-Ai beje Debora čia Molly...Aredo pusseserė,- parodė Tėja į blondinę. Pusseserė? Sutrikau.
-Labas, labai malonu,- dirbtinai nusišypsojau ir ištiesiau merginai ranką. Ji švelniai ją paspaudė.
-Labas, labai džiaugiuosi pagaliau galėdama su Tavimi susipažinti, daug apie Tave girdėjau,- švelniai prabilo Molly ir nusišypsojau jai.
Tada prigavau Save, kaip atsipalaidavau, kai sužinojau, kad čia ne Aredo mergina. Tikrai kažką jaučiu šiam vaikinui. Palinkau prie draugės ir sušnibždėjau:
-Ar nori šiandien atvažiuoti pas Mane? Mergaitiškai paplepėti, atsigerti vyno, pasimaudyti baseine?
-Baseine? Aš myliu baseiną ir vyną. Aišku noriu,- sušuko draugė ir prisiekiu norėjau jai trenkti.
-Koks baseinas ir aš noriu į baseiną,- prabilo Tomas.
-Ir aš!- sušuko Mikas.
Pažiūrėjau į draugę žudikės žvilgsniu ir mintyse ieškojau atsakymo. Na Tomas su Tėja žino apie Mano namus, Mikas su Aredu jau taip pat matė. Liko Camila, Liza, Taileris ir Molly. Tikriausiai jau nieko nebenutiks jei sužinos ir jie.
-Jeigu norit šiandien visi galit atvykti pas Mane, pasimaudyti baseine ir išgerti vyno, vaikinai-alaus. Sugrįžimo proga,- nusišypsojau ir pamačiau Tėjos ir Aredo pakeltus antakius.
-Pakalbėsim apie viską Mano namuose,- ištariau ir susitaikiau su mintim, kad niekur nepasislėpsiu. Ir tiek to mergaitiško vakarėlio.
Susitarėm pas Mane susirinkti 6 vakaro. Tad turėjau dar tris valandas pasiruošti. Pasakiau namų tvarkytojai, kad pašildytų baseiną ir iki 6 paliktų namus, nes jos šiandien nebereikės. Užlipusi į viršų priguliau šiektiek ant lovos pailsėti, kelionė šiektiek išvargino.
Nepajutau kaip užmigau ir prabudau nuo nesiliaujančio skambėjimo. Greit atsisėdau ir pažiūrėjau į laikrodį 18:07. Fuckk..Greit nubėgau laiptais į apačią ir atrakinau duris, už kurių išvydau visus draugus.
-Ką sau galvoji? Baigiam suledėti,-pirmoji prabilo Tėja.
-Užeikit,- praleidau visus pro duris,- miegojau,- pasakiau žiovaudama.
-Aha, matosi,- nusijuokė Tėja ir pažvelgusi į veidrodį pamačiau, kad Esu visa susivėlusi.
-Po velnių Debora iš kur tokie namai?- paklausė Taileris. Prasideda, pagalvojau.
-Papasakosiu veliau,- parodžiau kur pasikabinti striukes ir nukreipiau visus į svetainę.
-Norit iškart gėrimų?-paklausiau ir visi pradėjo sakyti, kad taip.
Parodžiau kur yra baras ir šaldytuvas su alumi ir pasiemusi vyno, pradėjau merginoms pilstyti jį į taures. Visi prisėdome ant sofų ir atrodo laukė atsakymų.
-Na tai pagaliau papasakosi, ką veiki šiuose namuose?-paklausė Liza.
-Čia gyvenu,- nusijuokiau,- turiu Savo verslą, kuris leidžia gerai uždirbti, taigi galiu sau leisti gyventi tokiuose namuose,- trumpai papasakojau.
-Ar prekiauji narkotikais?-paklausė Taileris ir aš nuoširdžiai nusijuokiau.
-Taip, esu mafijos lyderė,- pakilnojau antakius, o vaikinas rimtai į Mane žiūrėjo.
-Gi juokauju,-vėl nusijuokiau,- užsiimu interjero dizainu.
-Nais mergyt,- teištarė Taileris.
-Bet pala jeigu turi tokią hatą, kodėl Tavo vaikinas dar gyvena Italijoj?-lyg bandydamas išspręsti mįslę paklausė Mikas.
-Aš neturiu vaikino,- ramiai atsakiau ir akies krašteliu pastebėjau, koks susidomėjęs šiuo pokalbiu yra Aredas.
-Nene, aš viską girdėjau, sakei, kad labai jo pasiilgai, kaip labai jį myli, kelis kartus. Aš pamenu, Manęs neapmulkinsi,- pradėjo dėstyti Mikas, prisiminiau, kad ir jis važiavo su Manimi ir Aredu, kai kalbėjau su Gusto.
Labai norėjau dar paerzinti Aredą, bet nebeturėjau kur dingti.
-Apie kokį vaikiną Tu kalbi, Debora Mils ar kažką nuslėpei nuo Manęs?- įsižeidusi kalbėjo Tėja.
-Jis girdėjo kaip kalbėjau su Gusto,- nusišypsojau draugei.
-Taip taip Gusto, "juk žinai, kad Tave myliu Gusto",- pradėjo mėgdžioti Mikas. Tėja pratrūko juoktis, o aš nusprendžiau dar šiektiek pažaisti.
-O kodėl Tu toks užsidegęs ir nepatenkintas, kad kažką myliu?- paklausiau ir pastebėjau kaip Aredas susiraukia.
-O man tiesiog jis jau nepatinka,-pasakė Mikas ir kilstelėjusi antakį pažiūrėjau į jį.
-Koks skirtumas,- prabilo ir Aredas.
-Gusto, Mano labai geras draugas, bet tikrai ne vaikinas,- paaiškinau.
-Kurgi ne, mačiau kaip seilėjaisi kai kalbėjai su juo, tikriausiai buvo linksma savaitė su juo,- įkąsti bandė Aredas. Šiektiek įsižeidžiau.
-Kokia bitė Tau įgėlė, taip labai gerai praleidau laiką,- dabar jau ir aš įpykusi atsakiau.
-Aišku gerą, ir aš taip sakyčiau jeigu ištisą savaitę dulkinčiausi,- visiškai nesitikėjau tokio posūkio, bet nenusileidau.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Ne'turčių mergaitė
Romantizm-Renkuosi Deborą,- kreivai šyptelėjo ir pradėjo artėti link Manęs. Prigludo prie ausies ir sušnibždėjo, kad tik aš girdėčiau: -Jeigu nori, kad Tavo paslaptis būtų saugi su Manim, geriau nesipriešint mažyte,- suraukiau antakius ir pajutau jo lūpas pr...