We worden wakker we hebben vandaag een hang dag gepland. omdat de rest van de week heel druk gaat zijn. We gaan vandaag lekker bij het zwembad zitten en vanavond met elkaar naar de club. Ik heb nu al heel veel zin in de vakantie. We gaan een week vloggen en een week gewoon vakantie vieren. we hebben voor vandaag wel wat zwembad achtige dingen geregeld voor de vlog dus we hebben zoon zeep slide een glijbaantje en waterpistolen gehuurd dus we gaan vandaag een water gevecht houden. we gaan eerst ontbijten ik en Roel zijn t eerste wakker dus gaan een eitje voor de jongens maken. Rut is ook me met de reis en ik ben de enige werk nemer die er is. Een beetje zodat ik al een beetje de grove edit kan doen en omdat ik natuurlijk met Rut ben. Rut is sinds deze maand officieel cameo van de bankzitters geworden wat betekent dat als ze voor een video iemand te kort komen of iemand ziek is dat Rut meedoet. Ik doe voor een editor ook nog redelijk vaak dingen op beeld ik zit zeker niet in alle video's maar van alle 25 video's zit ik er in 5 3 op het bankzitters kanaal 2x bij andere Rut niet mee gerekend. Het eten maken duurde redelijk lang na een kwartier waren wij klaar en de andere wakker. We gingen gezellig met zijn allen eten maar we merkte wel dat Amy en Rob wat minder blij waren.
klein stukje van gisteren laat in de avond
pov amy
Robje ga je zo slapen het is al laat he. Met wie ben je zo laat nog aan het appen? Met een vriendin zei rob. Geef me die telefoon is. Ik pakte zijn telefoon uit zijn handen en zag met wie hij aan t appen was. Hij was aan het appen met die stewardess van vanmiddag. Hij was een beetje aan het flirten met dr. Als je me niet meer wilt had je dat ook kunnen zeggen he Rob zei ik een beetje boos. s s sorry zei Rob stotterend ik wilde het al uit maken maar ik dacht ik doe t morgen. dat had je net ook wel kunnen doen hoor zei Amy boos. Nou bij deze is het uit zei Amy.
pov Rob
ik heb het nummer van die lekkere stewardess gefixt ik wil t eigenlijk uitmaken met Amy. Maar het is ook zoon lief meisje en wil haar geen pijn doen. ik zei flirt een beetje met mij ik heb gezegd dat ik morgen meer kan flirten. Ik lig in mijn bed en Amy vraagt naar mijn telefoon. Voordat ik iets kan zeggen heeft ze m al ze ziet de naam van de stewardess en wordt heel boos wat ik ook wel begrijp ze maakt t uit wat ik jammer vind maar ook wel snap.
weer in de tegenwoordige tijd
ja het is gisteren uitgegaan zeiden ze een beetje verdrietig. We blijven nog wel gewoon vrienden maar geen relatie meer. We zijn allemaal een beetje verdrietig het te horen. Maar ja we moeten door. We eten het eten op en het gaat al weer beter. Na het eten zijn de dingen die we besteld hebben er. Dan zetten we alles klaar. Als alles staat dan trekt iedereen zijn zwem kleding aan. Het is een hele water zooi we gaan hier ook een losse video opnemen die deze vakantie al online komt maar die video kan ik wel in 2 uurtjes maken. De jongens gaan net als met de bankzitters video in de sneeuw een beetje kutten. De meiden lagen bij het zwembad op ligbedjes. Maar na een kwartier waren wij ook in het watergevecht vermengd. Het werd ineens meiden en russo tegen de jongens. Het was een best leuk gevecht waar wij uiteindelijk door wonnen toen moesten de jongens nog tegen elkaar de verlieser moest in de video voor vrijdag een straf doen. de verlieser was milo. We stopte de video en begonnen de nieuwe video milo moest een zo klein mogelijke zwembroek aan. Hij krijgt 5 straffen als eerste kreeg hij een schokband die iedereen een keer aan mocht zetten. Als 2de straf mocht iedereen hem billenkoek geven. als 3de kreeg hij stroop op zich en de 4de straf was meel met n bladblazer als laatste moest ie naakt in de buiten douch douchen maarja boeien iedereen heeft hem al naakt gezien voor youtube wordt het natuurlijk geblurd. Toen we klaar waren was het al weer middag we gingen naar de stad daar gingen we lunchen en na de lunch gingen we van de ene kant van ibiza naar de andere kant lopen. Toen we daar waren gingen we avond eten na het avond eten kwam Amy met de bus aangereden en die nam ons mee naar de club. daar gingen we zuipen. Amy wilde toch niet zuipen dus die gaat rijden. We waren best lam zo lam zelfs dat mat en koen begonnen te zoenen chanel en delilah vonden t niet super erg omdat ze het toch niet meende na een tijdje waren we Rob wel kwijt maar op het einde van de avond zagen we m weer met zn bezweten hoofd hij zei zelf door de hitte in de club maar daar geloofde we eig niks van. Toen we naar huis gingen was het 1 uur en eenmaal thuis en in bed was het al weer 3 uur snachts. Dus dat wordt een latertje morgen.
dit was weer een hoofdstukje de langste tot nu toe hopenlijk hebben jullie ervan genoten het hoofdstuk hierna is smut dus als je dat niet wilt lezen moet je die even skippen
JE LEEST
de edit slet
Fanfictionlynn is fan van de bankzitters en is als beroep editter ze heeft een vacature van bankzitters getekent als hoofd editter omdat anton ontslag genomen heeft wat er uiteindelijk gebeurd lees je disclaimer klein beetje smut soms t wordt duidelijk aangeg...