pov Sietske
we zijn op het vliegveld ik heb heel veel zin in de volgende reis we gaan naar Los Angeles en we gaan met stuk hangen. we brengen ze ook naar Vancouver. We moeten zo het vliegtuig in we hebben weer een luxe vlucht met tv en wat snacks. Ik kijk weer een film en als ik ze af heb zijn we er. Het is wel een beetje laat en stuk zou er de laatste avond pas zijn opzich prima ook beter voor hun want dan zouden ze die tijd sowieso al moeten wachten en anders wachten ze langer op ons. Het is nu wel al avond dus we gaan even eten we gaan naar in n out burger dat is een hele lekkere burgertent. we nemen allemaal een dubbele cheesebruger en spreken even door wat we gaan doen met stuk. We hebben besloten dat we lekker naar een club gaan. (t stuk gedeelte is t volgende hoofdstuk die niet eerder dan morgen komt.) Na het eten drinken we wat en gaan we slapen. De volgende dag slapen we een beetje uit het is nu 10 uur en we gaan vandaag wat restaurants checken daarom hoeven we niet te vroeg wakker te worden
we gaan naar 10 restaurantjes mac taco bell wendys kfc dunkin donuts starbucks burger king in n out ander eten een goed restaurant en een pizza restaurant. We rijden langs de restaurants en om 15 uur zijn we klaar met de 9 fast food restaurants we gaan nog even 3 uur naar de kamer we hebben niet bij alle restaurants allemaal iets gegeten dus we hebben allemaal nog plek voor een goed restaurant we gaan naar een restaurant van gordon ramsy. Het is nu 20 uur en we hebben wel weer trek. We rijden naar het restaurant we rijden 30 minuten. we nemen lekker pasta en vlees en koen besteld inplaats van pasta natuurlijk weer oesters en coquilles. we krijgen onze voorgerechten het is allemaal erg lekker ik heb ook een oester geproeft en hier was ie echt lekker. we hebben allemaal ons voor gerecht op en we krijgen ons hoofd gerecht we hebben allemaal een andere form van steak maar koen heeft weer tonijn. als toetje hebben we allemaal Crème brûlée. Als we dat op hebben betalen we en gaan we slapen. Het is een beetje duur. Het is weer de volgende dag vanmiddag komt stuk we gaan vandaag naar de walk of fame en de pier bij de pier gaan ze Amerikanen vragen stellen voor goede punten krijgen ze een beloning maar ze mogen ze niet helpen ze mogen alleen de mensen kiezen die ze denken dat de antwoorden weten. ze moeten ook fotos maken van mascotes. ze gaan eerst de fotos maken team 1 en 2 ze moeten 10 fotos maken 1 heeft iemand die lijkt op elvis freddie donald duck darth fader harry potter draco malfoy spiderman badman en superman dus 10 team 2 heeft super man iron man bad man darth fader donald duck en trump dus 6 dat is teweinig dus zei krijgen straf dus uiteindelijk krijgt team 2 2 straffen en 1 1. Na de fotos gaan ze een quiz doen hier kunnen ze alleen verdienen. ze werken samen en hebben bij elkaar 15 mensen dus 15 punten sommige weten 1 ding niet en sommige niks. (beetje kut stukje sry daarvoor.)
(dit was het hoofdstukkie en de tot nu toe even de laatste ik heb nog 7 landen maar weet nie of we dat gaan doen we hebben sowieso nog 1 hoofdstuk oprijs en misschien meer.)
JE LEEST
de edit slet
Fanfictionlynn is fan van de bankzitters en is als beroep editter ze heeft een vacature van bankzitters getekent als hoofd editter omdat anton ontslag genomen heeft wat er uiteindelijk gebeurd lees je disclaimer klein beetje smut soms t wordt duidelijk aangeg...