Brazilië

27 0 0
                                    

pov Sietske

We worden wakker de standaard wakker word tijd is 8 uur en om 10 uur beginnen de opdrachten. We gaan eerst ontbijten dan gaan we opnemen dat de jongens hun eerste opdracht krijgen die opdracht is dat ze het beeld van jezus in Rio moeten vinden met keuze tussen 3 mensen. ze moeten kiezen en 1 iemand brengt ze goed de rest naar een andere plek vanaf waar ze zelf de andere mensen moeten vinden. Als ze gegeten hebben gaan ze de enveloppe openen daar staat de opdracht in die lezen ze hardop voor ze hebben 6 brommers. Ze gaan met de brommers naar de eerste persoon die brengt ze naar het water 40 minuten buiten de stad. ze hebben 90 minuten voor de opdracht. daarna moeten ze 30 minuten naar de volgende persoon die brengt ze naar het startpunt 10 minuten dus dan hebben ze nog 10 minuten om er heen te rijden. Als ze de laatste persoon zijn die bij het startpunt staat gaan ze binnen 8 minuten naar het beeld omdat ze de snelste weg gaan. Maar daar moeten ze in het Spaans nog vragen voor een kaartje om er bij te komen en dan redden ze op 5 seconden net op tijd de foto te maken. nu moeten ze voor een opdracht zelf met de auto naar Sao Paulo want daar slapen ze vanavond ze moeten onderweg wat dingen zien en daar foto's maken als ze iets skippen of te laat zijn krijgen ze straf. Het is nu 1130 ze moeten om 22 uur daar zijn het is 6 en een half uur rijden in een rechte lijn en als ze niet verkeerd rijden 8 uur met de plekken dus ze kunnen 3 en een half uur sloom zijn. Ze krijgen de kaart met de opdracht die niet zegt hoelang het rijden is en hun maps doet het niet ze moeten met een kaart dus ze hebben zelf geen idee hoelang het is. Dus als ze de opdracht krijgen gaan ze nog een uur bier drinken op een terras daarna gaan ze rustig naar de eerste plek daar zijn ze na 1 uur en 35 minuten vanaf de start tijd dus ze kunnen nog maar 2 uur dom doen ze rijden naar de 2de plek dat is een neppe checkpoint waar ze een uur stil gezet worden en ze hebben dus nog maar een uur om verkeerd te rijden omdat ze denken dat ze al veel tijd verspilt hebben skippen ze de 3de en 4 de plek de 5de en laatste plek maken ze wel een snelle foto en daarna rijden ze meteen door ze komen dus 1 uur op tijd aan alleen krijgen wel straf voor de 2 gemiste dingen ze moeten 12 (gore dingen proeven) als ze het niet op krijgen komt er een andere straf. ze krijgen er 10 op koen en Milo krijgen 1 van hun 2 dingen niet op koen krijgt een gefrituurde kakerlak niet op en Milo ansjovis. De andere spelers mogen 1 ding kiezen wat ze moeten op eten Milo krijgt de goordere vis en koen krijgt een schaaltje gefrituurde maden koen krijgt het makkelijk op Milo moet kokhalzen maar slikt het wel door. hierna is het 22 uur en mogen ze lekker eten. ze eten allemaal biefstuk met een biertje daarna gaan we naar de kamers en slapen. De volgende dag moeten we vroeg beginnen we hebben vandaag 1 lange opdracht de gp van Brazilië is ze moeten foutloos 1 rondje op het circuit rijden met iemand naast zich daarna moeten ze zorgen dat ze van 3 coureurs een oud coureur en een team baas een foto hebben. ze halen de ronde allemaal foutloos omdat ze een beetje langzaam rijden. de coureurs vinden ze moeilijker ze zijn in 2 teams van 3 koen Milo en rob en Raoul Rutger en mat ze moeten allemaal het aantal foto's. team Milo heeft Zack Lando max Russel en weber team Raoul heeft Steiner Perez Ricciardo max en geen oude coureur. Dus team Milo heeft gewonnen zij mogen een straf bedenken voor het andere team . zei bedachten kontje knal tegen de andere die van Raoul waren raak van mat niet en van Rutger hadden alleen Koen en Rob hem raak. ze mogen als beloning de race kijken. na de race gaan ze eten en naar bed morgen moeten ze namelijk vliegen. We worden wakker en gaan naar het vliegveld we gaan naar Suriname. we gaan met een auto die gehuurd is naar het Vliegveld. We checken in en gaan in het vliegtuig zitten.

dit was weer het hoofdstuk sorry dat de opdrachten zo samenvattend waren vond het moeilijk om opdrachten te verzinnen moet er ongeveer 20 of 30 namelijk en ja volgend hoofdstuk Suriname.

de edit sletWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu