de tweede opname dag

149 0 0
                                    

2maanden verder

Ik werk nu 2 maanden bij bankzitters en heb 16 video's geëdit en alle video's waren op tijd dat is een record. ik ga volgende week met mijn vriend Russo de producer en een vriend van de bankzitters samen wonen in een flatje in Utrecht en over een maand ga ik 2 weken met de bankzitters op werkreis voor een paar video's voor de Bankzitters. We gaan naar Ibiza en ook voor gewoon een lekkere vakantie de vriendinnen van de jongens die ook mijn vriendinnen zijn gaan ook mee naar Ibiza. (De koppels op dit moment zijn Amy met Rob Lynn dus ik met Russo Raoul is singel Koen met Chanel Milo met Nicole en Mat met Delilah.) We hebben vandaag weer een opname dag met ze alle die in het teken staat van relatie quizzes. We hebben 4 quizes 2 voor het account van bankzitters en 2 voor ons eigen yt kanaal die ook al veel meer abonnees heeft. We dragen ook soms bankzitters merch in onze video's en de bankzitters soms onze merch. Ze zijn er over 2 uur dan gaan we de videos opnemen en daarna uiteten om te vieren dat we relaties hebben Raoul is nog wel single. 

2uur later

De Bankzitters belden aan ze waren er eerder dan mijn vriendinnen. wij gingen wat bier en snacks halen toen we terug waren waren de meiden ook aan gekomen. Toen iedereen er was en aan de tafel zat met een biertje en wat snacks vroegen de Bankzitters gaan jullie vanavond mee naar een concert wij waren erg enthousiast. We gingen dus eerst twee video's opnemen daarna eten en dan een concert ze hadden er een karaoke stuk in en daar mochten we mee doen. We begonnen de video eerst die van ons Amy begon maar koen nam het over en die legde het verkeerd uit waardoor Amy een beetje gespeeld irriteert werd en het goed uitlegde. de video ging best goed Amy en ik hadden de meeste punten en mat en Delilah het minste omdat Mat iets minder open is. Daarna gingen we de video voor de bankzitters maken dat was ook een quiz maar daar deden Mat en Delilah het beter en hier verloren Amy  en Robbie. Na de quiz stapte we in de bus van de Bankzitters en gingen we naar een luxe restaurant om te vieren dat iedereen behalve Raoul een vriendin had. ze hadden een concert in Utrecht in Tivoli voor een uur dus daar gingen we eten bij loetje iedereen had een biefstuk ze waren erg langer. Toen we die op hadden gingen we naar Tivoli het stond al helemaal vol en de show begint over 2 uur. We gaan in de visagie en kregen zendertjes om ze stonden allemaal nog uit maar onzen gingen pas aan het moment dat we het podium op stapte voor dat we op moeten staan we te wachten in de volière na een half uurtje mochten we op een paar mensen herkende mij van wat videos en omdat ik de editer ben de rest kende veel niet maar t ging prima we deden allemaal een nummer met ons vriendje. Toen dat klaar was was het concert bijna klaar toen gingen we met zn allen naar het kantoor om nog een video op te nemen een nacht overnachten op het Bankzitters kantoor. die video was prima uiteindelijk gingen we slapen en moeten ik en Rut vroeg op voor de flat.


weer een hoofdstukkie af 




de edit sletWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu