pov Giel
We zijn net afgezet bij het vliegveld door Sietske en Raoul van de bankzitters. We moeten over 3 uur vliegen we hebben een vlucht naar Miami. Vanuit daar gaan we naar California want daar worden we over 3 dagen opgepikt door de Bankzitters. We hebben geregeld dat we een auto hebben die we gewoon ergens bij het vliegveld in Amerika kunnen zetten. We moeten een paar uur vliegen we checken onze bagage in en gaan naar de gate daar wachten we een uur en na dat uur gaan we het vliegtuig in we kijken een film en krijgen een broodje we komen best vroeg aan we gaan vroeg rijden we gaan heel even slapen op een parkeerplaats in Houston en dan gaan we naar San Diego daar worden we op gehaald door Bankzitters. (het hoofdstuk is dus ook bijna alleen maar rijden.) We zijn geland we gaan de hele dag rijden naar Houston het is vandaag 11 uur rijden en we komen om 4 s'nachts aan in Houston ik rijd van 12 uur tot 4 en dan slaap ik 8 uur de jongens gaan om 8 uur al slapen zodat zij al 8 uur geslapen hebben dan kan ik de eerste shift nog slapen en hebben we allemaal 8 uur geslapen in de nacht dan hoef ik na 2 shifts om 12 uur smiddags pas weer te rijden dan rijden we naar Phoenix voor 17 uur en dan kunnen we daar even goed slapen en 6 uur naar La zodat we daar bij het vliegveld de auto kunnen neerzetten en de bankzitters ons kunnen komen halen dan hoeven we niet heel lang in LA te zijn want we zijn er sowieso wel een nacht en een dag en dan rijden we met hun vanaf LA naar Vancouver in Canada en gaan wij door en vliegen zij weer naar Nederland. (ze rijden nu gewoon lang naar La toe er gebeurt niet heel veel ze rijden 4 uur om 4 uur en stoppen heel soms snel voor tanken eten en of wc.)
dit was het hoofdstukkie weer ik denk voor dit nog redelijk lang sorry als het een beetje onduidelijk was ze zijn in miami aangekomen de eerste dag naar Houston gereden daarna naar phoenix en toen naar la dat is de korte samenvatting we gaan nu weer over naar de pov van Sietske bij de bankzitters over 2 hoofdstukken is stuk er weer.
JE LEEST
de edit slet
Fanfictionlynn is fan van de bankzitters en is als beroep editter ze heeft een vacature van bankzitters getekent als hoofd editter omdat anton ontslag genomen heeft wat er uiteindelijk gebeurd lees je disclaimer klein beetje smut soms t wordt duidelijk aangeg...