de vrijdag met Tess

88 0 0
                                    

Dit is weer smut dr zit deze en de paar hoofdstukken hierna waarschijnlijk in elk hs wat smut dus wil je dat niet ga naar t hoofdstuk na het weekend.

Tess: Rob, ga je vanavond nog wat leuks doen?
you: nope, jij?

Tess: Nee , ook niet, heb je zin om samen wat te doen?

you: isg heb toch niks te doen

tess: bij mij thuis of wil je ergens afspreken?

You: maakt mij nie uit wat heb jij liever?

Tess: ik ben alleen thuis, dus kunnen naar mij gaan, wat eten bestellen enzo?

You: isg

Tess: Wat wil je dan eten?

You: spare ribs

tess: isg

tess: heb je zin?

You: waarin?

tess: eten? of om spelletje te doen ofzo

You: zeker

tess: laten we gaan dan

You: isg

you: dan kom ik er aan

tess: oh, wij hebben ook een zwembad thuis, dus kunnen ook gaan zwemmen zo

You: heb alleen geen zwemkleding aan

tess: misschien ligt er thuis nog wel iets dat je past of je gaat in je ondergoed?

You: kan ook

Tess: of we gaan naakt?

You: oke? interessant

Tess: als je durft hoor

You: tuurlijk

Tess: zwembad is in de kelder, dus niemand ziet ons

You: oke dan ist goed

Tess: dan beide naakt?

You: isg

ik ben bij haar aangekomen.

Wil je eerst wat drinken of gelijk gaan zwemmen? vraagt Tess. laten we eerst wat drinken. Wat wil je drinken? vraagt Tess. doe maar biertje zeg ik. Prima, dan haal ik 2 biertjes oke isg. Ga je mee? ja isg. Zal ik je het zwembad vast laten zien, neem je bier maar mee. is goed. We lopen naar beneden het zwembad is heel mooi. Ik heb ook wel zin om hier naakt in te zitten. ik hou je niet tegen zegt Tess en ze begint zichzelf uit te kleden. Laten we elkaar anders uitkleden is mis lekker. haha, is goed hoor ik sta ondertussen in alleen mijn boxer. Je loopt wel wat achter nu zeg ik. nee jij. Tess doet m'n onderbroek uit en zegt ik ben klaar. haha, ik haar je trui, shirt uit en je broek. Mooie bh trouwens zeg ik. dank je reageert Tess. Ik doe haar schoenen en broek uit, dan klip ik haar bh los. mooie borsten ook nog hoor, is alles zo mooi aan jou? Vraag ik. Jup reageert ze. Ik doe haar string naar beneden en geef haar snel een kusje bij dr kutje. hmm zegt ze Ze geeft d'r een op jou pik die meteen hard wordt. Vind je me zo lekker dan? Vraagt ze een beetje ondeugend. ja, kijk naar jezelf, met je lekkere borsten, kontje en kutje. kan er amper vanaf blijven. hoeft ook niet hoor zegt ze. Hmm, wil je wat lekkers voelen? vraagt ik. is goed reageert ze. Ik zet haar op de stoel en komt voor haar zitten. Ik duw haar benen iets uit elkaar en geef haar een kusje. hmm doe lekker wat je wilt schat zegt ze. voorzichtig ga ik met mijn tong over haar clitje. lekker, vraag ik. jaa reageert ze. ik blijf met mijn tong over haar clitje gaan en kneed ondertussen haar borsten. hmm zegt ze.Je mag er ook een klapje op geven. Zegt ze. zo? zeg ik, ik geef een tikje op haar kutje. jaa zegt ze. geef daarna een tikje bijna tegen haar clitje aan, ook lekker? ja hoor je mag er ook een op geven. zo? ik leg haar clitje bloot en geef er tikje tegen aan. Hmm, zegt ze. Hij mag ook wel iets harder hoor, zegt ze. Ik sla iets harder.Hmm, antwoordt ze. of heb je liever wat hards in je? Vraag ik. mag hoor, zegt ze. doe lekker wat je wilt schat, zegt ze. Ik trekt haar iets naar voren, zodat ze met haar kontje op het randje van de stoel zit en mijn keiharde lul tegen je kutje aan. ik wil je echt lekker hard nemen, nu zeg ik met dat stoot ik mijn harde pik diep in haar. Ze vind t heel lekker. ik begin je zo te neuken, met lul steeds in en uit je kutje. hmm. ik stop met neuken, kom zeg ik. oke. kom jij zo maar lekker in m'n mondje, zegt ze. Ik zeg waar je op de rand van het bad kunt gaan zitten als jij dat wil, spuit ik je mondje helemaal vol. Ze vindt het idee al lekker. dan slik ik alles lekker door zegt ze. nog ff en je mag gelijk gaan pijpen zeg ik. isg reageert ze. ik kan je pijpen als je wilt zegt ze doe wat jij lekker vindt, ik wil nu gewoon je mondje volspuiten zeg ik. isg dan ga ik je lekker pijpen. ga voor je staan met mijn lul op mondhoogte en ze stoppen m'n lul helemaal in haar keel. Hmm, ga door schat zegt ze. Oke zeg ik. ik ga heen en weer steeds helemaal er in en uit. "Oeh, dit heb je vaker gedaan", kreunt ze. Nope zeg ik. Damn, dan doe je het echt lekker, ik ga zo spuiten zeg ik. isg, ga je gang zegt ze. Ohh, mag ik? Vraag ik. Ja, tuurlijk zegt ze. Dit is m'n toetje voor het avondeten zegt ze. Ik begin harder te kreunen en te spuiten. Hmm, kreunt ze. Ze slikt alles door, echt lekker zegt ze. Damn je doet het echt goed zeg ik. Als ik gekomen ben, vraagt ze: wil je mijn vriendje zijn? vraagt ze. Ja, dat wil ik heel graag, zegt ik. Oke, dus t is aan niet vreemd gaan dan he, zegt ze. Ja, dat doe ik niet zeg ik. Nee, dan is goed, zegt ze. "Miss had ik moeten zeggen dat ik het hele weekend alleen thuis ben", zegt ze. "Zal ik bij je blijven slapen dan?" Vraag ik. Van mij mag je het hele weekend blijven, zegt ze. Isg. ik woon toch op mezelf dus kan prima blijven. Nice, kleren zijn overbodig he, zegt ze. Ja, tuurlijk. En anders kan ik ze nog halen. Haha, zie je liever zo naakt hoor. Same. Dus je wil het nog wel paar keer doen dit weekend? vraagt ze. Tuurlijk hebben we toch niks te doen zeg ik. Oke zullen we maar bestellen zeg ik. Ja, dat is wel handig als we een beetje op tijd willen eten zeg ik. We bestellen de spareribs. Als we een half uurtje gewacht hebben eten we ze bij een filmpje op na de film is het alweer 23 uur en gaan we lekker naar bed toe.

Dit was het langste hoofdstuk in mn boek tot nu toe 1100 woorden in alle 3 de hoofdstukken van dit weekend komt smut hoe ga ik nog niet zeggen

de edit sletWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu