Rozdział 9

106 4 2
                                    

- TIME SKIP TYDZIEŃ PRZED NOWYM ROKIEM -

Pov.Katsuki

Za tydzień jest nowy rok a na mnie spadł pieprzony obowiązek załatwienia alkoholu na imprezę noworoczną a do tego pomagam deku z wymyślaniem zabaw a według mnie to jest nie konieczne bo ja z deku będę miał mnóstwo zabawy~

- Kacchan~ zrobisz mi katsudon... proszę~ wiesz że nie potrafię myśleć z pustym brzuszkiem

- Już się robi nerdzie

- Dziękuję~

- TIME SKIP DZIEŃ PRZED NOWYM ROKIEM -

Pov.Izuku

Jutro jest nowy rok więc mam dużo pracy bo zgłosiłem się do pomocy przy przygotowaniach niestety kacchan nie jest z tego zadowolony bo jak on to ujął nie chce bym spędzał cały dzień z tymi debilami zamiast z nim ale to już jest kacchan.

- TIME SKIP PRZED IMPREZĄ - ( sorki że tak skipuje ale nie mam o czym zbytnio pisać)

- Kacchan pośpiesz się !

- Już idę!

Czekałem na kacchana który zawsze wszędzie ma czas aż w końcu przyszedł a wyglądał nieziemsko miał granatowy garnitur i czerwoną koszule która podkreślała jego rubinowe oczy.

- I jak wyglądam ?

- P-p....przystojnie - wyjąkałem cały zaczerwieniony

- To co idziemy ?

- T-tak

Pov.Katsuki

Cała impreza była nudna jedyne co mnie pocieszało to alkohol i myśl o tym co planuje dziś zrobić z deku a zamierzam go wyruchać ale nie planuje go rżnąć bo to będzie jego pierwszy raz więc chcę aby był dla niego idealny, na szczęście ta cała impreza się kończy i niektórzyidą do dormitoriów bo się nachlali.

Twe rubinowe oczy - BKDKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz