
Gömleğini çıkartdı.Elbisenin kolların indirdi.Boynuma gömüldü.Öyle öpüyorduki."Kokun Armin..Deli oluyorum.."
Erkekliğini bacaklarmda his ediyordum.
"Seni istiyorum"Hırıltıyla söyledi.Onu yatağa atdım üstüne çıktım.Kendimi erkekliğine sürtmeye başladım.Gülümsüyordu.
Elbiseni bir çırpda aşağı çekti.Sadece kilotla kaldım.
"Çok güzel göğüsün" Pantolonun fermuarın açtım,bacaklarndan çektim.Aşağıya indim.Ayaklarından çıkardım Tam o sırada kollarmdan çekti altına düştüm.
Kilotumu indirdi.Boxerinide çıkardı.O neydi???Göbek deliğine kadar uzanıyordu.Nasıl ama
"Şaşırma,içinde olduğu zaman kıvranıcaksın zevkten" Utanmıştım. Erkekliğini eline aldı ve bir kaç kez sıvazlayıp girişime dokundurdu.İçim titredi.Erkekliğini kadınlığıma sürtmeye davam ediyordu.Başın göğüslerime getirdi.Göğüslerimi öpüyor emiyordu.Altımda his etdiyim şey beni deliye dönderiyordu
"Miran yap hadi"
"Güzelim benim,ne istiyorsun söyle"
"Miran Ah-aaaHh yap işte" Erkekliğini eline aldı ve daha çok sürtmeye başladı
"Ne yapayım söyle"
"Sik be- aaaHhhhh aahh beni "
Yavaş yavaş içime doğru soktu. Çok ağrıyordu
"Dur du-r Mi-rann dur acıtı-yoor Çıkar"
"bekle güzelim alışıcaksın bekle"
Biraz daha soktu.Altımda sıvı his etdim
"Güzelim benim.Artık benimsin."
Alışmağa başlamıştım bile.Gel gitler yapıyor arada öpüyor ve kalçamı göğüsümü sıkıyordu.
"Çok darsın"Hırıltıyla konuşuyordu.
"Miran ahh ahh"
"Söyle bebeyim benim güzelim"
"Hızlı yap ah"
Gülüyordu..Ama daha sert istiyordum.Bir anda üstüne çıktım.Oturur pozisyona geldim.Erkekliğini içime aldım ve oturup kalktım.
"ahh Armin Aaah beni deli ediyorsun aah Çok darsın ıslaksın"
"Ahhh Ahhhh aaahh Mi- ah Miran" inliyorduk ikimizde.Kucağınta zıplıyor her oturup kalkmamda sesler geliyordu.Bu bizi daha çok deli ediyordu.
"Ahh ahh Miran Aah Geliyor ah um"
"Gel güzelim Hadi gel bana" Öyle bir titredim ki içimdeki her şeyi sanki atmıştım. Hala oturup kalkıyordum.
"Güzelim ahh benim ımm"Miranda boşaldı
İçimde sıcak şeyler oluştu.Bir sıvı vardı içimde bu beni mutlu ediyordu.Üstünden kalktım ve yanına uzandım.Belim çok ağrıyordu.
Miran "Bitti mi?Yoruldum mu?"
Armin "Belim ağrıyor"
"Duşa girelim"
Kucağına aldı ve beni banyoda küvetin içine bıraktı.Elimle göğüsümü kapatmak istedim.
"Biraz önce en küçük detayına kadar gördüm.İliğine kadar benimsin.Utanma"
Suyu açtı kendiside yanıma girdi.Saçımı bedenimi iyice yuduktan sonra çıkardı.Saçlarımı kuruladı.Geceliklerden birin giyindim.Miranda giyindi.Odaya geçtik.Yatakta kanı görmemle bakışlarım Miranı buldu.Çok utanıyordum kahr etsin.
"Ben şey-şey değiştireyim yani.2dakika bekle şimdi değ-"
"Utanma.İlkin oldum.Bunu görmek beni çok mutlu etdi.Dar ve güzelsin.Ağrımazsan sabaha kadar devam ede bilirdik.Uyuyalım şimdi.Geç oldu.Sabah değişiriz."
Başımı tamam anlamında salladım.Yatağa girdim ve arkamdan sarıldı.
"Nasıl birisin?Hep kendine çekiyorsun beni.Duramıyorum.Çok güzelsin Armin.İyi uykular"
"İyi uykular"
Arkadan sarıldı.Başın saçlarıma gömdü kokladı.Kollarında anlam veremediğim hüzur vardı.Nasıl oldu bilmiyorum ama hiç birşey düşünmeden uyuya kaldım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaçmadan yakalanmak (töre berdel 18+)
CasualeSesini kısarak "Çekilme diye yalvarıcaksın,inim inim inleticem seni,ev bile titreyecek" "Yapamazsın" dedim "Öyle yaparım ki kardeşim abinin altında sende benim altımda olucaksın" Berdel sonucu mardinin en yakışıklı erkeyiyle evlenme zorunda kaldı.P...