Ik dacht dat ik geen bericht meer zou krijgen en dat ze een ander iemand hadden gevraagd, maar na twee weken kreeg ik een bericht. Bij deze ben je aangenomen bij de bankzitters als hoofd editor dit betekent dat je elke werkdag van 10 tot 16 en soms ook in de avond op het kantoor bent. je werkt mee aan 2 video's per week en soms tiktoks of video's van shows soms mag je ook mee naar shows. Je krijgt per uur betaalt alleen als een video te laat is ben jij mede verantwoordelijk. Ik ben heel blij en app meteen naar mijn vriendinnen dat ik aangenomen ben en morgen mag beginnen. Ik wordt meteen in de bankzitters whatsapp groep gedaan en ze hebben het meteen over de nieuwste video de eerste die ik mag gaan editen. Het is een verstoppertje video in Monaco. Ik word wakker en ga naar kantoor het is woensdag en ze zijn net pas begonnen. We hebben 2 camera's en 130 min aan materiaal en een klein deel op een grote cam daar is het intro en daarna moeten we de hele 130 min aan ruw materiaal kijken en dan grof editen. Daarna moeten we de video helemaal editen om 16 uur is de video klaar mijn werk zit er op nu is het aan Matthy dat de video vandaag online komt. Ik ga naar huis en ga eten en slapen. Als ik wakker wordt de volgende ochtend zie ik dat de video nog niet online staat mijn vriendinnen beginnen ook te vragen wanneer hij komt. Ik zeg dat ik het niet weet en dat ik om 9 uur ga vragen want het is mat zijn taak dat de video komt. Als ik op kantoor ben staat de video net online en vraag ik aan Raoul wat ik vandaag moet doen. Hij zegt mij dat er een paar video's op Tiktok moeten ik moet leuke clipjes uit video's pakken en die op Tiktok zetten. Ik heb er wat opgezet en aan het einde van de dag zijn er al wat tussen die boven de 100k zitten. De dag erna is het donderdag en zegt Raoul dat we de video voor vrijdag gaan maken daar plannen ze altijd twee dagen voor in. Zodat als er iets fout is of hij is wat groter hij alsnog optijd komt. we liggen goed op schema. We zitten tijdens de lunch pauze op een 4de van de edit. We hebben het voordeel dat we morgen drie editters hebben want de andere twee zijn vandaag bezig voor ads voor EA FC 24. Als de dag voorbij is zitten we op de helft van de edit morgen moeten we in een halve dag de video afmaken maar het eerste deel is de meeste moeite. Vandaag maken we de video in de helft van de dag af. In de lunch pauze vragen de bankzitters of ik mee wil naar hun concert en dat ik twee mensen zou mogen meenemen omdat Han en een andere editter niet kunnen. Ik ga graag mee en neem Roxanne en Chanel mee. Het concert is echt leuk ik kan mijn ogen echt niet van Russo afhouden maar ik merk dat Matthy zn ogen niet van Nicole kan houden en koen niet van Chanel. De meiden zijn zelf gekomen dus alleen ik en de bankzitters zitten in de bus dan zeggen koen en mat dat ik ze wel vaker mag uitnodigen.
JE LEEST
de edit slet
Fanfictionlynn is fan van de bankzitters en is als beroep editter ze heeft een vacature van bankzitters getekent als hoofd editter omdat anton ontslag genomen heeft wat er uiteindelijk gebeurd lees je disclaimer klein beetje smut soms t wordt duidelijk aangeg...